29 april 2024, 04:21:52

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

febvisje

Ah merci Riny. Ze geleek erg veel op Sissy, maar de foto kon ik me niet herinneren.


margreet

hallo Gerda,

Alles goed met de kids?, vast wel. Hier worden ze al brutaler.
Kreeg vanavond een telefoontje van iemand die zaterdag een valkje had opgehaald, het had bijna 2 dagen niet gegeten en stokstijf op het stokje gezeten. Nu ging alles gelukkig perfect.
Ik weet uit ervaring dat door verandering van huisje dit kan voorkomen en waarschuw er altijd voor. Kun je nagaan hoe gewend ze al raken ondanks dat ze pas ruim 6 weken zijn.
Heb trouwens al mijn valkjes verkocht. Die mevrouw uit zaandam belde vandaag.
Wacht het verloop rustig af.
Heeft dat rood in de ogen nog een betekenis, omdat alleen Sissy het heeft?

groetjes Margreet

Gerda


Hoi Margreet,

Fijn dat die mevrouw uit Zaandam misschien de laatste twee neemt! Ik kreeg nog twee reacties, maar eentje wilde een mannetje. De andere wilde wel een popje om bij een ventje te zetten dat ze al had. Dus achteraf best veel respons. Vooraf maakte ik me best zorgen of ik wel een goed huisje voor ze kon vinden.

Sissi gaat goed, maar ik wil haar toch tot na het weekend nog hier houden. Ik vertrouw het heus wel bij jou hoor, maar het is mijn eerste nestje en misschien nog een beetje voorzichtig.
Ze heeft nu al in drie verschillende kooien gezeten zonder dat ze in de stress schiet. Wel samen met haar zusjes, maar toch!! Dus dan hoop ik dat de overgang naar een nieuw huis en nieuwe kooi daardoor makkelijker gaat.

Morgen wordt ze precies 6 weken! Het lijkt wel gisteren dat ze driftig het eierdopje wegtrapte en meteen probeerde overeind te komen!

Annelies heeft een naam voor 'jouw popje', het wordt Tiara.
Dus Dulce en Tiara, best mooie namen!!

Vandaag was het erg druk, maar ik heb toch lekker een uurtje met ze op de bank gezeten. Geen foto's vandaag, alleen quality-time.

Het weekend maak ik natuurlijk weer foto's. Morgen komt Annelies naar Dulce kijken. Ik ben benieuwd hoe de ontmoeting gaat. Dulce is haar naam waard, want een erg lief en rustig valkje.

Morgen weer vroeg werken, dus ik duik zo mijn bed in!!

O ja, de rode ogen. Dat komt volgens de experts omdat ze cinnamon is. De andere hebben ook wel een rodige glans in hun ogen, maar Sissi heeft echt kersenrood. Best mooi!!
Maar het is helemaal een mooi valkje met dat gele kuifje op dat lichtgele koppie van d'r!!


Groetjes, Gerda


Rianne


• SH0RTY •

OMG!!!

Lieve G,
WATHAAAAAAAN!! De freggels... waar zijn ze?
ZIJN ZE SOMS GEKUST DOOR EEN KNAPPE PRINS (a.k.a. Ronald) OFZO?
ZE ZIJN VETSEXI :D :-*

Ik moet toegeven dat ik niet snel even alles gelezen heb, alleen snel scrollen naar de foto's, haha, sorry!
Ik zal van de VALKENNIEUWS UIT AMERICA 2-LEESDAG maar een VALKENNIEUWS UIT AMERICA EN GRISHA EN HAAR BOY'S!!-LEESDAG maken..

Jemig, ik mag er wel een week van maken eigenlijk..   :o

Liefs,
Roxanne



margreet

hallo Gerda,

Is prima hoor, neemt annelies haar Dulce dan al mee of wacht ze tot ze samen weg gaan? dit is mij niet helemaal duidelijk. Hoor ik dat nog, je ziet haar toch morgen.
Hier gaan er morgen ook weer 2 weg, kan ik dus mooi even plannen.
Verder geen nieuws. Kom net van mijn werk. Moest veel extra werken i.v.m.vakanties, kwam niet echt uit, maar ja. Nu heerlijk, hopelijk!! 4 dagen vrij.

groetjes Margreet

Gerda

Hoi Margreet,

Annelies komt Dulce hier de 16de september ophalen. Ze zou nog contact met je opnemen of Tiara dan dat zelfde weekend kan komen. Dan zijn ze meteen samen!

