29 april 2024, 05:51:08

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda


Rianne

Citaat van: Mariska op  1 april 2006, 19:41:00
Rianne haar moeder ???


Die zou graag willen maar heeft er geen plek voor ;D

Rianne

Nu vergeet ik helemaal te zeggen dat ik de kroelfoto's echt prachtig vind! De verliefdheid straalt ervan af! :D

Gerda

                  Nezumi is boos!!!!!!


Nezumi is nog steeds op zoek naar een leuke nestplaats.
Zijn vorige plekkie is hij niet vergeten

Ja hier zit hij er naar te staren  *het was zo'n mooi plekkie*


Toch nog even kijken!!


Het lijkt wel wat veranderd!!


Even van dichterbij bekijken


Het was hier wel, maar iets is anders


Er zit iets voor  >:(


En aan deze kant ook


EN toen begon hij te gillen!!!!!!
Eerst tegen het valkje in de tv


En toen tegen alles dat hij tegen kwam, en gaf ook af en toe even een knauw weg!!


Maar gelukkig zit hij op dit moment weer in het blok te zingen. En Grisha is er net bijgekropen. Hij vind het wel goed, maar zij wil dat hij nog iets beters zoekt, denk ik!!

Jammer voor haar, ze doen het maar met dit prachtige blok!!!


Een beetje dove Gerda



Bogucci

Hoi Gerda,

Wat een heerlijk eigenwijs mormel. En wederom bedankt voor de prachtige foto's
Ik heb gisteren naarstig gesurfd op het internet en heb al de nodige reviews gelezen over de Nikon. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik denk wel dat ik over een tijdje een andere digi aanschaf.
Bedankt voor de informatie.

Groetjes,
Miriam

Gerda

Hoi Miriam,

Je kunt gebruikersreacties lezen op www.kieskeurig.nl

Groetjes, Gerda

Bogucci

Hoi Gerda,

Daar heb ik gisteren heel veel positieve reviews gezien :-)
Er is een hele goede onafhankelijke Amerikaanse site, net zoiets als kieskeurig, maar ik ben even de naam van de site kwijt?

Groetjes,

Mariska

Hoi Gerda,

Wat een geweldige foto's van Nezumi die zijn oude plekje aan het zoeken is ;D
Arme schat ;)

Je sessie met kroelfoto's waren ook een genot om naar te kijken.
Zo schattig en zo mooi scherp gemaakt.
Daar word je gewoon helemaal blij van als je dat ziet :D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

2 april 2006, 18:37:24 #2483 Last Edit: 2 april 2006, 20:15:12 by Gerda
Hey Gerda,

Gaat ie goed met je? wat een leuke fotos en Nezumi druk aan het zoeken. dat worden straks superouders. Ik heb het even ook in mijn dagboek extra vermeld dat de oudste naar Roxanne gaat. ik denk dat deze wel een super naam gaat krijgen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

2 april 2006, 21:24:23 #2484 Last Edit: 2 april 2006, 21:26:55 by Gerda
De foto's van vandaag van de twee jonkies:

De oudste op dag 16. Deze gaat dus naar Roxanne!!


De jongste, dag 15!!! Wat een leuk valkje!! En hij is nog te reserveren bij Lin!!!
Hij is split voor gepareld en voor witmasker, misschien voor bont en lutino!!


Gerda

~Natas~

Hai Gerda,

Geweldig die foto's van Nezumi.
Hoezo kan hij boos kijken zeg.
Meer denkt niet dat valkjes gek zijn, nee hoor ze weten precies hoe alles staat.
En als je dan inderdaad iets verandert hoor je het meteen  :-\
Zijn je oren al een beetje bijgetrokken van het gegil van Nezumi.
Mooie foto's van de jonkies......

Groetjes,

Natas

Ivy

Hihi, wat leuk. Ik zou hem wel willen - lijkt me leuk om een valkje te hebben met persoonlijkheidsstoornis :P - hij denkt dat hij een vliegtuig is! Helaas... ik heb dit jaars reservering al vorige jaar gemaakt ;D en meer valkjes kan ik niet op hopen...  :-\ zucht





Ik heb zo gelachen om Nezumi's verhaaltje! Hij zoekt en hij kan het niet vinden - frustrerend! Wie zou dan niet boos worden...
Gaat het al beter met je gezondheid?

Groetjes, Ivana





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Hoi Natas, Ivanan en Lin,

Ik voel me al wel wat beter. Ik gebruik echter nog wel de volle pijnstilling. Gisteren geprobeerd met halve dosering, maar dat was geen succes!!

Nezumi is nu weer tevreden met zijn Americaanse blok  ;) Als Grisha het nu ook is, dan is de boel weer rustig  :)

Ja jammer Ivana, het is echt een leuk valkje!!
Maar ja, het moet ook kunnen. EN je wacht op je Americaanse valkje!!
Maar het is weer even extra reclame  ;D

Liefs, Gerda

Gerda

Ik wil nog even vertellen hoe verrast ik was dat de eerste een geparelde is!!! Geweldig. Een gepareld popje was altijd mijn grote wens!!!
Ik wil uit mijn nestje bij mij thuis een jonkie houden (volgend jaar) en dan kan ik mijn eigen droomwens kweken!!!
Geweldig!!!

Groetjes, Gerda

Bogucci

Citaat van: Gerda op  2 april 2006, 22:51:09
Ik wil nog even vertellen hoe verrast ik was dat de eerste een geparelde is!!! Geweldig. Een gepareld popje was altijd mijn grote wens!!!
Ik wil uit mijn nestje bij mij thuis een jonkie houden (volgend jaar) en dan kan ik mijn eigen droomwens kweken!!!
Geweldig!!!

Groetjes, Gerda



En wat is jouw droomwens? Ik heb de poster, waar de mutaties op staan, al tig keer bekeken, maar de foto's zijn zo onduidelijk dat ik helemaal geen verschil zie tussen sommige mutaties. (hier spreekt een leek)

Groetjes,