29 april 2024, 04:48:43

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Citaat van: Sanna op 20 februari 2006, 22:12:39
Hai Gerda,

Wat een heerlijke foto's weer zeg!! Dat wordt wel weer wat, die Grisha en Nezumi ;), ik denk niet dat je lang hoeft te wachten op eitjes ::). Laat je ze nu wel zelf broeden?

Fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad. Zo te horen heeft Rox ontzettend genoten, die tintelt nu nog na ;D ;D. Prachtig kado ook, dat is echt mooi in elkaar geknutseld :o. Ben er helemaal stil van...

Groetjes, Sanna


Hoi Sanna,

We hebben echt een heerlijk weekend gehad!! En het kado is echt prachtig!!  Ik was er ook een beetje stil van  :)

Als het koppeltje weer eitjes legt, vervang ik ze weer door nepperts. Grisha wordt op 10 april (mijn verjaardag) pas een jaar. Dus ze is nu echt nog te jong!!!!

Ik moet even aan je denken, want je zult nu wel met Jaimy naar Feld zijn!!

Liefs, Gerda

Gerda

Citaat van: Kirsten op 21 februari 2006, 09:24:42
Hoi Gerda,

Wat een prachtige foto's vind ik weer in je dagboek,. wauw in één woord.
Jammer dat jullie de beurs vonden tegenvallen,. Ik en Bianca zijn heel vroeg gegaan en toen viel het rokershol eigenlijk nog wel erg mee,. Jullie hebben gelijk het zou verboden moeten worden. Ik rook zelf niet en ook bij mij in huis mag niet gerookt worden,. Ik heb een dochtertje en teveel dieren ervoor.

Roxanne je kado is prachtig,. ik denk dat Gerda er supertrots op is, en terecht!.
Jullie hebben ook heerlijk genoten bij Lique en Peter en hun droomventje
Kortom een top weekend als ik het zo lees

Groetjes
Kirsten


Hoi Kirsten,

Nou het was echt belachelijk, het stond echt blauw van de rook!! De arme vogeltjes en mensen met astma en bronchitis (zoals Roxanne en ik)!!!
Maar we hebben wel mooie rode gierst gekocht. Die kan ik hier nergens krijgen. Zelfs de gewone gierst is hier vaak erg droog, dus ook maar een pondje meegenomen. En een flink pak sepia. Dus niet voor niets geweest. De rest van de dag was erg leuk!!!

Ja en het kado, ik kan er echt nog niet over uit. Ik kijk er regelmatig naar!!

Liefs, Gerda

Rianne

Op de vogelbeurs toen in Apeldoorn had ik ook rode gierst en sepia meegenomen. Het lijkt wel of ze de rode gierst sneller op willen eten als de gele. :)

Gerda

Citaat van: gonnie op 21 februari 2006, 11:36:05
Hoi gerda
Dat is lang geleden dat ik hier was , wat een prachtige foto`s weer geweldig ik heb erg genoten van het verhaal en de foto`s , jammer dat de beurs tegen viel , de laatste keer dat ik naar een beurs ging viel me ook al op dat er zoveel zieke lijkende vogels bij zitten , en ook veel vogels te koop die er niet mooi bij zitten.
Groetjes Gonnie


Hoi Gonnie,

Ik zag veel mensen met eurotekens in de ogen. Hun vogels zijn gewoon handelswaar.
Eentje probeerde ons een grijze roodstaart 'aan te smeren'. Het beestje zat te trillen van angst en hij met zijn hand in de kooi om te laten zien hoe tam hij was ::) ::) Wij zeggen dat hij dat niet hoefde te doen voor ons.
Iedereen weet trouwens dat grijze roodstaarten geen allemans vriendjes zijn en zich aan eeen persoon hechten. Dus dat van: hij is zo tam, slaat nergens op!!!

En zo vielen ons wel meer dingen op!!

Maar goed, wel geslaagd om de dingen te halen waar we voor gingen!!!

Groetjes, Gerda

Gerda

Citaat van: Es op 21 februari 2006, 12:06:51
:-* :-* :-* super foto's Gerda,
Heb echt zitten lachen met het commentaar bij de foto's, zeker met die ene waar je bij had geschreven haaaaaaalllllooooo schitterend gewoon.
Groetjes Esther


Dank je wel, Esther!! Het is ook een pittig wijffie hoor!!

Liefs, Gerda

Rianne


Gerda

Citaat van: Carin op 21 februari 2006, 13:02:47
Hoi Gerda,

even bijgelezen in je dagboek.. Wat een schitterend schilderij heb je gekregen.. Ik vind Yesil er zo mooi opstaan, net een fotomodel!

Hattem is echt een leuk stadje.. Welke vogelbeurs ben je geweest?

Groetjes Carin


Ja, mooi he?? Ja Yesil heeft echt een speciaal plekkie bij jou he!!

De vogelbeurs was in Zwolle!!!
En Hattem?? De laatste keer dat ik daar was, was op schoolkamp toen ik twaalf jaar was  ;D ;D ;D

Liefs, Gerda

Gerda

Citaat van: Rianne op 21 februari 2006, 18:43:55
Op de vogelbeurs toen in Apeldoorn had ik ook rode gierst en sepia meegenomen. Het lijkt wel of ze de rode gierst sneller op willen eten als de gele. :)


Hier ook, ze vallen er  echt op aan!!!

Liefs, Gerda

Gerda

Citaat van: Rianne op 21 februari 2006, 18:51:56
GERDAAA Aad is opa geworden!!! :)


Joepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

G

Ankie

Hoi Gerda

Ik wist niet eens dat er ook rode gierst bestond !? ::)

Maar Ivy was ook naar Zwolle geweest en het was haar ook zo opgevallen dat het blauw stond van de rook en ze had met veel vogels enorm te doen !
Voor veel mensen is het gewoon handel ,jammer genoeg !!!

Groet van Ankie

Carin

Oeps vergissing.. dacht dat je ook in Hattem geweest was..

Yesil heeft een warm plekje bij me, broertje van Sal :D
Overigens Azuultje ook, ook een duiveltje!

Groetjes Carin

Sanna

Heej Gerda!

Jamey is ok! ;)

Groetjes, Sanna

Gerda

Citaat van: Sanna op 21 februari 2006, 20:41:25
Heej Gerda!

Jamey is ok! ;)

Groetjes, Sanna


Ik las het eerder in je dagboek dan hier!!
Wat fijn!!!!!

Liefs, Gerda

Gerda

De foto's van Artis staan er eindelijk  ::) ::)

Sorry sorry dat jullie even moesten wachten!!

Hier kun je ze vinden
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=11887.new#new

Klein voorproefje:





Groetjes, Gerda

Caroline

Hoi Gerda,

Ik heb ze al gezien, ze waren prachtig!!

Nu ga ik slapen, trusten!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.