28 april 2024, 23:58:59

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

es

hoi Gerda,
Ik zie het nu pas gefeliciteerd met je nieuwe titel, moet nog wel even uitpluizen wat het precies inhoud  :P sorry hoor ben niet eens blond  ;D ;D hihihihi
gr.Esther

Lin

Citaat van: Es op  8 februari 2006, 21:06:17
hoi Gerda,
Ik zie het nu pas gefeliciteerd met je nieuwe titel, moet nog wel even uitpluizen wat het precies inhoud  :P sorry hoor ben niet eens blond  ;D ;D hihihihi
gr.Esther


Antwoord vind je in riannes dagboek.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Hoi Gerda,

Jij ook nog gefeliciteerd met je titel.  :D

Liefs Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

• SH0RTY •

Hai Gerda,

Volgens mij ben jij een veel te lieve moderator.
Een strenge Gerda moet ik nog meemaken!

:P

Nou ik ga lekker slapen nu, doe een knuffel aan Ronald en je birdies!
En ook 1 voor jezelf natuurlijk!

Liefs,
Roxanne



Gerda

8 februari 2006, 22:29:24 #2089 Last Edit: 8 februari 2006, 22:53:04 by Gerda
Dank jullie wel!!!

Hier is de toestand nog hetzelfde. Er wordt druk gebroed. Ik laat ze lekker hun gang gaan tot ze zelf door hebben dat het geen zin meer heeft!!!!
Ik heb het ze nu wel drie keer verteld, maar ze gaan eigenwijs door  ;D ;D

Azuultje is nog steeds een stekelvarkentje. Dat heb je als je eerst onwijs in de rui bent geweest!! Dus die heb ik vandaag flink over zijn koppejte gekrabt!!

Yesil is erg ondeugend, zoals altijd.

O ja Riny, de bosjes takken worden door de grasjes vakkundig gesloopt. Ze trekken de takjes uiit de bos, zodat uiteindelijk alles uit het bosje valt. Dan gaan ze vrolijk naar beneden zitten kijken. Dus Ronald heeft vandaag veel takjes geraapt en weer samengebonden!!!
Grisha en Spikey waren er ook druk mee in de weer!! Ze zijn er dol op!!!

Zo, weer even lekker zitten en dan naar bed,

Morgen nog een dagje werken en dan ga ik van vrijdag tot maandag met twee vriendinnen een lang weekend weg!!!!
LPG 't Loo!!!! Ik heb echt het ene leuke weekend na het andere op het moment!!! Heeeeeeerlijk!!

Liefs, Gerda

Rianne


Riny

Citaat van: Gerda op  8 februari 2006, 22:29:24

O ja Riny, de bosjes takken worden door de grasjes vakkundig gesloopt. Ze trekken de takjes uiit de bos, zodat uiteindelijk alles uit het bosje valt. Dan gaan ze vrolijk naar beneden zitten kijken. Dus Ronald heeft vandaag veel takjes geraapt en weer samengebonden!!!
Grisha en Spikey waren er ook druk mee in de weer!! Ze zijn er dol op!!!


Hoy Gerda
Dat wisten jullie nog niet dat ik een ''lijntje ''heb met Pelleboer(weerman)
Hij vertelde me van het weer,vandaar die kleine takkenbosjes.
Nu krijgt Ronald thuis ook beweging,hij wordt niet nat en toch fitness.
Groetjes Riny ;D


Carin

9 februari 2006, 11:50:22 #2092 Last Edit: 9 februari 2006, 11:53:11 by Carin
Hoi Azul en Yesil,

Wij genieten altijd van jullie verhalen.. Wel zielig dat Azul zo in de rui is.. Dat is als grasje niet leuk, want je bent dan geen knap parkietje. Als je dan in je spiegeltje kijkt, is dat lastig.. we hopen dat je snel weer mooi in je verenpak zit.
Yesil en ondeugend zijn, hmm wij kunnen er ook wel wat van hoor.. Ons bazinnetje had kattegras voor ons gekocht en dat hebben wij gesloopt.. Die gekke valkjes komen dan te laat en mogen dan alleen nog aarde happen.. :D

Wij zijn slimmer dan de valkjes. Wij gaan op de lamp zitten en zorgen dat onze staart niet verbrand.. Calimero gaat met zijn staart vol op een  lamp zitten. Die zie je dan roken en is er weer een stukje af.. we proberen hem dat wel te vertellen, maar snapt ons niet. Hij doet dan niet lief tegen Sal.. Spikey wel, daar accepteert hij wel veel van.. Valkjes zijn gewoon rare beesten.

