28 april 2024, 21:58:00

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda


Hoi Ineke,

Ik ben erg blij dat het goed gaat met mijn lieve Grisha. Ze kan ook al weer aardig vliegen. Ik heb nog foto's gemaakt van haar gehavende vleugel, maar vraag me af of ik ze wel moet plaatsen.



Met de kleintjes gaat het goed. Dulce en Sissi gaan zaterdag naar hun nieuwe huisjes en Lizzy zondag.

Ik heb een online foto album gemaakt.
Het is hier te vinden:
http://album.zoom.nl/user/Gerda_T/Eerste%20nestje%20van%20Grisha%20en%20Nezumi

Je kunt bovenaan kiezen voor de juiste volgorde [datum oud-nieuw]

Ik zal morgen weer wat foto's van ze plaatsen die ik de afgelopen dagen gemaakt heb.

Liefs, Gerda[/size][/color][/b]

margreet

hallo Gerda,

Fijn dat het beter gaat met Grisha, met jouw ook trouwens? Nog een paar weekjes en dan lekker op vakantie. Heerlijk vooruitzicht.
Wat een mooie fotoserie. Heb de babyfoto's nog even bekeken. Morgen maar even uitgebreider kijken.

groetjes Margreet

Ineke

Citaat van: Gerda op 10 september 2006, 22:58:59

Ik heb nog foto's gemaakt van haar gehavende vleugel, maar vraag me af of ik ze wel moet plaatsen.

Ik zou wel ns willen zien hoe de vleugel uitziet. Stel die van mij komen in de rui en t ziet tzelfde uit, weet ik tenminste dat t daarvan is en niet van t vliegen tegen de tralies ;)



Met de kleintjes gaat het goed. Dulce en Sissi gaan zaterdag naar hun nieuwe huisjes en Lizzy zondag.

Rrrrrrrrrrrrust in de tent, dat zal wel even wennen zijn.

Ik heb een online foto album gemaakt.
Het is hier te vinden:
http://album.zoom.nl/user/Gerda_T/Eerste%20nestje%20van%20Grisha%20en%20Nezumi

Je kunt bovenaan kiezen voor de juiste volgorde [datum oud-nieuw]

Jammer, kan t hier niet zien, dus dat houd ik tegoed :)

Ik zal morgen weer wat foto's van ze plaatsen die ik de afgelopen dagen gemaakt heb.

Liefs, Gerda[/size][/b]

marilyn

hoikes gerda

hé wat leuk zeg dat nezumi ook begint te oefenen om zo mooi te fluiten  :D binnenkort doet hij het helemaal alleen  ;)
misschien had hij wat last van plankenkoorts (je camera) maar het zal niet lang meer duren of hij fluit zijn hoogste noten  :P

groetjes marilyn

Gerda


Eerst de foto's van de kleintjes:















Hoi Ineke,

Grisha heeft de wond doordat ze tgen de kast heeft geslagen met haar vleugel. Hierdoor zijn er twee handpennen afgebroken bij de vleugelrand.
De eerste pennen die een paar weken geleden uitvielen waren niet beschadigd en hadden geen bloedpunten.

Dus van rui of schrikrui zijn de veren intact en zijn over het algemeen niet gevuld met bloed.

Ik heb foto's gemaakt van Grisha haar vleugel. Ze voelt zich al een stuk beter gelukkig!!


Detail


Kijk hier heb ik au!!


Maar alles groeit al weer mooi aan gelukkig (behalve de twee pennen waarvan de punt er nog in zit)


Nezumi zit veel met haar te knuffelen


Schattig stel (hier zie je ook het bloedplekje)


Gapen!!

