22 mei 2024, 19:04:32

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Citaat van: bobbie op 24 mei 2006, 21:20:26
Citaat van: Gerda op 24 mei 2006, 20:59:12


De grasjes zijn druk als altijd. Ze zitten nu nog te borrelen.

Groetjes, Gerda



Proost dan maar  ;D


Ze mogen ieder maar 1 glaasje hoor!!!  ;D ;D

Gerda

25 mei 2006, 14:52:56 #2731 Last Edit: 25 mei 2006, 15:13:10 by Gerda
Ik heb de foto's van de vakantie uitgezocht.

Klik maar op de foto om de rest te bekijken





En hier nog twee foto's genomen in de tuin van Suus.





Groetjes, Gerda



Gerda


Helaas is het beestenspul niet erg fotogeniek vandaag. Nezumi zit te broeden, en Spikey is niet bij Ronald weg te slaan.
Alleen Grisha zit bij me. Maar die blijft op mijn schouder geplakt zitten. Dus een foto maken is er niet echt bij.
Eentje is gelukt toen ik haar even op haar 'slooptasje' neerzette!!



Maar daarna vloog ze meteen weer op mijn schouder!!
Dus helaas, daar moeten jullie het even mee doen. Misschien het weekend beter  :D

Groetjes, Gerda


Mariska

Hoi Gerda,

Welkom thuis :D

Je foto's waren weer prachtig, maar hoe kan het ook anders met zo'n mooie omgeving.
Het straalt zo'n rust uit dat ik er hier helemaal relaxed van word ;D

Ik vind het fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.

Ben benieuwd naar de foto's van Jèrôme ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Ik heb als altijd genoten van je mooie foto's, ik dacht even...huh de tuinen van Suus  ???

Hihihi,, ik vind het zo grappig dat Grisha een slooptasje heeft. Zit er dan ook vanalles in wat ze mag slopen? Goed idee trouwens hoor en heel lief ook :-*

Gerda

Hoi Maris,

De foto's van Jerome staan bij de vakantie foto's

Klik maar op deze foto:



Hoi Suus,

Ja Grisha heft een slooptasje, ze mag het tasje zelf slopen en alles erin, zoals de wilgenring van Riny en papieren zakdoekjes en losse takjes  :D :D
Maar dat weerhoud haar er niet van om toch nog andere dingen proberen te slopen  :-\ :D

Groetjes, Gerda

♪ Marlies

Hoi Gerda, ;D

Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen stond daar op het station in Frankrijk. Was denk nu nog niet thuis geweest. :-\

Mooie foto's weer, maar ja we hadden ook niet anders verwacht ;D

Ik heb voor jou nog een fotootje. :o




Lief bekkie hè. ;D ;D  Een en al snavel. :P


Groetjes Marlies ;)

Lin

Hey Gerda,

zal wel weer even balen zijn dat je na je vakantie weer te werken ben. Maar ok wel leuk om je collegas te zien. ik heb nog niet al je fotos gezien, dat doe ik later nog. De fotos die ik hier nu al heb gezien zijn erg mooi. Natuurlijk ook die van Grisha  ;D Die blijft ook maar eitjes leggen lijkt wel. gelukkig is zij een goede moeder en Nezumi een goede pappa. ayla die is weer erg uitgeput en Tiamo heeft nergens last van. Wel zijn ze weer druk aan het kroelen en dat heb ik wel een paar maanden gemist. En arme spikey wacht maar op ronald. ik ben blij dat je de fotos van Yoeppie leuk vond.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Vandaag een beetje landerig dagje. Buiten vieze regen. Ik verlang toch erg naar de zomer hoor.
Natuurlijk is het buiten een aangename temperatuur voor december, maar het is al bijna juni!!!

Hoi, Marlies,

Wat een schatje met die grote gele snavel!! Maar ik vind ze als volwassen vogels toch nog veel mooier!!
Nog steeds droomvogeltjes!!!

Hoi Lin,

De dagen dat ik moest werken, waren er bijna geen collega's. In verband met hemelvaart was er een minimale bezetting. Maar tegen alle verwachting in, toch nog drukke dagen!!

Ja Grisha heeft nu totaal dit jaar 14 eitjes gelegd. Maar dat valt op zich nog wel mee!!


Vandaag nog een paar foto's gemaakt. Er stond nieuw kattengras voor ze klaar. En dat ontdekten ze meteen!!







De grasjes gingen daarna vrolijk verder met slopen!!
Grisha zit nu op mijn schouder te slapen  :D

Liefs, Gerda

marga

hoi gerda
leuke foto s zo zittend op die tas aan het kattegras knabbelend
hier heeft de zon de hele dag geschenen maar het waaide wel
groetjes marga

Lin

Ondanks dat niet iedereen er was dus niet verveeld. De fotos zijn weer leuk. Ze kleurt altijd goed bij het kattengras  ;D vooral die laatste foto is mooi genomen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Citaat van: marga op 28 mei 2006, 18:48:03
hoi gerda
leuke foto s zo zittend op die tas aan het kattegras knabbelend
hier heeft de zon de hele dag geschenen maar het waaide wel
groetjes marga


Hier alleen waaien en maar eventjes zon gehad  :-\
Maar jij woont net wat noordelijker. Ik kijk richting het zuiden en in de verte lijkt het daar ook een stuk lichter!
Groetjes, Gerda

Caroline

Inderdaad!!

Het zuiden was het zowaar redelijk weer vandaag.

Hier hebben we geen wind gehad, geen regen en bijna de hele dag wel een flauw zonnetje.  8)

Het was niet echt heel erg warm maar we mochten zeker niet klagen.  :D

En dat hebben we dan ook niet gedaan.  ;) En zijn lekker wezen wandelen met de hele family en de honden.  :D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Ik heb weer een mailtje van je kleinkind!

Citaat van: marvin
He hallo vanuit Spijkenisse,

Hoe is het nu al een beetje gewend aan de stilte?

Met Yoeppie gaat het erg goed en groeit als kool. Ook het vliegen gaat steeds beter. Het wordt echt een kroel beestje 's avonds is ie niet bij een van ons weg te slaan.

Ze zitten nu een week samen in de kooi en Yippie hapt nu weer wat minder naar ons sinds een dag of twee dus wie weet gaan ze mekaar ook nog wel aardig vinden. Alleen dan moet Yoeppie niet steeds op Yieppie zijn rug landen.

Verder wil yoeppie erg graag met ons mee eten (is erg interesant en als het bij mij niet mag dan gaan we gewoon naar marvin en landen we midden in zijn bord).

We zijn nog steeds erg blij met yoeppie.

Volgende week zal ik weer eens foto's maken en naar je toe sturen.

Groetjes,
Andrea (en natuurlijk Yoeppie)



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Carin

Hoi Gerda,

Supermooie foto's weer!!! :)