9 mei 2024, 21:53:28

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Rianne

Mooie foto's weer! :D Hier vonden Ayko en Tiaro die 'slijmslierten' van elkaar ook erg lekker. Dan was er een jong gevoerd en ging de 1 bij de ander het snaveltje schoonmaken. :)

Gerda


Fototijd!!!!

De valkjes waren er vandaag uit in de woonkamer. Gordijnen dicht en doek voor de grote spiegel.

Dit is Lizzy



Voor Dulce achter Lizzy






Nezumi eet en Sissi doet het na!!



doe ik het zo goed??




Grisha weer uit de kooi!!




Samen met Sissi poetsen




Dulce




Lizzy




Nezumi aan het eten






Sissi zocht een plaats met uitzicht!!




Dulce




En tot slot Lizzy!



Dat was het weer voor vandaag!!
Liefs, Gerda



bobbie


Gerda

Hoi Nel,

Het valt me nu eigenlijk pas op hoe goed de valkjes in mijn interieur passen!!!   :D :D
Geel en oranje!!!!

Het valkje in je handtekening lijkt op Sissi!!

Groetjes, Gerda

Sanna

Wat zijn ze mooooooi Gerda!!! Dat zal moeilijk afscheid nemen worden ;).

Liefs, Sanna

bobbie

Citaat van: Gerda op 21 augustus 2006, 16:04:26
Hoi Nel,

Het valt me nu eigenlijk pas op hoe goed de valkjes in mijn interieur passen!!! :D :D
Geel en oranje!!!!

Het valkje in je handtekening lijkt op Sissi!!

Groetjes, Gerda



Ja Gerda, zo heb ik er 2. Ik moet goed kijken wie nou de oudste is. De oudste heeft iets feller oranje wangetjes en een wat donkerdere gele kuif:



Tussen de 2 zusjes ligt een witmaskertje, daar gaat het niet zo lekker mee. Ik heb ook nog een bonte maar die staat niet op deze foto.

Doei, Nel :)

Caroline

Wat een prachtige foto's!!

Het zijn wel fotomodelletjes hoor!!  :D

Groetjes!!

PS. ook die van jou hoor Nel.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes gerda

wat leuk dat ze ook eens de woonkamer mogen inspecteren  :D ze vonden het waarschijnlijk overal even interessant  ::)  :P ojeeeeeeeee en ze beginnen al te eten  :o  :o  :o heel knap van hen dat ze nezumi nadoen maar dan komt het afscheid al heel dichtbij hé  :-\
mooie foto's trouwens weer  ;)

groetjes marilyn

margreet

hallo Gerda,

Bij mij hebben ze ook een favoriet plekje, boven de buitendeur zit nog een raampje. zitten ze met zijn allen naar buiten te gluren. Kan er dan net niet bij natuurlijk, uitgekookt zijn ze wel.
Ze gaan hier inderdaad al van alles meepikken, veldsla, zaadjes, trosgierst.
Ben heel beniewd hoe ze op mij reageert, jij bent best wel donker en ik best wel blond (alleen figuurlijk hoor).
Maar ze wordt met liefde ontvangen en dat is het belangrijkste.

groetjes Margreet

Lin

Wat schattig als ze dan gaan eten. Goed dat je de namen erbij hebt staan, ik hou ze niet uit elkaar. Leuk je fotoserie.  :D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

es


Gerda

Vandaag even geen foto's of filmpjes!!
Het gaat goed met de kleintjes. Ze vliegen al erg goed en zijn dol op spelen. Vooral met mijn eetstokjes die in een schaal liggen!!
Ronald heeft ze heerlijk zien spelen vandaag. Vanavond heb ik ze nog even geknuffeld en toen zijn ze gaan slapen!!

Morgen hopelijk weer foto's!! Dit is wel een beetje kaal zo!!
Maar ik was even niet in de stemming!!

Liefs, Gerda

febvisje

Da's niet erg Gerda. Je hebt gistern zo veel mooie foto's gemaakt, dan mag je gerust een keer één dagje overlaten  ;D (maar niet meer ;) ) Grapje.


marilyn

hoikes gerda

ik geniet veel van je foto's in je dagboekje  ;) maar je mag die foto's niet als een verplichting zien  :-\ het moet voor jou nog altijd plezant blijven en als je elke dag het gevoel hebt dat je foto's moet plaatsen ................. wij wachten wel hoor  ;)

groetjes marilyn

hippysuus

hihihi wat grappig, ik zie dat Sissi dezelfde plek heeft uitgezocht als die kippetjes van mij hier thuis ook altijd doen ;D

Je moet ze nu zeker steeds overal vandaan plukken nu ze kunnen vliegen?  ;D