28 april 2024, 23:20:24

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi hoi!!

Ik heb weer genoten van de foto's en filmjes echte scheetjes zijn het, de neefjes/nichtjes van Eros.

En gaat de oudste dan misschien naar Roxy??

Groetjes van Caroline  :D

PS. Beterschap nogmaals want volgens mij is het nog steeds niet verbeterd.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Citaat van: Caroline op  1 april 2006, 00:45:38
Hoi hoi!!

Ik heb weer genoten van de foto's en filmjes echte scheetjes zijn het, de neefjes/nichtjes van Eros.

En gaat de oudste dan misschien naar Roxy??

Groetjes van Caroline  :D

PS. Beterschap nogmaals want volgens mij is het nog steeds niet verbeterd.  :-\


Hoi Caroline,

Het gaat iets beter met me hoor!!
Bedoel je met Roxy Roxanne??

Groetjes, Gerda

Rianne

Nee, hij/zij gaat ook niet naar mij toe. Ik zou graag willen maar ben meer mutatie gericht bezig dan dat ik alleen naar een lief koppie kijk ;) Want het zijn schatjes!

Gerda

Ja Rianne, maar een kleine Nezumi is niet te versmaden!!
Echt een heerlijk koppie!!!

Kijk maar!!!





Klik hier voor grote foto!!!!!

Gerda
(Er komen zo nog wat kroelfoto's!!!)

Gerda


Lin

Wat een mooie fotos. Echt een slanke valk zo! Geweldige kuif trouwens! Je ziet ook echt die lens. Wat gaaf.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda



En dan hier de beloofde kroelfoto's!!!

















Ik heb mijn best weer gedaan dacht ik zo!!!


Riny

Hoy Gerda
Fijn dat je goed naar de dokter luisterd,want dat is wel nodig.
Zoveel te eerder kunnen we je weer verwachten.
Je witte vriendin heeft donderdag het hele station van Sevenum bij elkaar gejankt .
Daar stopte een trein ,maar er kwam geen Gerda uit.

Kun je mij dat ook eens leren met zo'n mooi ovaal lijstje?
Groetjes Riny
:D

Bogucci

Hoi Gerda,

Wat een mooie foto's, echt genieten. Zijn beide vogels uit eigen kweek? Ik vind ze prachtig.
Ik zit enorm te klungelen met mijn digi, slechte foto's. Zal niet zo'n dure zijn, heeft weinig extra opties. Kreeg de digi bij aanschaf van de auto.

Groetjes,

Lin

ik vind het ook super fotos.vooral omdat het bijna een film is zoveel op elkaar.

Citaat van: Bogucci op  1 april 2006, 17:50:47
Hoi Gerda,

Wat een mooie foto's, echt genieten. Zijn beide vogels uit eigen kweek? Ik vind ze prachtig.
Ik zit enorm te klungelen met mijn digi, slechte foto's. Zal niet zo'n dure zijn, heeft weinig extra opties. Kreeg de digi bij aanschaf van de auto.

Groetjes,


Nee die geparelde witmasker komt bij mij vandaan en het mannetje bij iemand anders. De babyfotos zijn wel van die twee valkjes. En die liggen nu bij mij als adoptie zeg maar omdat deze te onervaren zijn.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bogucci

Hoi Lin,

Ik ben dol op Tum Tum en wat mij betreft komt er geen valkje bij, (tenzij ik het gevoel krijg dat Tum Tum niet gelukkig is) maar de jonkies zijn vertederend.

Groetjes,

Gerda

Hoi Miriam

Zoals Lin al vertelde is Grisha een dochter van Ayla en Tiamo bij Linda.
Deze grootouders hebben de twee eitjes uitgebroed en daar zijn twee jonkies uitgekomen.
Het zijn wildkleurtjes en volgens de kenners (Lin en Lique) is de eerste een geparelde  :D Dus pappa Nezumi is ook gepareld of split voor gepareld!!!

Grisha en Nezumi mogen volgend jaar zelf een nestje!!!
Grisha wordt 10 april (mijn verjaardag!!) pas 1 jaar, dus ik vond haar nog te jong. Nezumi is 6 jaar oud!!

