28 april 2024, 21:41:18

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Ivana,

FIjn dat je weer heelhuids terug bent!!!
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat. De eitjes zullen vast wel bevrucht zijn, want Nezumi heeft er zo vaak bovenop gezeten dat er heus wel een keer raak geschoten is.

De vorige keren broedde ze vanaf ei 1 en nu is gisteren ei twee gelegd en ze waren er samen in de ochtend lange tijd uit. Dus we zien wel!!

Het is wel grappig, Nezumi lijkt met kleine prietgeluidjes Grisha steeds het blok in te sturen. Alleen komt ze elke keer weer kijken wat hij aan het doen is.  ::)

Verder is er hier niet veel gebeurd.
Met Spikey gaat alles goed en met de grasjes ook.
Nog een weekje en dan heb ik heerlijk vakantie!! Ben er wel aan toe!!

Liefs, Gerda

hippysuus

Ik zette Rob terug op pagina 1 en daardoor zakte jij naar pagina 2, dat kan ik natuurlijk niet over mijn hart verkrijgen he? ;D

Ik heb het idee dat het al een tijd geleden is dat ik Grisha op de foto heb gezien of heb ik het gewoon gemist? Ik hoop dat de eitjes gaan uitkomen!

Wat heerlijk dat je over een weekje vakantie hebt, je zult er wel aan toe zijn want volgens mij is jouw werk ook behoorlijk hectisch!

Ineke

Citaat van: Gerda op  3 juli 2006, 16:14:28

De eitjes zullen vast wel bevrucht zijn, want Nezumi heeft er zo vaak bovenop gezeten dat er heus wel een keer raak geschoten is.Verder is er hier niet veel gebeurd.
Liefs, Gerda



Bij Nezumi is heel wat gebeurd :)

Citaat van: Gerda op  3 juli 2006, 16:09:00
Citaat van: Ineke op  2 juli 2006, 22:37:34
Citaat van: hippysuus op 16 juni 2006, 16:16:31
Bedankt voor de tip over de zaden, ik ga ze er hier allemaal mooi mee lijmen dan ;DMupke is  :-*

Heb ns terug gelezen, maar kan t niet vinden. Welke tip heb ik gemist



Hoi Ineke

Dat stond in Suus haar dagboelk!!
En nu ook innjouw dagboek, want daar heeft Riny het nergezet!!  :D :D

Liefs, Gerda



Hehe, die tip, had m al gelezen. Mijn nieuwsgierigheid is weer even gestild...

Gerda

Citaat van: Ineke op  5 juli 2006, 09:33:39
Hoi Gerda, gezellig dat je komt buurten! Ik wacht geduldig af op foto's in jouw dagboekje. Heb begrepen dat je t nu erg druk hebt en binnenkort van je vakantie kunt genieten?!



Hoi Ineke,

Ik heb inderdaad nu nog twee werkdagen voor de boeg en dan vakantie!!!! 3 weken!!!!
Dus ik hoop dit weekend weer foto's te maken van het beestenspul.
Grisha heeft 3 eitjes gelegd, ze zijn er met dit warme weer af en toe met z'n tweetjes een half uurtje van af.
Maar voor de rest is het trouw broeden. Nou ja, we zien wel hoe het loopt!!

Ik ga vanaf maandag een week op vakantie (heerlijk!!!) en daarna ben ik - afgezien van een paar daagjes naar een vriendin - gewoon thuis (hopelijk dagjes strand met het mooie weer).

En natuurlijk kijken hoe het met de eitjes gaat!! Lijkt me erg leuk om te beleven!!

Liefs, Gerda

Carin

Hoi Gerda,

Geniet lekker van je vakantie en je beestenboel! ;D

Hoe is het met de grasjes? Lekker ondeugend nog steeds??

greetz vanuit warm Apeldoorn 8)

Ineke

Tot maandag ben ik vast nog hier komen neuzen, dus ik wens je nu nog GEEN leuke vakantie ;D
Ik ken Grisha niet zo goed als anderen hier, maar ja, overbodig om te zeggen dat t een beauty is. Leuk om straks de verhalen (en foto's) te zien hoe Grisha de kleintjes verzorgd.

Gerda

6 juli 2006, 22:05:17 #2781 Last Edit: 6 juli 2006, 22:08:10 by Gerda

Vandaag even de eitjes bekeken. (gelegd op 30-06, 02-07, 04-07) De eerste is duidelijk bevrucht, de tweede heeft veel rood erin, maar nog weinig echte adertjes en het derde  eitje (waarschijnlijk de laatste van 4 juli) is nog niets in te zien (natuurljik) aleen de dooier  ;)
Ze broeden echt heel trouw!!

Zondag kijk ik nog een keertje hoe de eitjes zich ontwikkelen. Ik wil ze niet te vaak in handen hebben, nergens voor nodig!!

We gaan zien hoe het loopt, rustig afwachten!!

Liefs, Gerda

Gerda


Vandaag heeft Grisha een vierde ei gelegd. Dat heb ik weggehaald. Ik vind voor een eerste nestje maximaal drie wel mooi genoeg!! En al komt er maar eentje uit, ach dan ben ik al tevreden.
Voor de eerste keer een nestje is ook een leerschool, en bovendien heb ik zelf beperkte ruimte, dus maximaal drie jongen is het devies!!!

Groetjes, Gerda

Ivy

Het is erg leuk dat jij ook nu op jonkies wacht! Wel heel grappig, nu begrijp ik pas hoe leuk het forum is - er zijn nog een aantal mensen die ook net een nestje hebben dus er zullen (als alles goed gaat) tegelijk jonkies komen bij mij, jouw, Gonnie en Valerie en vast nog meer mensen. Spannend allemaal!

Succes!
Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Hoi Gerda,

Spannend hoor, eindelijk je eigen nestje thuis.

Ik duim voor je dat alles goed gaat.  :D

In ieder geval al eentje bevrucht, mooi!!  ;)

Liefs Caroline

PS. nog één dagje werken en dan ...... een hele fijne vakantie!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Hoi Gerda,

ben je niet bang dat Grisha blijft doorleggen? En ik zou zelf pas wachten met weghalen tot je goed kunt zien welke bevrucht zijn en welke niet, het zou zonde zijn als ze straks 2 bevruchte en 1 niet bevruchte zou hebben :)
Het zal mij benieuwen of er nog verrassingen uit komen! :D

Gerda


Hoi Rianne,

Er ligt een nepper voor in de plaats natuurlijk  ;)

Ik heb er voor gekozen om het vierde (dus laatst gelegde) ei weg te halen, omdat er anders teveel tijd tussen het uitkomen van de eieren zit.
En al komt er maar eentje uit, dat zou ik al mooi vinden.

En als ze alle vier bevrucht zouden zijn, zou ik het niet meer weg kunnen halen (puur gevoelsmatig).

Groetjes, Gerda

Rianne


Agnes

Hoi Gerda,

Ik ben benieuwd wat voor een mooie jongen bij jou de eitjes gaan komen.
En hoe Grisha en Nezumi het gaan doen als ouders ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ineke

Dan is n felicitatie voor oma wel op zijn plaats...