29 april 2024, 02:45:12

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Citaat van: Rianne op  6 september 2006, 22:12:15
Dus ik begrijp dat je evengoed te werk gaat? :o Nee toch?


We zitten midden in een grote implementatie en ik kan gewoon niet in de ziektewet.
Ik ga morgen wel overleggen met de bedrijfsarts over wat te doen. Misschien heeft die nog advies!


Hoi Sanna,

Ik hoop maar dat de pennen van Grisha snel terug komen. Ze gaat inderdaad doot het lint als Nezumi er uit is en zij niet. En dan klautert ze nerveus de hele kooi door. En ik wil ook bij haar zoveel mogelijk stress vermijden.
Daarom mag ze er wel uit, zolang we haar in de gaten kunnen houden. Anders moet ze even in de kooi, maar dan zetten we Nezumi er bij of op de kooi.
Ze probeert wel te vliegen en kan kleine stukjes, maar de landing gaat niet goed en daarom mag ze van mij niet vliegen. Alleen als ik haar heel laag neerzet mag ze wat heen en weer vliegen (van bankleuning naar bankleuning bijvoorbeeld).
Maar ze heeft het bezoek aan de dierenarts goed doorstaan.
Ze zit nu te slapen!!

Met de kleintjes gaat het goed, ze zijn er net twee uurtjes uit geweest en vliegen eerst hun rondjes, maar komen daarna met z'n drietjes tegen elkaar aan bij me zitten om gekroeld te worden of om een beetje te snavelknarsen  :D

Liefs, Gerda

margreet

hallo Gerda,

Wat vervelend voor Grisha, groeien die pennen dan niet door.
Het waren toch nieuwe veren?. Moeten ze er misschien alsnog uit!!
Jij ook beterschap. Hopelijk slaan de medicijnen gauw aan.
Stuur je morgen even email over Sissy.

groetjes Margreet

Caroline

Jeetje, je bent zelf ook helemaal niks waard dus.  :-\

Pfffh, balen joh en dan ook nog niet de ziektewet in kunnen met zoveel pijn,  :-X hopelijk, weet de bedrijfsarts morgen "raad".

Heel veel sterkte en beterschap.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hoi Gerda,

Arme Grisha, balen zeg. Ze wordt er helemaal gefrustreerd van zo te lezen ::) :-\.

En jij weer in de lappenmand. En de plicht die roept :(. Hopelijk komt de bedrijfsarts met een goede oplossing.

Beterschap,


Rianne

Ik hoop dat als alles klaar is op het werk dat ze je 3 weken met vakantie sturen! Is het misschien een teken dat ze toch te weinig mensen achter de hand hebben voor gevallen als deze?

Riny



Hallo G&G
I.P.V. soep heb ik vandaag rozebotteljam in het potje gedaan.
Sorry dat ik vergeten ben, het etiket te verwisselen.
Liefs Riny :-*

febvisje

Citaat van: Ivy op  6 september 2006, 00:33:49
Hoi Gerda.
Als jij ooit een club 'valkjessniffers' begint, dan wil ik graag lid worden. Ik vind mijn valkjes ook heel lekker ruiken - valkjesgeur is voor mij hetzelfde als voor 'normale' vrouwen babygeur ;D.



Ik wil oooook lid worden.

O o wat lees ik allemaal Gerda. Jij ook al ziek. Ik wens jou en Grisha veel beterschap.

Mooie handtekening trouwens.


• SH0RTY •

Citaat van: Riny op  7 september 2006, 10:14:40
Hallo G&G
I.P.V. soep heb ik vandaag rozebotteljam in het potje gedaan.
Sorry dat ik vergeten ben, het etiket te verwisselen.
Liefs Riny :-*


:o ;D

Liefste ene G en andere G,

Jeetje mina toch! Allebei ziekjes! Wat naar van Grisha d'r puntjes :( Ik hoop echt dat ze er uit vallen tijdens de rui, onder narcose en er wonden aan over houden lijkt me niet een fijne optie!
En Gerdatje, ik vind je toch ook wel heel zielig hoor!
Je hoort heerlijk verwend te worden met soepjes en thee!

Beide beterschap!

Heel veel liefs,
Roxje  :-*



Gerda


Hallo allemaal,

Met Grisha gaat het goed, ze neemt met wat tegenzin de druppeltjes baytril, maar het gaat wel naar binnen.
De vitamine/aminozuren/calcistat is binnen, dus meteen door het drinken gedaan.

Over mij ook goed nieuws, ik heb op het werk afgesproken dat ik de komende anderhalve week 50% werk.
Maar als ik thuis ben mag ik niets voor het werk doen!! Dus dan alleen uitrusten!! Gelukkig alemaal in goed overleg en op advies van bedrijfsarts.

Morgen hopelijk weer wat foto's. De kleintjes zijn geen kleintjes meer en doen het heel goed!!!

Liefs, Gerda

Caroline

Fijn dat je het zo hebt kunnen afspreken op je werk.  :)

Beterschap!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna

Ow fijn voor je Gerda, dat je nu wat meer lucht krijgt op je werk. Nou Grisha nog weer tiptop, allemaal gelukkig!

Liefs, Sanna

Rianne

Fijn dat er iets geregeld is, anders houd je het niet vol hoor!

Ineke

Als ik baas zou zijn zou ik blij zijn met jou als werknemer, ik denk dat ik mij had ziek gemeld.
Krijgt Grisha de ab met n pipetje?
Heel veel beterschap voor jullie beiden!

Gerda


Hallo allemaal,

Grisha was vandaag al weer wat meer haar zelf. Ze kan kleine stukjes vliegen zonder gevaar. En ik denk dat ze zich daarom ook beter voelt. Ze is actiever.
Wel lijkt ze nog meer gericht op Nezumi dan anders en wil hem niet uit het zicht verliezen!!


Hoi Sanna, Caroline en Rianne,

Het is inderdaad prettig nu. Ik kom voldoende tot rust om de medicijnen te laten werken, maar ik hoef ook niet gestressd thuis te gaan zitten, terwijl ik weet wat voor werk er nog op me te wachten ligt.

Over drie weken ga ik lekker op vakantie (wederom Ibiza!!) en ik wil dan geen achterstallig werk laten liggen!!
Dus dit is een goede oplossing!!

Hoi Ineke,

Ik bekeek jouw filmpje van Teuntje en Nezumi begon meteen mee te fluiten.
Maar even een filmpje van gemaakt, maar toen reageerde hij meteen al niet meer zo spontaan en was een beetje bedust dat hij het meteen voor de kamera moest doen, denk ik!!

Maar toch een kleine indruk hoe Nezumi meefluit met zijn idool Teuntje.



Groetjes, Gerda

Ineke

Nezumi luistert echt heel aandachtig :) en valt op bepaalde momenten al oefenend in. Leuk!!!
Grisha is wel snel weer wat opgeknapt. Maar ja, je bent dan ook snel naar de da gegaan. Nadat ik enkele keren verhalen heb gelezen over valkjes die last hebben van de rui, incl. bloedpennen, ben ik hier n beetje huiverig voor. Dan is t wel zo handig dat ik hier kan opsteken wat n dierenarts dan voorschrijft!