29 april 2024, 00:23:02

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Gerda,

Wat een schitterende foto's weer  :D.  De 3e van onderaf vind ik prachtig, de rest ook maar die pakt me het meest.

Succes met alles Gerda.

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Gerda
Ik heb hem weer thuis!!
Maar het is vreemd dat ik niet meer voorgelezen wordt.
Daar zou ik best aan kunnen wennen.
Mooie foto's zeg van Grisha in de ringen.
Ik denk niet dat ze merken dat ze in het ootje worden genomen ,maar ze hebben een ingebouwd klokje dat hun verteld dat er eigenlijk al wat hoorde te piepen.
Tegen Marietje heb ik ook verteld dat jij er aan komt.
Liefs  Riny :-*



Lin

Mijn favoriet is ook de eerste en de 3e van onder. Mooi ook met die rand eromheen. Ik ben wel blij dat ze zo goed gaan. Ze vermageren tenminste niet meer heel erg.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Citaat van: Lin op  4 februari 2006, 18:08:49
Mijn favoriet is ook de eerste en de 3e van onder. Mooi ook met die rand eromheen. Ik ben wel blij dat ze zo goed gaan. Ze vermageren tenminste niet meer heel erg.

Groeten, Lin


Nee, ze zijn juist aangekomen!!! En onze Grisha is zelfs 103 gram!!!!

Ik ben blij dat het goed gaat met die twee. Ze doen het best lief en goed met z'n tweetjes. Daarom mogen ze over ruim een half jaar een nestje. (Eind van dit jaar of begin volgend jaar!!)

Groetjes, Gerda

Lin

Hartstikke mooi hoor. Ik kom tegen die tijd zeker op kraamvisite!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Ik kreeg van Lin de foto's van het eitje van Grisha wat ze open heeft gemaakt.
Het is echt heel sneu want er zat een helemaal volgroeid wildkleurtje in (een keine Nezumi). Er is bij Lin nog geen wildkleurtje geboren, dus dubbel jammer!!
Ik ga er van uit dat er toch met het jong iets niet goed was!!! Het is heel jammer, vooral voor Lin. Maar eerlijk gezegd, beter nu dan over een paar weken!!!

Op een foto is het jong te zien, nog helemaal opgerold in het ei en op de andere foto ligt het op Lin haar hand.

Ik plaats de foto's niet hier, maar als je ze wilt zien, kun je de link aanklikken.

Het kleintje wordt in de tuin van Lin begraven!!!

http://i16.photobucket.com/albums/b36/Gerda_Tw/S4200059.jpg

http://i16.photobucket.com/albums/b36/Gerda_Tw/S4200061.jpg

Groetjes, Gerda

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Citaat van: Lin op  4 februari 2006, 18:54:24
Dat raakt je keer op keer..


Hoi Lin, maar ik heb zeker geen spijt dat de eitjes naar jou zijn gegaan. Ik vond het mooi pa en ma op de eitjes!!!
Het is triest dat het zo gelopen is.
Maar Grisha en Nezumi hebben nog wel meer kans op jongen in de toekomst. Of ze nu bij jou geboren worden of bij mij!!!
En als er bij mij een nestje is, kom je op bezoek en kies je voor jezelf een achterkleinkindje uit!! (Met mooie splitten!!)

Liefs, Gerda

Lin

Tja we moeten gewoon maar kijken wat de toekomst bied. Ik denk alleen maar goeds nu.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Gerda en Lin,

Ik heb met eerbied naar de foto's gekeken. Het maakte veel in mij los. Ik zag gelijk Kleintje weer voor me.

Dag, Nel :'(

Kirsten

Hoi Gerda,

Ach die kleine,. inderdaad helemaal volgroeid en goed liggend in het eitje,. Er zal toch iets mis mee zijn geweest,. maar ook mij raken zulken dingen elke keer weer,. het went ook nooit, maar dat is eigenlijk ook goed, want dat betekend dat we nog steeds met gevoel kweken en dat vind ik heel erg belangrijk.

Nogmaals sterkte Lin en Gerda,. het heeft niet zo mogen zijn, maar er komt vast een volgende keer, ook al is dat nu een hele kleine troost voor dit verdriet.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes gerda
jammer van het laatste jonkie dat het zo moest gaan en de foto's djeezes zo klein zo teer en .............zo helemaal compleet  :-\ de rillingen lopen mij langs mijn lichaam maar idd zoals jullie allemaal zeggen er moet iets met het kleintje mis geweest zijn anders had die het wel gehaald  ;)
rust zacht kleintje  :-*

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Gerda en Lin,

Ik moet zeggen dat het me wel heel wat deed om zo de foto's van zo'n kleintje te zien.  :( Mooi dat ie een plaatsje heeft gekregen in de tuin bij Lin.

Sterkte allebei!!





Nog even voor Gerda,

Ik heb wel intens genoten van de heerlijke foto's van Grisha, ik ga nog harder duimen nu.  ;D

En voor jou en Riny, hele fijne dagen!! Geniet er lekker van en geef je haar een dikke knuffel van mij en een dikke kus van Jasper!!




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi Gerda ( en Lin)

Het jonkie ziet er inderdaad helemaal compleet uit: hoe triest.
Ik moest ook wel even wat wegpinken hoor :'(
Hopenlijk inderdaad  dat het de volgende keer wel goed gaat.

En nog even: Gerda wil je niet meer van die mooie foto's maken, daar kan ik niet tegen :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Citaat van: carco op  4 februari 2006, 20:55:05

En nog even: Gerda wil je niet meer van die mooie foto's maken, daar kan ik niet tegen :P


Hoy Gerda
Laat ze maar praten ,ik lust wel soep van jou foto's.
Daarom hoop ik ook dat wij samen nog veel soep zullen eten ;D ;D
Liefs Riny :-*