28 april 2024, 23:47:09

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda


Hoi Agnes,

Bedankt!!!



Hoi Margreet,

Eigenlijk gelukkig dat de kleine overleden is. Maar het is toch even slikken natuurlijk! Ik ben blij dat het met de rest goed gaat!!
En je mag best meer foto's hier plaatsen, het misstaat echt niet  :)



Hoi Lin,

Ja ik schreef dat ik ze niet bewerkt had in photofiltre, maar ik heb ze wel bewerkt in Photoshop!!  ;D ;D



Hoi Ineke,

Volgend jaar kun je je eigen jongen volgen  ;D ;D



Hoi Caroline,

Natuurljk mag dit in mijn dagboek  ;)



Hoi Nel,

Je let goed op!!! Is al verholpen!!!



Hoi Riny,

Je hoeft haar niet te valknappen, je mag haar zo hebben hoor  :D



Hallo allemaal,

Zo voorzichtig als mama Grisha de hulsjes van de veertjes pulkt, zo ongecontroleerd doet Nezumi het. Met als gevolg dat hij af en toe een veertje uittrekt.
Hij trok aan een veertje bij Beagan en die sprong met een gilletje zo omhoog, dat ze op haar rug landde  :-\ Alles wel goed met haar, alleen een veertje minder!!

Normaal slaapt Nezumi voor het blok op een tak, maar vanavond zat hij er bij in het blok  ::). Dus hem maar even er uit gehaald. Ik vind valkjes met veertjes namelijk wel mooi  :D

We gaan het goed in de gaten houden!!

Liefs, Gerda[/size][/b][/color]

margreet

hallo Gerda,

Even de foto's naast elkaar gelegd, met bloemen en zonder, volgens mij kijken ze op die zonder bloemen een stuk vrolijker :D,
Dat de jonkies elkaar z.g.n. voeren heb ik al meerdere malen gezien. Bij mij staat regelmatig het blok open en kan ik hun verrichtingen volgen. Daarom is het zo belangrijk dat ze bij de ouders opgroeien, ze zien van alles gebeuren. Straks de eerste echte vlieglessen, moet je opletten hoe dan de ouders ze in de gaten houden.
Ze kunnen nu ook de versiertrucs van papa volgen, hij zingt alweer het hoogste lied voor mama, maar daar ga ik een stokje voor steken ;), want 2 nestjes is meer dan genoeg.
Hij gaat maar droogzwemmen.

groetjes Margreet

es

Gerda wat een schatjes en beauty's van jonkies zeg, super  :-* :-* ze zijn echt allemaal heel mooi.

Marije

Hoi Gerda!
Moet nog even het hele verhaal bijlezen maar gefeliciteerd met deze prachtige jongen zeg! Grisha en Nezumi doen het geweldig zeg! En dat voor de eerste keer! :D
Ik ben helemaal verliefd op dat bont geparelde jong, wat een scheetje! Dat koppie! *smelt*
Hebben ze allemaal al een nieuw baasje gevonden?
Geniet er maar van de baby-tijd, want volgens mij gaat die veel te snel voorbij! ;)
'Liefs,
Marije

hippysuus

Awwwww



:-* :-* :-* :-* :-* ik vind deze zooo lief met dat gele kuifje. En wat lief dat ze de andere 2 ging voeren!!  :-*

Gerda


Hoi Suus,

Ze heeft nog geen baasje hoor!!!

Hoi Marije,

Geen van allen hebben ze nog een nieuw baasje!! Ik hoop dat ik straks wat hoor op mijn advertentie!!

Vandaag foto's genomen, maar eerst een filmpje gemaakt!!

Mama voert de jongen:

http://www.youtube.com/watch?v=UH4A-EWvl5o

Vergelijk maar eens met dit filmpje van 26 juli (precies 2 weken geleden!)

http://www.youtube.com/watch?v=6OYwLt7b9Dw

Foto's komen later!!

Liefs, Gerda


Rianne


Gerda


Hoi Rianne,

Als ik een goed baasje kan vinden, dan houd ik haar niet zelf. Natuurlijk zou ik dat graag willen, maar ik moet realistisch zijn. Vijf vogels los in huis is al een hele kluif en er is nu een goede balans. Anders zou ik denk ik over een jaar weer geneigd zijn een partner voor haar te vinden.

Nee, het is verstandiger om het niet te doen!!
Ik werk de hele dag en Ronald zit met de vogels (en de zorgen erom).

Liefs, Gerda


Rianne

Je verstand zegt denk ik wel het goede, maar je hart... ;)

Gerda


Even drie foto's van de oudste. De veren komen nu heel snel door!

Toen ze op tafel zat begon ze al een beetje vliegoefeningen te zoen. G&N zagen dat en vlogen steeds heen en weer van de tafel naar de kast. En landden elke keer vlak naast haar. Alsof ze haar wilden leren vliegen. Dat is een beetje te vroeg met  net drie weken  ;D

De foto's:







Als ik straks tijd hebben volgen de andere foto's!!

Liefs, Gerda


Lin

Citaat van: Gerda op  8 augustus 2006, 21:57:36

Hoi Lin,

Ja ik schreef dat ik ze niet bewerkt had in photofiltre, maar ik heb ze wel bewerkt in Photoshop!!  ;D ;D

Liefs, Gerda



dacht ik al ik ken jouw grapjes  ;D

ik heb het hier heel vaak gezien dat ze vast blijven met die snavels aan elkaar. Ze kunnen dan niet het verschil merken. vooral dat ik lilo en luna aan de pap had. toeb bleven ze telkens aan het touwtje van mijn camera hangen met hun bekje. En maar van die tikgeluidjes maken.

Lief filmpje mooi om te zien gerda.

ik zie net dat je fotos heb geplaats toen ik wilde plaatsen. wat een strekoefening, van mamma grisha geleerd? zij deed ook al heel vroeg vliegoefeningen trouwens. :) en wat nou als je tijd heb. dat maak je toch wel even voor ons?  ;)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda


Lin

oei hij is nog niet helemaal online.. ik moet nog even geduld hebben.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda


Hij is nu te zien!!

Deze zal misschien nog even wachten zijn!!
http://www.youtube.com/watch?v=ZITgKTnAFdg

Daar zitten de drie in hun mandje  :D


Rianne

Schattig! :D
Er werd hier niet eens gereageerd op de familie, 't is toch wel erg he? ;)