29 april 2024, 07:46:37

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Ineke

Citaat van: Caroline op  7 augustus 2006, 11:36:28
Leuke foto's hoor, ik kijk alweer uit naar de foto's van vanavond.
In sommige zie je dezelfde blik/uitdrukking in de oogjes als Grisha heeft.  :D :-*
Liefs Caroline

O, leuk, vanavond weer foto's :D Je momentopnames zoals t gapen zijn erg koddig.

Lin

Wat een mooie scherpe fotos weer! volgens mij lukt vrijwel elke foto wel van die drie  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Bedankt voor de complimenten!!
Ik ga zo weer foto's maken, want nu schijnt de zon nog een beetje!!
Deze is nog van gisteren, een stekelvalkje met een eng tongetje  en een vies snaveltje (papa en mama zijn niet al te schoon met eten geven) :D



Liefs, Gerda


hippysuus

200 pagina's :o gefeliciteerd!!  ;D

Ik val in herhaling maar ik heb wederom genoten! Je foto's zijn zo mooi dat ik zou willen dat ik je valkjes door mijn beeldscherm heen zou kunnen pakken om ze te knuffelen! En nu wordt het steeds spannender want elk moment gaan volgens mij die veertjes eruit piepen  ;D

Ik geloof dat ik de neiging zou hebben om de hulsjes er voorzichtig af te peuteren  :-[ ::)

Nou, geef jij ze maar een klein kusje op hun stekelhoofdje van tante Suus  :D

Gerda

Citaat van: hippysuus op  7 augustus 2006, 16:21:40

Ik geloof dat ik de neiging zou hebben om de hulsjes er voorzichtig af te peuteren  :-[ ::)



Hoi Suus,

De veertjes zijn al goed te zien!!




Ik hoef niet te peuteren, mama verwijdert alle hulsjes al!!



Maar volgens mij verwacht ze dezelfde service terug  :D



En ik heb ze een kusje gegeven hoor!!!

Liefs, Gerda

Rob S

Hoi Gerda!

Mooi joh, dat ze elkaar nu al kroelen. Maar als ik goed kijk lijkt het wel erg veel op cinnamon, maar daar zullen nog wel experts naar gaan kijken ;)

Groetjes Rob

hippysuus

Hihi dat is een lieve foto, mama die teruggepoetst wil worden. Zo leren ze het wel he? Tommy en Mupke hebben hier laatst een poging gedaan die niet zo heel goed ging...maar het begin is er lijkt het ;D

Op de bovenste foto kan ik al een beetje zien hoe mooi hij gaat worden :D

Bedankt voor het overbrengen van mijn zoentjes :-*

Gerda


De rest van de foto's van vandaag:

Hier de oudste,



Hier samen met papa en mama




De middelste zat lekker bij Ronald



Mama kwam even kijken of alles goed ging




En dan Beagan, mooi geel kuifje






En hier nog alle drie in een mandje






De karaktertjes worden steeds meer zichtbaar. Het zijn alledrie lieve valkjes hoor!! De oudste is het rustigst, maar volgt wel alles.
Ze loopt het minst goed van allemaal, maar ze lopen allemaal nog op hun knietjes  :D
Het zijn net zeerovers met een houten been, want je hoort de ring op tafel tikken: stap - tik stap - tik  stap - tik  stap - tik

De tweede is erg nieuwsgierig en komt meteen naar me toe lopen als ik haar op tafel zet.

De derde is het actiefst, gaat op verkenning uit, maar komt dan na vijf minuten hard werken slapen tegen mijn arm!!

Dus zo klein al zoveel verschil!!!
Dat was het weer voor vandaag!!!
Liefs, Gerda

PS hoi Rob,

Ik denk ook dat ze alledrie cinnamon zijn. Mooi bruin met gele pareltjes!!! En de jongste cinamon bont gepareld!!

Gerda

Riny

Hoy Gerda
Heb jij op je stageplaats niet geleerd ,om je kleintjes te fotograferen in een bloemenmandje?
Groetjes Riny :D

Gerda


Hoi Riny,

Ik vind de kleintjes zelf eigenlijk wel een soort zonnebloempjes met dat geel en bruin, dus ik had geen bloemetjes nodig!!  :-X ;D

En bovendien heb ik geen tuin waar ik uit kan putten en zelfs geen nepbloemen. Dus helaas!!

Als het een bezwaar is zal ik morgen naar de bloemist gaan!!  8)

Liefs, Gerda  :-*


Gerda

Citaat van: Riny op  7 augustus 2006, 17:21:46
GRAAG !!



Dan moet het maar!!
Maar dan is meteen mijn zakgeld voor deze maand op  ;D ;D

Rianne


Gerda


Ik heb de lege flessen terug gebracht en heb van dat geld  bloemen gekocht  ;D ;D



Gerda


Gerda