29 april 2024, 00:43:32

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Kirsten

oh daar ga ik weer,. ;D Ik bedacht me dat ik ook nog even bij jou wilde kijken (ben er dus net geweest,.hihi)vandaar oh oh,.

Gerda meid het spijt me en verander het meteen,.. :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Citaat van: • SH0RTY • op 16 februari 2006, 13:07:05
Gerda! Riny!

Ik heb jullie een IM gestuurrrrrd!!

Gerda moet snel reagereeeeen!! NUUU :D


oh? vertel!!!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Lin
Graag had ik je wijzer gemaakt,maar die twee hebben mij een zwijgplicht opgelegd.
                                

[/color]

• SH0RTY •

Citaat van: Lin op 16 februari 2006, 17:13:22
Citaat van: • SH0RTY • op 16 februari 2006, 13:07:05
Gerda! Riny!

Ik heb jullie een IM gestuurrrrrd!!

Gerda moet snel reagereeeeen!! NUUU :D


oh? vertel!!!


:D

Ik ben met een missie bezig, en daarbij moest ik weten wie Spikey en wie Nezumi zijn. (wie wie is eigenlijk)
Maar ik ben er al achter en missie is geslaagd :P

Waarschijnlijk ben je nu nog nieuwsgieriger dan je al was ;D
En Gerda vast ook, want die weet niets af van mijn missie ;)

Liefs,
Roxanne



Lin

Als jij iets maakt zal het altijd prachtig zijn!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Ha die Gerda,

Er gebeuren hier geheimzinnige zaken! Geheime missies....?? Heel spannend allemaal! Ben benieuwd wanneer deze zaak opgelost wordt en er duidelijkheid komt...

Hoe is het verder bij jou? Ik heb helaas niet alles bijgelezen, alleen de laatste pagina's. Ben er zo'n tijd uit geweest!

Ik las dat je een weekendje eruit bent geweest! En natuurlijk worden we meteen weer getracteerd op prachtige foto's! Nooit verkeerd!!!

Is je nieuwe systeem op je werk al helemaal in werking, of nog steeds in een soort testfase?

Liefs,
Peet

marilyn

hoikes gerda

de laatste berichtjes hier in je dagboek zijn nogal mysterieus  ::) en ik geloof dat ik ook nieuwsgierig begin te worden hoor  :P .................. shorty heeft een missie ........... riny heeft zwijgplicht  ::) ............. wanneer krijgen we iets te horen ? of te zien ?

groetjes marilyn

Gerda

Citaat van: marilyn op 17 februari 2006, 13:35:47
hoikes gerda

de laatste berichtjes hier in je dagboek zijn nogal mysterieus ::) en ik geloof dat ik ook nieuwsgierig begin te worden hoor :P .................. shorty heeft een missie ........... riny heeft zwijgplicht ::) ............. wanneer krijgen we iets te horen ? of te zien ?

groetjes marilyn


Hoi Marilyn,

Ik hoop en denk na het weekend!!

Gerda

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 17 februari 2006, 10:01:49
Ha die Gerda,

Er gebeuren hier geheimzinnige zaken! Geheime missies....?? Heel spannend allemaal! Ben benieuwd wanneer deze zaak opgelost wordt en er duidelijkheid komt...

Hoe is het verder bij jou? Ik heb helaas niet alles bijgelezen, alleen de laatste pagina's. Ben er zo'n tijd uit geweest!

Ik las dat je een weekendje eruit bent geweest! En natuurlijk worden we meteen weer getracteerd op prachtige foto's! Nooit verkeerd!!!

Is je nieuwe systeem op je werk al helemaal in werking, of nog steeds in een soort testfase?

Liefs,
Peet


Hoi Petra,
Leuk je weer eens in mijn dagboek te treffen!!
Wat die geheime missie betreft. Voor mij is het ook min of meer geheim/verrassing!! Dus ik moet net als jullie nog even afwachten!! Maar na het weekend weet je het hoor!!

Het systeem is geiplementeerd op 3 van de ongeveer 18 afdelingen. Dus zo gauw we stabiel draaien gaan we 'uitrollen' in het hele ziekenhuis, afdeling voor afdeling. Dit duurt best nog wel even dus. Maar zal telkens weer een hoop werk met zich mee brengen!!

Nezumi en Grisha zijn van de eitjes af. Ze zijn nu aan het rondkijken voor een nieuwe nestplaats, want ik heb deurtjes voor de kast geplaatst. Er staat een mooi blok voor ze, gehaald in America, dus dat moet wel interessant voor ze zijn!!

Zo, nu even eten koken en mijn tas pakken voor morgen!!!

Liefs, Gerda

Gerda

Citaat van: Kirsten op 16 februari 2006, 13:51:10
Hoi Gerda, (stond eerst Riny :-[)

Je hebt zo te lezen een heerlijk weekend gehad,. volgens mij  ben ik daar ook eens geweest met een uitje van mijn werk,. ik vind die megaplas in het midden zo mooi.

Ook weer prachtige foto's van de meesjes,.

Groetjes
Kirsten


Geeft niet hoor Kirsten!!!
Het was echt heerlijk, ook al was het matig weer. We zijn wezen bowlen en hebben Hally Gally gespeeld. We zaten allemaal met zere vingers, want je moet telkens proberen om als eerste op een bel te slaan!! auauauauau!!!

We hebben vetbolletjes en een netje pinda's gekocht en konden zo genieten van de meesjes. Dus heerlijk!!

Misschien zie ik je morgen nog!!!

Liefs, Gerda

Kirsten

Hoi Gerda,

Jammer dat ik je niet bent tegengekomen,. heb je verder vandaag ook net zo genoten als ik?
Er waren veel valken en je hoorde ze overal bovenuit,. haha prachtig!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

• SH0RTY •

Lieve Gerda en Ronald.

Jullie moeten mij adopteren.


;D

welterusten!
Liefs,
Roxanne



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

es

Hi Gerda,
Nou ik heb niet zo erg veel te vertellen, wilde even HOI zeggen, Hoi  ;D ;D ;D ;D ;D
Zo te lezen heb je het lekker druk. ;)
Groetjes van Esther  :-*

Rianne