Wat betreft je fototoestel. Wanneer je fotografeert bij daglicht en niet hoeft te flitsen, kun je met de kleintste camera best veel. Pas als je moet gaan vogelen met alletlei instelligen om het goed te krijgen, is zo'n compact digi te beperkt.

Ik heb zelf een digitale spiegelreflex, maar ook pas een paar maanden!! Daarvoor maakte ik ook wel mooie foto's hoor!!

Deze foto heb ik met mijn oude 3 megapixelcameraatje gemaakt:



En deze zelfs met een heel kleintje met 2 megapixel



Dus het gaat eerst over het onderwerp, zorg voor een natuurljike belichting (zet je onderwerp anders voor het raam) en kies een leuk standpunt. Ooghoogte is vaak goed. Ik zat ook op de grond voor de vale gier  :D

En fotograferen is vooral veel doen!!!! Je kunt toch weer weggooien als het niet lukt en het kost niets extra's!!

Groetjes, Gerda

Lin

Citaat van: Bogucci op  1 april 2006, 18:16:07
Hoi Lin,

Ik ben dol op Tum Tum en wat mij betreft komt er geen valkje bij, (tenzij ik het gevoel krijg dat Tum Tum niet gelukkig is) maar de jonkies zijn vertederend.

Groetjes,


hihi dat komt vast wel hoor. Alleen houden is trouwens niet echt een optie hoor. Vaak gaan deze valkjes teveel naar de mens trekken en dan gaan ze hard schreeuwen als je vertrekt. Er zijn er misschien maar een paaar di er een hebben en dat si omdat ze die nog maar net hebben. Iedereen heeft er wel 2.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Citaat van: Riny op  1 april 2006, 17:22:58
Hoy Gerda
Fijn dat je goed naar de dokter luisterd,want dat is wel nodig.
Zoveel te eerder kunnen we je weer verwachten.
Je witte vriendin heeft donderdag het hele station van Sevenum bij elkaar gejankt .
Daar stopte een trein ,maar er kwam geen Gerda uit.

Kun je mij dat ook eens leren met zo'n mooi ovaal lijstje?
Groetjes Riny
:D


Ach arme Bailey!!
Ik kom je gauw weer eens opzoeken hoor!!!


Hoi Riny,

In photofiltre open je een foto
Je klikt op het pijltje in het gereedschapvak rechts
Dan zie je eronder rondjes en vierkantjes en driehoeken
klik op het rondje
Klik dan op de foto naast het onderwerp en houd de muisknop ingedrukt
sleep de muis zodat je rondje om het onderwerp zit.  Begin anders op een nieuw punt
Je kunt ook de lijnen die er om heen komen in het vierkant wegslepen. Je muiscursor wordt als je op de lijn gaat staan een cursor met twee pijltjes. Ook hier via slepen verplaatsen.
Als het rondje goed zit klik je met de rechter muisknop in het rondje en kies 'bijsnijden'
Dan nog 'opslaan als' en klaar ben je!!!

Met het 'rondje' kun je rondjes maken, maar ook ovalen
zoals deze




Liefs, Gerda

Bogucci

Citaat van: Gerda op  1 april 2006, 18:17:22
Hoi Mrianm,

Wat betreft je fototoestel. Wanneer je fotografeert bij daglicht en niet hoeft te flitsen, kun je met de kleintste camera best veel. Pas als je moet gaan vogelen met alletlei instelligen om het goed te krijgen, is zo'n compact digi te beperkt.

Ik heb zelf een digitale spiegelreflex, maar ook pas een paar maanden!! Daarvoor maakte ik ook wel mooie foto's hoor!!

Dus het gaat eerst over het onderwerp, zorg voor een natuurljike belichting (zet je onderwerp anders voor het raam) en kies een leuk standpunt. Ooghoogte is vaak goed. Ik zat ook op de grond voor de vale gier  :D

En fotograferen is vooral veel doen!!!! Je kunt toch weer weggooien als het niet lukt en het kost niets extra's!!

Groetjes, Gerda


Hoi Gerda,

Ik heb vroeger heel veel gefotografeerd met een Nikon AF System, z/w foto's ontwikkelen en afdrukken. Heb destijds, samen met een paar mensen, een niet commerciëel fotografencollectief opgericht. Maar met deze digi wilt het niet lukken.

Jouw foto's zijn heel mooi, mijn complimenten.

Groetjes,