29 april 2024, 00:25:00

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Sanna

Citaat van: hippysuus op 17 mei 2006, 20:21:45
Ja, gevonden...ze stond een paar pagina's terug :D goh, dat ik ook zo'n mooi valkje heb straks :-*

En je Grisha is nog steeds verschrikkelijk mooi...het is inderdaad inmiddels een begrip geworden, een "Grisha" hebben ;D


Hee!! Hadden jullie het soms over mij?? ;)



Greetzzzz... Nina ;D

Ineke

Hoi Gerda, alles kits?
Suus, denk dat veel mensen dat hebben. Bij mij is t goed voor de lijn: ik krijg n dag of twee geen hap door mijn keel. Ben ook heel zenuwachtig om naar Riny te gaan. Niet alleen om de tweede te halen, maar ook voor Riny zelf. Ik durf er in elk geval geen soep te eten ;D

Riny

Citaat van: Ineke op 18 mei 2006, 09:02:23

Ben ook heel zenuwachtig om naar Riny te gaan. Niet alleen om de tweede te halen, maar ook voor Riny zelf.


Hoy Ineke
Klink ik dan zo streng?
Maar ik kan je het valkje ook wel opsturen met Pakketpost hoor.
Dat hoort allemaal bij de service. ;D
Groetjes Riny :D

Ineke

Ja, je klinkt erg streng ;D Intussen heb ik natuurlijk n voorstelling van jou en als t dan zover is zit ik vol adrenaline om je te ontmoeten. Dat is ook t rare: door dit forum leer je iemand redelijk goed kennen en verzin je n eigen gezicht erbij. Dat gaat vanzelf. Als je iemand dan mag ontmoeten is dat spannend. Maar dat is alleen van te voren, zodra ik je even in t echt heb gezien is dat over. Eigenlijk is t wel n prettig gevoel, want dezelfde zenuwen heb ik ook voordat ik met vakantie ga :-*
Neenneenneen, geen pakketpost!

hippysuus

Citaat van: Sanna op 18 mei 2006, 08:25:25
Citaat van: hippysuus op 17 mei 2006, 20:21:45
Ja, gevonden...ze stond een paar pagina's terug :D goh, dat ik ook zo'n mooi valkje heb straks :-*

En je Grisha is nog steeds verschrikkelijk mooi...het is inderdaad inmiddels een begrip geworden, een "Grisha" hebben ;D


Hee!! Hadden jullie het soms over mij?? ;)



Greetzzzz... Nina ;D


Ja, we hadden het over jou met dat mooi geparelde lijfje van je  ;D

hippysuus

Hoi Gerda,

Ik ben een foto van jou tegengekomen toen ik aan het surfen was  ;D ;)




Rianne

Hihi :D

Bonjour madame!
Ca va?

Lekker weertje daar Gerda? Het heeft hier pittig gewaait, ondanks de zon was het niet warm vandaag. Hopelijk heb jij beter weer. :)

Riny

Hoy Rianne
Dat weet ze nog niet, want ze is nog niet aangekomen op de plaats van bestemming.
Groetjes Riny :D

Rianne

Ze zou vanmorgen toch om 7 uur al op de trein? Of heb ik met m'n verkeerde lenzen in gelezen? ;D

Riny

Ze is ook vanmorgen om die tijd vertrokken ,maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze er nu al is.
Ze heeft ook nog lang moeten wachten op aansluitingen.
Groetjes Riny :D

Gerda

19 mei 2006, 08:51:47 #2710 Last Edit: 19 mei 2006, 08:58:56 by Riny

Ik ben er ondertussen, ben een paar uur in Parijs geweest, daarna nog drie uur richting Limogers en toen nog kaartje kopen en op trein wachten naar Bussierre-Galant
Daar opgepikt door mijn vriendin en naar Ladignac le Long gegaan, dus gisteren om 20 uur op de plaats van bestemming
toen was het bewolkt maar lekker weer
vanochtend even regen, maar nu vrij zonnig en af en toe een wolk
sorry voor geen punten enzo, dit is zo'n raar Frans azerty-toetsenbord
ik moet alles zoeken

ik zal niet veel online zijn, want lekker quality-time met mijn vrienden en de kleine

Liefs, Gerda




Christine

Raar Frans? Wij hebben hier ook AZERTY hoor! De puntjes kan je vinden naast de 0 (nummerbord aan de rechterkant ;) ) de haakjes boven de lettertjes en de , ; : naast de N ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hippysuus

Ik kan ook niet met andere toetsenborden dan een qwerty overweg, dan ben ik het gelijk helemaal kwijt  ;D

Veel plezier, we willen je ook helemaal niet online zien...je moet gewoon heerlijk gaan genieten en wij zijn er gewoon weer als je terug bent  :D

Agnes

Hoi Gerda,

veel plezier!!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Dat zullen wel rare berichten worden als je blind wil gaan typen ;D