Elke avond kijken wij met de valkjes en bazinnetje naar Youtube en we zien jullie ook weleens voorbij komen.. ;)

We gaan weer de kooi in, want vrouwtje heeft er lekkere dingen in gehangen en Spikey mist zijn spiegeltje heel erg!

Fijne dag boys en tot de volgende keer,

Sal en Spikey

PS:Bazinnetje van Yesil en Azul, een heel fijn weekend met je vriendinnen, ook namens ons bazinnetje..

Gerda

Hoi Sal en Spikey en alle andere vogels en mensen die meelezen.

Yesil en ik lijken erg veel op jullie. Mijn baasje zegt soms Azuligan (Azul hooligan) tegen me, maar eigenlijk is Yesil de grootste deugniet. Maar hij durft niet veel uit te halen als ik er niet bij ben. Hij loopt me overal achterna.
Hij is wel aardig hoor, veel aardiger dan die grote vogels die hier rondvliegen.
Yesil vindt een van die grote vogels wel leuk en probeert hem steeds te voeren. Maar dat is hem nog maar een keer gelukt!! En toen spuugde de grote vogel het meteen weer uit.
Mijn baasje noemt de grote vogels valkjes, maar laatst keken we tv en toen was daar ook een valk op. Nou dan zijn we toch blij met de valkjes die bij ons wonen.

We komen vaak in jullie dagboek lezen. Jullie hebben een lekker leventje daar!!!

Groetjes van mijn baasje, ze gaat genieten van een weekendje weg. Wij moeten thuisblijven om op ons andere baasje te passen en die drie valken in de gaten te houden,

Groetjes, ook van Yesil,
Azul

bobbie

Hoi Gerda,

Veel plezier met je 2 vriendinnen komend  weekend. Morgen ga je weg toch?

Geniet er van.

Groetjes, Nel :)

Riny

9 februari 2006, 19:53:02 #2095 Last Edit: 10 februari 2006, 09:17:40 by Riny
                                             
Hoy Azul en Yesil
Gaat jullie vrouwtje nu alweer weg??
Och geeft niets ,laat ze maar gaan,jullie hebben baasje Ronald toch nog.
Maar wat heb ik gehoord ,gooien jullie alle kleine twijgjes van de knotwilgen op de grond?
Is wel een goede gymnastiekoefening voor baasje en vrouwtje dat bukken.
Ja en als ze niet zo slim zijn om er een tyrib omheen te doen,tja dan hadden ze die twijgjes eigenlijk ook maar in een andere winkel moeten kopen.
Nou ik hoop voor jullie dat het vrouwtje wat lekkers voor jullie meebrengt van haar weekendje.
Zitten Nezumi en Grisha nog steeds in de tv kast?
Groetjes van de hele familie uit America :-*


Caroline

Hoi Gerda,

Heel veel plezier het weekend, geniet er maar lekker van.

Liefs Caroline

PS. wanneer is het laatste ei van Nezumi & "......" uitgeteld??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie


margreet

hallo Gerda,

Alsnog gefeliciteerd met je aanstelling tot moderator, Ik wens jouw en Riny veel plezier en succes ermee. Dat we nog maar veel van jullie mogen horen.

groetjes Margreet

Riny

Citaat van: margreet op  9 februari 2006, 23:14:27

Alsnog gefeliciteerd met je aanstelling tot moderator, Ik wens jouw en Riny veel plezier en succes ermee. Dat we nog maar veel van jullie mogen horen.



Hoy Margreet
Bedankt voor je goede wensen.
Maar misschien is het je ontgaan dat we met 4 ''nieuwelingen''zijn.
Nel en Rianne zijn ook ''gepromoveerd'' ;D
Groetjes Riny.