29 april 2024, 02:52:28

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

• SH0RTY •

19 juli 2006, 10:11:49 #2805 Last Edit: 19 juli 2006, 10:14:08 by • SH0RTY •
Liefste Gerda,

Ben je al terug van vakantie? Ik ben benieuwd hoe het met de eitjes staat :)
Zijn er al bebe's? Staat de weegskaal al paraat?

Ben benieuwd!

;D
Liefs,
Roxanne

P.S Misschien kun je de eitjes alvast gaan wegen hahah, sorry.



Gerda


Hoi Roxje,

Gisteren is het eerste donsje geboren!!! Een klein wildkleurtje, misschien wel net als Yani gepareld  ;). Hij werd meteen al door mama Grisha gevoerd! Nezumi vliegt nog rond of er niets aan de hand is. Ik ben benieuwd hoe het gaat als het zijn beurt is om Grisha af te wisselen.
Het tweede eitje piept ook al flink!!

En de weegschaal staat niet klaar.  :-X
Ik ga echt niet wegen!! Ik snap niet waarom ik dat zou moeten doen. Je weet het gewicht, en dan...??
Ik kijk gewoon hoe de jonkies er uit zien en of ze een mooi vol kropje hebben!!

Ik ga pas wegen als als ze zelfstandig moeten gaan eten en ik ze apart zet van Nezumi en Grisha!!

Foto's gaan nog volgen, maar ik ben gisterenavond pas heel laat thuis gekomen, dus moet eerst opruimen, was uitzoeken etc.

Liefs, Gerda


• SH0RTY •

Woei!

Een bebe bij jou!
Was je er bij, of was je te laat?
wat spanneeeeend!!

Ja, het gewicht weten.. En dan, inderdaad!
Ik heb het bij mn eerste nestje wel een paar keer gedaan.
Maar op een gegeven moment: Okee, waarschijnlijk vinden de bebe's het zelf ook niet echt fijn en het nut ervan snapte ik ook niet echt. Daarna de weegskaal maar niet meer gebruikt.

Ik ben toch wel teleurgesteld dat je de eitjes niet eens weegt. Daar kunnen ze nog geen trauma van oplopen lijkt me? :P
(heus wel een grapje)

Suxes met de freggel, en ik hoop dat er pareltjes komen voor jou ;D

Liefs,
Roxanne



Monky

Hi Gerda,

Ik hoef eigenlijk niet te vragen of je een goede vakantie hebt gehad  ;D ;D ;D Dat heb ik al een beetje kunnen lezen en vooral zien aan de foto's  :)

Wat een leuke thuiskomst.
Verwacht je daar nu kleine Grisha's uit? Of kan Caroline dat niet verwachten? Het is en blijft een prachtvalkje  :-*

Groetjes,
Monky

Caroline

Hoi hoi!!

Gefeliciteerd met je eerste thuis geboren babie!!!

En nee, hier kan geen Grisha uit komen.

En eerlijk gezegd verwacht ik die ook niet meer, vandaar mijn keuze om een "Isaura" te nemen, een geparelde witmasker pop maar dan met bont.

Een echte "Grisha" komt waarschijnlijk nooit meer, dit is namelijk een cross-over, volgens de geleerden.

En de meeste geparelde witmasker poppen vind ik zo donker, juist dat lichte van de echte Grisha vind ik zo mooi maar als ik er niet zo'n eentje aan kan komen dan ook geen nepperd.  ;)

DOei doei, en Gerda, heel veel succes met je kleintjes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

Hoi Gerda,

Ik zag laatst in de dierenwinkel in een klein rotkooitje een echte jonge Grisha zitten  :(

Gerda

Citaat van: hippysuus op 19 juli 2006, 13:20:58
Hoi Gerda,

Ik zag laatst in de dierenwinkel in een klein rotkooitje een echte jonge Grisha zitten  :(


Sneu!!
Gelukkig woont mijn Grisha in een 'voliere' van 50 m2  :D :D

Gerda

Gerda


Het tweede wildkleurtje is net geboren.
Het lag nog uit te hijgen van het 'uit het ei kruipen' en Grisha zat het meteen te porren om te gaan voeren.
Het jong kwam erg vlot uit het ei. Gisteren een heel klein pikje en vanochtend nog steeds. Dat lijkt lang, maar daarna was het in een uur er uit!!!!

Groetjes, Gerda

Ivy

Ja Gerda en Roxanne, ik weeg mijn jonkies voor mijn eigen plezier. Een echte dierenbeul ben ik...

Gefeliciteerd met je twee babies, geniet er van - I do!

Groeten, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Wat dat wegen betreft heb ik misschien een andere instelling dan vele mensen! Ik heb jaren in de verpleging gewerkt, en gemerkt dat gegevens waar je niets mee doet, geen nut hebben. Alleen het bevredigen van de nieuwsgierigheid en jezelf misschien geruststellen. Voor sommige mensen zijn dit best goede redenen, hoor ;)

Ik denk zeker niet dat het belastend is voor ze ofzo. En iedereen moet gewoon zelf weten wat hij/zij doet!! Het is geen veroordeling van mensen die wel wegen, meer uitleggen waarom ik dat soort dingen niet doe!!

Groetjes, Gerda

Agnes

Hoi Gerda,

Gefeliciteerd met je twee donsjes!  :D :D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Hey Gerda,

gefeliciteerd met je 2 donsjes! :D

Lin

nogmaals gefeliciteerd! Weer iemand die voor de eerste keer thuis jongen heeft. Ik hoop dat je er heel veel plezier van beleefd en ons vaak laat meegenieten. tja over het wegen. Je kan het natuurlijk wel doen en alles noteren. De groeigrafiek zouden we namelijk nog eens aanpassen omdat deze niet echt realistisch is en elk nieuw gegeven is welkom.

Ik weeg ook niet maar merk wel dat ze hier snel aan wennen en met oog op de toekomst ook niet bang voor zijn. je kan ze dan altijd met de volle hand oppakken. Maar ja met gewoon aandacht lukt dat ook.

Is iedereen blij met de geboorte daar?

Echt leuk dat jij het nu ook meemaakt. Ze groeien daar echt in een paradijsje op. Laten Grisha en nezumi alles toe of juist heel beschermend. Ik leer ze altijd aan dat ik vanaf dag 1 de kleintjes oppak en ook vaak kijk of alles goed gaat.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

• SH0RTY •

Whoehoeee een 2e fregg0l :D


Feliciteeeeeerd!



Gerda

Nu even snel een paar foto's!!!

Straks ga ik reageren en heb ik nog meer nieuws!!!


De oudste staat achteraan!!


De jongste is aan het zingen!!


Lekker bij elkaar!!

Groetjes, Gerda