28 april 2024, 21:46:58

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

hippysuus

Oh wat lief om mama Grisha aan het voederen te zien. De meisjes gingen hier gezellig mee piepen toen Grisha geluid ging maken  :-*

Riny

Hoy Gerda
Leuk dat je deze mooie muziek nu ook uit je eigen broedblok hoort komen.
Mooiere muziek bestaat er niet.
Groetjes Riny :D

Ineke

Ik hoor t voor t eerst en ben t met Riny eens! Wat n lief filmpje. Je zet geen radio of tv meer aan met zulke geluidjes :-* Tony vloog gelijk tegen de tralies van nieuwsgierigheid en Teun zat wat dom te kijken.

hippysuus

Nou Ineke, als wij ooit zo'n mooie muziek willen horen dan moeten we tijdelijk allebei een ruil doen van valkje en weer terug ruilen als de baby valkjes uitgevlogen zijn ;D

Lin

Ach wat lief! die kan je wel inzenden voor bij foto/film pagina! Heb ik destijds ook gedaan. Wat super om mijn "kleindochter" en "achterkleinkinderen" zo te zien  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda


Vandaag weer wat foto's gemaakt.
Gisterenavond vielen ze bijna voorover, zo vol waren hun kropjes. Nu in de ochtend, na de eerste voerronde nog niet zo vol, maar dat komt wel goed. Op dit moment worden ze weer vol gestopt.
Ik maak in de loop van de dag nog een foto van ze met volle krop.

Eerst Mama met het kroost:

Mama is boos!!!




Niet op haar kleintjes, maar op mij!!! Zaten ze net zo lekker tegen elkaar aan, komt er weer een fotosessie  ::)


Ok, fotoshoot:


Waar is de kamera??


Ja de kleinste kon de kamera niet vinden  ;D ;D


Leave the kid alone!!



Maar we mogen er niet om lachen van de middelste!!


Maar de kleinste is wel het meest ondernemend



Kijk hem op de achtergrond maar rondbanjeren!!


De oudste heeft praatjes!!!



'Bij mij zie je al een kuifje!!!'


Tenslotte toch nog een groepsfoto!! Lekker tegen elkaar aan!!



Groetjes, Gerda


hippysuus

Hahahaha ze zijn geweldig Gerda, ik heb hier heel hard zitten lachen. Hahaha prachtig!!! ;D

Rianne

Hahahaha 'waar is de camera?' ;D

Ineke

Moest ook lachen ;D Leuk dat je nu al t karakter kunt merken.

Citaat van: hippysuus op 24 juli 2006, 12:36:52
Nou Ineke, als wij ooit zo'n mooie muziek willen horen dan moeten we tijdelijk allebei een ruil doen van valkje en weer terug ruilen als de baby valkjes uitgevlogen zijn ;D

Haha, uhm, ik zet wel t videootje van Gerda op en doe net alsof de kotertjes hier in t broedblok zitten ;D

Caroline

Lieve foto's!!!  :D :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

• SH0RTY •

Lieve Gerda,

Ik vind de foto's zo mooi.. Met een spiegelreflex lijken de foto's echt prachtig briljant. Heel mooi!

En de tekstjes erbij :D Vooral leave the kid alone! Ik hoor een soort Don Vito dat wel zeggen in zo'n maffiafilm 8)

Kus,
Roxanne



Gerda

Citaat van: • SH0RTY • op 25 juli 2006, 13:44:59

En de tekstjes erbij :D Vooral leave the kid alone! Ik hoor een soort Don Vito dat wel zeggen in zo'n maffiafilm 8)



Hoi Roxje,

Op zo'n toon las ik het ook voor aan Ronald. Zo'n lijzige, barse maffiatoon  8)  ;D ;D

Ze zijn weer aan het voeren!! Net waren de kropjes al vrij vol, maar er kan altijd bij  ;D

Liefs, Gerda

Gerda


Goedemorgen,

Het wordt een warme dag vandaag. Dus Ronald blijft thuis bij het kroost en ik ga lekker naar zee!!

Met de kleintjes gaat het goed. De oudste had vanochtend de oogjes duidelijk open (gisteren al een beginnetje). Hij begint nu meteen te schreeuwen om eten als hij zijn ouders ziet  :D :D



De andere twee gaan ook gestaag door met groeien. De kleinste blijft ietsje achter, maar wie weet krijgt hij straks weer een groeischeut!!

Liefs, Gerda


Lin

Goede berichten dus Gerda! Waarschijnlijk gaan ze nu ook erg hard naar je blazen nu de oogjes open zijn.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)