Ik heb nu ook even drie dagen vrij, erg druk op het werk, dus dit weekend hopelijk lekker bijkomen!

Vandaag is Annelies bij Dulce komen kijken.





Het klikte meteen!!

Verder vandaag even geen foto's maar dat komt het weekend wel weer goed.

De vogels zitten allemaal te knarsen en te slapen, heerlijk ontspannend!

Liefs, Gerda

Ineke

Hoi Gerda, t zijn weer allemaal puike foto's. Vooral die met de raamstickers, dat lijkt wel truckage!
Ach gut

Gelukkig overbodige zorgen, je kleintjes zijn onder de pannen!
Geniet van je vrije dagen, doeidoei!

Gerda


De foto's van vandaag. Het gaat goed met ze, ze zijn echt superschattig!!
Het eten gaat steeds beter, ook met Sissi, al zet die zo gauw ze Nezumi ziet de sirene aan  :D
Maar volgend weekend is ze zeker zo ver dat ze naar haar nieuwe huis kan! Dan is ze net een dag 7 weken oud!!

Het is zo snel gegaan in die 6 weken geleden tot nu toe: van kleine frutsels, tot nu al bijna zelfstandige mooie valkjes.

Ze gebruiken allemaal hun pootjes om dingen vast te houden, Nezumi doet dit ook en Grisha af en toe.
Het ziet er erg leuk uit, soms nog wat onhandig, maar het gaat steeds beter!









Dulce


Lizzy


Sissi












Morgen weer nieuwe foto's. Ze zitten nu lekker in de kooi tegen elkaar aan. Lekker te kroelen!! Heeeeeeel lief!!


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mandy

Citaat van: Gerda op 31 augustus 2006, 23:21:22
O ja, de rode ogen. Dat komt volgens de experts omdat ze cinnamon is. De andere hebben ook wel een rodige glans in hun ogen, maar Sissi heeft echt kersenrood. Best mooi!!

Klopt, hier zie ik dat ook bij de cinnamons en hier blijft het ook. Soms kan ik de cinnamons in een nest er ook zo uitpikken. 8)
Hier heb je een voorbeel tussen echte rode ogen zoals bij een fallow (rechts) en het rood van een cinnamon (links);


Het zijn mooie jongen geworden hoor, mooie foto's ook! Je hebt ook al een foto voor de wedstrijd voor volgende maand zie ik. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Joyce28

Wat een heerlijke foto's,ze zijn ook zo lekker zacht he,en hebben zo'n lekker geurtje.Ik zit ook elke keer te snuffen aan die van mij,nu ongeveer 7 wkn ;D
Leuk ook dat je ze kan blijven volgen
  :)

Gerda


Hoi Caroline,

:D



Hoi Mandy

Ja het zijn echt prachtige jongen!! En dat met een eerste nestje met de verwachting van 'alleen wildkleurtjes en hooguit geparelden'.
Ik vind de kersenrode ogen van cinnamon erg mooi, ik ben een mindere fan van de bloedrode ogen!!
Maar bij een oudere lutino vind ik het wel weer mooi, want die ogen zijn veel minder rood.



Hoi Joyce

Eindleijk iemand die ook valkjes 'snuift'. Ik vind ze echt heerlijk ruiken, naar zoete poeder!
Als ze nat zijn ruiken ze naar regen op een warme zomerdag!!
Je nieuwe aanwinst is prachtig!!!




Hallo allemaal,

Vandaag stond in het teken van badderen en fladderen!!

Lizzy aan het badderen




Tongetje  :D




Beetje nat  ::)




Dulce aan het bekvechten met Nezumi




En hier speelt ze voor parasol




Grisha krijgt weer een paar handpennen. Maar het ziet er nog steeds sneu uit




Sissi




Sissi als engeltje




Lizzy zweeft boven Sissi



Liefs, Gerda
[/size][/b][/color]

febvisje



caro

Hoi Gerda,

Leuke foto's. Het zijn  prachtige jongen geworden.

Jammer dat ze zo snel groot zijn.

Geniet er nog maar even van, nu het nog kan.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/