Dat ws het voor vandaag.
Liefs, Gerda


Ineke

Aha, te wild gevlogen ::) Grisha lijkt n wilde tante. Tony is ook veel wilder dan Teun en die vond ik al actief. We hebben onstuimige poppetjes.
Jee, ik zal t misschien al hebben gezegd? Wat n laaaaange kuiven! Nu zie ik wel verschil tussen Sissy en Lizzy op t kopje en in de nek.
Van zulke kroelfoto's kan ik nooit genoeg krijgen!
O ja, ik heb net je foto-album bekeken, n compilatie van alle baby's. Die zijn zo mooi, daar moet je niet te lang naar kijken anders durf je zelf geen eens meer n plaatje te schieten :D

Gerda


Hoi Ineke,

Ja Grisha wilde gewoon gaan vliegen terwijl ze aan een kant veel pennen kwijt was en nog niet alles teruggegroeid was.
De andere kant is wat geknipt om evenwicht te geven.

Niet alle foto's zijn mooi hoor. Ik heb de beste (kleine 200) geselecteerd!! Maar ik heb er denk ik wel 4000 gemaakt!! Alleen al van de drie kleintjes!!

En bij foto's gaat het niet alleen om de techniek, maar juist veel om het onderwerp.
En jouw T&T mogen er wezen hoor!! En je foto's ook  ;)

Liefs, Gerda



marilyn

hoikes gerda

ik ga bij jou op les komen om foto's te trekken geloof  ::) ik want al je foto's zijn zo mooi  :D

groetjes marilyn

Ineke

He Marilyn, als de contributie niet torenhoog is schrijf ik mij ook in om foto's te trekken!

Mariska

Prachtige foto's Gerda :-*

Dat is echt altijd genieten bij jou!

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

gerdaaaaaaaaaaaaaaaa

cursus fotografie geven please want ik ben niet de enige meer  :P  ;D hihihihihihi

groetjes marilyn

Ineke

Eer ze t weet kan ze d'r baan gedag zeggen en ipv n bloemschikcursus les in fotografie gaan geven. Moet ze wel n paar extra logeerkamers bouwen, want de cursisten komen uit t hele land en we moeten toch met levende dieren oefenen. Grisha is n dankbaar object!

marilyn

Citaat van: Ineke op 11 september 2006, 20:49:54
Eer ze t weet kan ze d'r baan gedag zeggen en ipv n bloemschikcursus les in fotografie gaan geven. Moet ze wel n paar extra logeerkamers bouwen, want de cursisten komen uit t hele land en we moeten toch met levende dieren oefenen. Grisha is n dankbaar object!


een logeerkamer zal ze zeker nodig hebben want ze komen niet alleen uit nederland hoor !!!!!!!!!!!!!!!! ik woon in belgie  ::)  :P

groetjes marilyn

Gerda


Helaas is is mijn kleine huisje niet berekend op meer dan 2 personen en een groepje vogels!!
Maar hotels genoeg in Amsterdam.

Misschien een keer een meeting in Artis of in Blijdorp!!
Of zelfs Antwerpen (is goed met de trein bereikbaar).
Dan wil ik wel een sessie geven!!

Belangrijk is niet je fototoestel, maar wat je er mee doet.
Ik heb deze gier gemaakt met een klein 2 megapixeltoestel:


Let gewoon op je onderwerp en maak veel foto's. Kijk naar perspectief en compositie. Je kunt op de computer met simpele programma's uitsnijden (croppen), zodat het een beetje spannender er uit ziet!!

Ik stoor me trouwens niet aan foto's die niet scherp zijn, of niet perfect. Een foto hoeft echt niet perfect te zijn om te boeien of te ontroeren of om je te laten lachen.
Maar alle techniek helpt wel een handje om dat wat je wilt laten zien te kunnen laten zien.

Liefs, Gerda


Sanna

Citaat van: Gerda op 11 september 2006, 20:09:46


Nezumi zit veel met haar te knuffelen


Ow Gerda, wat is deze foto toch weer helemaal geweldig!!! Wat een dotjes zo samen :-* :-*

Maar voor wat betreft de 'fotocursus'... ik denk dat het ook aan jouw ligt hoor Gerda. De beesten vallen spontaan in superschattige houdingen voor jou. Zeg nou zelf, wie heeft er nou ooit zo een gier op de grond zien liggen in de dierentuin??

Citaat van: Gerda op 11 september 2006, 21:38:29



Als ik langskom zitten ze altijd ergens in een donker hoekje helemaal achter in hun kooi ;D.

Liefs, Sanna