29 april 2024, 09:24:25

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: Gerda op  4 augustus 2006, 19:17:05



Oooooohhhhhh!
Dit is
1. plagiaat!!!
2. blackmail!!!!

:D :D :D :D :D


Dit is gewoon'' poets, weder poets''

Rianne

Ooooh Gerda, je wou altijd nog een eigen kweek geparelde. En dit is nog een bontje ook! En met een beetje geluk ook nog een cinnamon, dus een popje. ;D

hippysuus

OOOOOOOOH die close-up foto...het lijkt wel een kroontje ipv een kuifje....wauw!!  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

es

Hoi Gerda,

:D :D :D ja inderdaad het lijkt net een kroontje, super  :-* :-* :-* :-* Wat een lief stelletje knappers geweldig, super foto's.

Lin

Hey gerda,

oei, ze worden nu wel HEEEEL erg mooi he? dit is echt de leukste tijd vind ik van valkjes. ik ben blij dat je niet zo impulsief bent. je moet toch weer 15/20 jaarvooruitdenken hoeveel ruimte hebt en of je echt een droomvalkje in je hoofs heb. dat heb ik ook als er nog wat bijkomt dan echt in mijn ogen een droomvalkje. daarom verdiep ik me nu erg in mutaties.

maar als je besluit een van je jongen te nemen en beagan is een pop, tja dan zou ik voor die gaan  :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda


De foto's van vandaag!!!

Eerst alle jongen met papa Nezumi




Jong 1, vandaag 19 dagen oud




Jong 2, vandaag 18 dagen oud




En tenslotte Beagan, 16 dagen oud




Dat was het voor vandaag,
Liefs, Gerda



Caroline

Lieffffff!!

Wat een kuif heeft Nezumi.  :o Prachtig hoor!!

Wat groeien ze toch snel hè, super.

Liefs Caroline

PS. Zie je al of Beagan cinnamon wordt?? Zij lijkt zo licht.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda


Hoi Caroline,

Het is nog moeilijk te zien, omdat er nog schachtjes om de veren zitten.
Maar het zou me niet verbazen als ze cinnamon is!!
En dan te bedenken dat ze ook nog split is voor witmasker!! Samen met de juiste man kan ze ook Grisha 'maken'  :D

Liefs, Gerda


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna

Mooi geel koppie krijgt Beagan, hij/zij zal prachtig worden!

Liefs, Sanna

margreet

hallo Gerda,

Gaat lekker met de jongen zo te zien. Bij mij een klein dieptepuntje, 1 van de 7 jongen is overleden. Hij was gewoon niet goed ontwikkeld, heeft het nog een tijd volgehouden maar vandaag gaf hij moed op. nr. 7 heeft het ook moeilijk om zich te handhaven, is 4 dagen na nr.6 geboren en moet zich tussen de grotere zien te redden. is gisteren uit het ei gekropen, had ik niet meer verwacht.
Vanavond had nr.5 het moeilijk van het 1e koppel, benauwd en piepen, heb wat water ingedruppeld en zijn kropje gemasseerd, of het helpt.
Het is leuk al die jongen maar je moet ook rekening houden met teleurstellingen.
Ik doe wat ik kan, de  ouderparen doen het beiden super maar soms is de natuur hard.
De overige jongen doen het erg goed, als je het goed vindt zal ik maandag een foto plaatsen van de jongen. Mijn pareltjes zijn echt plaatjes ::). Maar dat zeggen we natuurlijk allemaal ;D
Ben benieuwd welk valkje je gaat houden, echt moeilijk om een keuze te maken.

groetjes Margreet



Gerda


Hoi Margreet,

Wat sneu van je jonkie!! Maar ik heb vaak het gevoel dat in dat soort gevallen veel echt leed voorkomen wordt. Stel je voor dat hij pas dood gaat als hij 6 tot 8 weken is. Dat lijkt me echt vreselijk!!
Tuurlijk mag je hier foto's plaatsen van je pareltjes!! Kunnen we vergelijken, als twee trotse oma's!!
Ik vind mijne nog een beetje stekelig, maar er zijn al wat veertjes zichtbaar!!

Ik hoop dat nummer 7 het haalt! Hier had nummer drie ook een beetje een achterstand, maar het trekt heel goed bij!!

O ja, het is niet zozeer welk valkje we houden, maar of we er eentje houden. Ze zitten hier de hele dag los (van 8 tot 8 ) en er is een evenwicht samen met de grasjes. Ik ben bang dat er problemen kunnen komen. Vooral met het probleemvalkje Spikey!! Die houdt niet van andere vogels. Het is een echt mensenvalkje!! Dus die zit bij Ronald!!
Grisha en Nezumi zijn samen en Yesil en Azul, de grasjes, hebben elkaar! Dus alle reden om het niet te doen!
Bovendien is Ronald overdag thuis met de vogels (hij werkt als literair vertaler thuis) en ik kan het wel leuk vinden, maar hij zit er mee!!

Maar er zijn ook verschillende redenen om de jongste wel te houden!! Bont, gepareld en hopelijk een beetje het karakter van de ouders  :D

Groetjes, Gerda


Gerda


Hallo allemaal,

Gisteren heb ik niets geplaatst, maar wel foto's gemaakt.
Dus nu de foto's van gisteren en vanavond komen de foto's van vandaag!

Eerst de oudste, dag 20. Het is een erg lief en rustig valkje tot nu toe. Komt wel naar me toe lopen als ik haar op tafel zet.








De jongste is op deze foto's 17 dagen. Ze is iets kleiner dan de anderen, maar is erg actief en onderzoekend!!
Op dit moment even niet, want gapend!!








De tweede is op deze foto's op dag 19. Die is erg fotogeniek. Het lijkt net of ze er speciaal voor gaat zitten  :D







En de toegift van vandaag is deze foto:



Vanavond komen de foto's van vandaag!
Liefs, Gerda


Rianne

Leuke foto's weer! :D En de gaapfoto's, erg schattig!
Dat fotogenieke heeft hij/zij zeker van moeder Grisha ;)

Caroline

Oh Gerda, alweer bijna 3 weken!! Jeetje wat gaat het toch snel.

Leuke foto's hoor, ik kijk alweer uit naar de foto's van vanavond.

In sommige zie je dezelfde blik/uitdrukking in de oogjes als Grisha heeft.  :D :-*

Veel van genieten hoor, ze zijn zo uitgevlogen.  :-\

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.