28 april 2024, 21:10:34

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

margreet

hallo Gerda en Nel.

Mag Nel wel even alle goeds toewensen hier met haar jonkies.
Heb de vorig keer ook zo van haar verslagen genoten.
Dat je er maar lekker van mag genieten Nel.

groetjes Margreet

Gerda

Hoi Allemaal,

Youtube is toch weer in de lucht, dus ik ben nu een filmpje aan het uploaden.
Daar zie je twee zusje buiten het blok zitten, en kleine Sissi zit in het blok vrolijk mee te doen. Papa en mama houden alles in de gaten!!!

Filmpje komt zo!!

Ik heb nog een paar filmpjes gemaakt, ook van alle drie op een rijtje buiten het blok!!

De oudste heeft vandaag een stukje gevlogen, papa en mama vlogen meteen mee. Na een meter of drie zat ze op de grond, een beetje verbaasd!! Maar het ging niet slecht voor een eerste keer!!

De oudste twee liggen nu tegen mijn nek te slapen, Sissi zit bij Ronald te kroelen en bijna te slapen!!
Dus we genieten er echt wel van!!!

Maar jullie ook zo te horen, Nel en Margreet!!

Filmpje komt dus zo!!

Daarna ga ik naar bed, ben erg moe!!



Liefs, Gerda

Gerda


Het filmpje!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=2OfPlpozw-c
Links is Lizzy en rechts 'kleine Grisha'. Sissi maakt kabaal in het blok!!

De rest van de filmpjes komen morgen!!

Liefs, Gerda

Marianne

Hoi Gerda,

Genieten is dat zeg, die kleine valkjes.
Ze zijn prachtig en ik sta er steeds versteld van hoe snel ze groot zijn.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

hippysuus

Hahahaha die kleine die de hele tijd in dat blok zit te flapperen   :-* Net of er een vlinder inzit  :P

Rianne


Gerda


Hallo allemaal,

Ja vandaag is de beslissing gevallen over de oudste. Die gaat Dulce heten en gaat wonen bij Annelies en haar man en zoontje!!
Het is haar eerste valkparkiet en ze gaat snel een tweede nemen, zodat Dulce gezelschap heeft!!

Jullie hadden nog wat filmpjes te goed.
Hier de eerste: drie kleine kleutertjes uit het blok.

http://www.youtube.com/watch?v=_aojH8Le4Y4

Links Lizzy, rechts Dulce en Sissi in het midden!!

In de slaapkamer, want ze beginnen al met vliegen, en dan landen ze zacht op het bed  ;D

Vanavond meer!!!

Liefs, Gerda


Rob S

Wauw wat zijn ze gegroeid zeg! Het zijn echt mooie valkjes geworden, met schitterende namen. De filmpjes zijn ook heel erg leuk, Sissi die probeert te vliegen in het blok :P.

Groetjes

Gerda


Hoi Rob,

ze zijn inderdaad gegroeid!! Ik geniet elke dag van ze! Het gaat best snel, misschien wel te snel!!

Groetjes, Gerda


Gerda


Fotooooooos!!!!

Eerst de oudste: Dulce!!
Is vandaag 30 dagen oud!!






Dan Lizzy, precies vier weken geleden geboren!! Daarom een extra foto!!








En tenslotte de kleine Sissi, vandaag 27 dagen oud!






En nu is het klaar!!
Weltrusten!!!!!




Liefs, Gerda


Sanna

Hahaha, zoiets gaat altijd te snel Gerda ;). Fantastische foto's weer, Dulce lijkt echt op haar mama, alleen bekent ze meer kleur ;D. Giga kuif!

Liefs, Sanna

febvisje

Wat een lieve foto's. Ik heb gezien dat Lizzy een heel propere meid is  ;D , ze was zich zo schattig aan het kuisen. Kan niet wachten tot ze hier is.


Gerda

Citaat van: febvisje op 16 augustus 2006, 21:24:37
Wat een lieve foto's. Ik heb gezien dat Lizzy een heel properen meid is  ;D , ze was zich zo schattig aan het kuisen. Kan niet wachten tot ze hier is.



Hoi Jane,

Het is een vlotte tante hoor, die Lizzy. Zo keurig op een stokje al jezelf poetsen!! Ik geef het je te doen  :D
Het is een schatje, ze vindt kroelen heerlijk!!!
Vandaag heeft ze ook echt gevlogen!!! Ik probeer morgen daar een filmpje van te maken!!


Hoi Sanna,

Ja Dulce lijkt echt op mama Grisha!! Met inderdaad meer kleur!!!


Groetjes, Gerda


Ineke

Wat is Grisha n lieve mama! Alle kleutertjes hebben al lange en volle kuiven :) Het laatste filmpje moest ik twee x bekijken, want ik werd afgeleid door je dekbed. Volgens mij heb ik namelijk dezelfde paarse blokken :D
Wel n geruststelling dat je ze al allemaal hebt weten onder te brengen.

Gerda

Citaat van: Ineke op 16 augustus 2006, 21:28:00
Wat is Grisha n lieve mama! Alle kleutertjes hebben al lange en volle kuiven :) Het laatste filmpje moest ik twee x bekijken, want ik werd afgeleid door je dekbed. Volgens mij heb ik namelijk dezelfde paarse blokken :D
Wel n geruststelling dat je ze al allemaal hebt weten onder te brengen.


Hoi Ineke,

Het dekbed is van Ikea  ;D
Het is inderdaad een geruststelling dat ik mijn valkjes goed onder kan brengen!!
Via marktplaats kreeg ik ook nog een reactie, ik kon het valkje komen afleveren na telefonische afspraak!! Want hij had een bod uitgebracht en was niet in staat om het valkje op te halen ::) ::)

Dus je kunt je voorstellen dat ik blij ben met de nieuwe adressen!! Maar anders had ik er nog wel eentje kwijt gekund bij jou, toch!! Volgens mij kun je geen nee zeggen als ik op de stoep zou staan met een jonkie van Grisha en Nezumi!!

Groetjes, Gerda