29 april 2024, 09:58:29

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Lin

Ik kreeg een leuke mail vol met fotos van Yoeppie die nu bij andrea en Marvin woont. Zijn een aantal wazig maar dat maakt niet uit. ik vind het fijn om Yoeppie weer te zien.

dit stond in het mailtje:

Hallo vanuit spijkenisse,

Alles goed en hoe gaat het met de twee overgebleven kleintje?

Met Yoeppie gaat het goed hij heeft het erg naar zijn zin en dat wil hij je ook graag laten zien met een paar foto's ze zijn wel van vorige weekend, maar hij groeit niet zo hard dat hij nu al weer veel veranderd is.

Hij zit nu op mijn schouder mee te kijken (meer poetsen als wat anders) maar hij heeft het hier erg naar zijn zin.

De foto's en filmpjes zijn erg leuk en ik ben erg blij dat je er zoveel werk van heb gemaakt en dat we een gezonde vogel hebben gehad.


Ik hoop dat je de foto's leuk vind en aangezien meer mensen willen weten hoe het met hem gaat mag je de foto's om de site zetten of naar ze toe mailen.

De groeten van Yoeppie die nu uit vliegen is.

Groetjes,

Andrea


Leuk he? we stuurde deze week al meerder im's omdat het nog niet super klikt met Yippie de cinnamon pop die ze al hebben.



















Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

Hey Gerda, leuk he zo'n toetsenbord?? :) Heb je de "@" al gevonden? ;D Ik typ altijd blind, gaat lekker snel. Maar als ik in Frankrijk in een internetcafé zit doe ik eeuwen over een simpel e-mailtje :P :-X.

Geniet er lekker van!

Groetjes, Sanna

Lin

Je kan toch ook bij windows de optie doen toetsenbord weergeven. Dan zie je een scherm opkomen en dan kan je met je muis de letters aanklikken. Of zeg ik nu iets stoms?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♪ Marlies

Hoi Gerda, ;D


Weet jij wat voor parkietje ik ben ? ;D ;D ::)




Groetjes Marlies ;)

bobbie

Hoi Gerda,

Veel plezier in Frankrijk. Ik hoop dat je minder wind hebt dan wij hier.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Citaat van: marlies op 20 mei 2006, 09:00:12
Hoi Gerda, ;D


Weet jij wat voor parkietje ik ben ? ;D ;D ::)




Groetjes Marlies ;)




Een Swift!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mara

Ik zit met een soort gelijke vraag hier ;). Maar ik weet zeker dat het geen parkietje is...*grinnik*.

Alles goed Gerda?

Ik zal gauw eens je dagboekje van de grasjes weer bezoeken, ze hebben hier weer vanalles te vertellen. De valkjes hebben het druk met voeren van de kleintjes en ze te verzorgen.

Groetjes

Mara

♪ Marlies

En de koelkast gaat naar..................................GERDA !!!!!!!!!!!!  ;D ;D ;D ;D

Gerda

23 mei 2006, 22:32:10 #2723 Last Edit: 23 mei 2006, 22:39:01 by Gerda
Ik ben weer terug. Wat later dan voorzien!!
De trein van Limoges naar Prijs maakte een onverwachte en ongeplande tussenstop in Vierzon (problemen van technische aard en om 'veiligheidsredenen'). Dus op het moment dat de trein het station van Austerlitz binnen liep, vertrok mijn trein van Gare du Nord naar Amsterdam. Helaas de laatste Thalys van die dag (om 18.55).
Dus veel regelen en gedoe. Ik mocht de trein van een dag later nemen en dan op het station overnachten in een stilstaande slaaptrein, of ze konden me omboeken zodat ik de Thalys naar Brussel nam en dan de trein naar Rotterdam en van daar naar Amsterdam. Voor het laatste gekozen, maar dat moest ik op Gare du Nord verder regelen.
Ik kreeg wel brief mee van stationschef van Austerlitz. DUs op Gare du Nord van loket naar loket (lees van het kastje naar de muur) en uiteindelijk weer terug naar de informatiebalie (die me steeds doorverwees) en gezegd dat ik graag had dat er iemand naar mij toe kwam in plaats van dat ik overal moest gaan zoeken.
Dat was zo geregeld!! Dus vannacht om 3 uur was ik thuis. Wel een beetje erg gaar van alle gedoe en geregel en al het overstappen (lees gesleep met koffers).
Maar goed, ik ben weer thuis.
Verblijf was heerlijk, zondag een erg mooie en zonnige dag gehad. Voor de rest lekker bijgekletst en veel tijd met de kleine Jérôme, die net 1 jaar is geworden, doorgebracht.

Morgen weer werken, maar donderdag een dagje vrij (wel oproepdienst). Dan is het weer fototijd!!

Groetjes, Gerda

Caroline

Hoi Gerda,

Welkom weer terug.

Kijk al weer uit naar je prachtige foto's.  :D

Welterusten voor straks en werk ze maar weer voor morgen.  ;)

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna

Poeh poeh! Wat een gedoe, maar je hebt het gered ;D. Kun je weer lekker van het nederlandse weer genieten ;).

Liefs, Sanna

Ineke

Wat n trip, je zult wel gaar (geweest) zijn.
Donderdag fotodag, ikke weer langskomen.

hippysuus


Gerda


Zo vandaag heb ik de eerste werkdag er weer opzitten. Ik moet vrijdag werken en heb ook dienst tot en met maandagochtend.
Dus maar hopen dat het rustig blijft!!

Dan komen de beloofde foto's!!

Grisha heeft ondertussen al weer vier eitjes gelegd. Deze zijn volgens protocol omgeruild voor nepperts. Aan het eind van het jaar of begin volgend jaar mag ze een nestje.

Ze heeft tot nu toe dit jaar 14 eieren gelegd. Ze is in zeer goede conditie en eet zich een bult en neemt ook grote happen sepia.
Nezumi zit het meeste te broeden. Dat is ook een dikkertje aan het worden.

Spikey heeft ook een beetje last van zijn hormoontjes en zoekt weer allerlei hoekjes op. En vandaaruit heeft hij de neigin me aan te vallen, want ik ben een bedreiging voor hem. Want Ronald is zijn partner  :P
Maar hij bijt niet echt hoor. Maar is wel een beetje geaggiteerd.

De grasjes zijn druk als altijd. Ze zitten nu nog te borrelen.

Groetjes, Gerda

bobbie

Citaat van: Gerda op 24 mei 2006, 20:59:12


De grasjes zijn druk als altijd. Ze zitten nu nog te borrelen.

Groetjes, Gerda



Proost dan maar  ;D