28 april 2024, 21:43:40

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Citaat van: Caroline op 30 januari 2006, 08:52:14
Hoi Gerda,

Wat een heerlijke foto's heb je weer gemaakt van zus Grisha. Als ik Grisha zo zie kan ik helemaal niet meer wachten tot er pareltjes komen of........ niet  natuurlijk.  :'(

Mocht het niet zo zijn dan blijf is gewoon nog even lekker genieten van de foto's van Grisha en plaats ik af en toe een foto van haar in mijn dagboekje.  ;)

Ik ga weer een dagboekje verder,

liefs Caroline  :-*

PS. nog 3-4 nachtjes wachten, spannend!!


Ik ben benieuwd hoe het gaat over een paar dagen. Wel grappig, de kindjes van mijn valkjes liggen straks naast jouw nieuwe valkje(s)!!!!

Spannen allemaal!!!

G

Christine

Citaat van: Gerda op 30 januari 2006, 11:45:28
Nog even een uitsnede van Grisha die op het kattengras wilde springen, maar erover heen gleed. Alsof het een ski-helling was!!!



G

Die is gewoon prachtig!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Gerda (ik schreeuw nu),

Ik heb jonkies horen piepen in het nestkastje, in het eitje. Jippieeeeeeeeeeeeeeee.

De valken in de grote kooi zaten te eten en die hoorden het ook. Alle koppies gingen in 1 keer floep, omhoog.

Leuk he.  :D :D

Gerda

WAUW!!!!!!!!!!


Ik ben een klein beetje jaloers, maar ook heel blij voor je!!!
Wat een ervaring!!!

Liefs, Gerda
[/color]

bobbie

Citaat van: Gerda op 31 januari 2006, 20:04:26
WAUW!!!!!!!!!!


Ik ben een klein beetje jaloers, maar ook heel blij voor je!!!
Wat een ervaring!!!

Liefs, Gerda
[/color]


Hoi Gerda,

Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar ik voldoe aan je verzoek: je per dag bijpraten over de eitjes/jonkies.

Ik zal volgende keer minder hard roepen. :-[

Groetjes, Nel :)

Sanna

Hai Gerda/Nel,

Gefeliciteerd!! De jonkies zullen wel gauw komen nu. Ze hebben natuurlijk gehoord dat de kleine Bosboom het toch ook maar gewaagd heeft...  ;D :D

Groetjes, Sanna

Gerda

Citaat van: bobbie op 31 januari 2006, 20:22:59
Citaat van: Gerda op 31 januari 2006, 20:04:26
WAUW!!!!!!!!!!


Ik ben een klein beetje jaloers, maar ook heel blij voor je!!!
Wat een ervaring!!!

Liefs, Gerda
[/color]


Hoi Gerda,

Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar ik voldoe aan je verzoek: je per dag bijpraten over de eitjes/jonkies.

Ik zal volgende keer minder hard roepen. :-[

Groetjes, Nel :)


Nee hoor Nel

Roep maar lekker hard. Ik gun het je van harte!!!
Ik ben benieuwd wanneer deze vijf!!! kuikens uit het ei kruipen!!
Misschien eerder dan de Grisha-kuikens!!! Ik hoop echt dat die vrijdag uitkomen. Dat is dan Ronalds verjaardag.
En dat met Grisha op mijn verjaardag, dat zou wel apart zijn!!!

Liefs, Gerda

bobbie





Hoi Gerda,

De geboorte is begonnen. :D

groetjes, Nel :)

Lin

Hey Gerda,

Ik heb vanochtend gekeken, nog geen scheurtjes of gepiep. Ik heb ook even geschouwd. De een was beweeglijk de ander bewoog heel lichtjes. Maar ik denk dat het vrijdag wel moet gebeuren. Ben je dan op je mobiel bereikbaar?

Al iets besloten over de jongen en de nieuwe eigenaren?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Lin,

Ik hoop en denk ook vrijdag!!!! Ik ben de stad in met de jarige job, maar heb natuurlijk mijn mobiel bij me!!!
Als de jongen allebei goed gezond ter wereld komen en gezond opgroeien gaat er eentje naar Roxanne.
De andere mogelijke toekomstige eigenaar wilde er nog even goed over denken. En dat vind ik erg logisch.

Laat ze eerst maar geboren worden!!! Ik ben erg benieuwd!! Het gaat nu al best snel!!!

Zo, mijn pauze is voorbij, nu weer snel aan het werk!!!!

Groetjes, Gerda

marga

hoi gerda
dat word wel weer spannend
ben heel benieuwd of er vrijdag een jong is
groetjes marga

es

Hi Gerda,

Zo er gebeurt een hoop als je er even niet bent (ik dan hé  ;D)
SPANNEND hoor ik ga voor je duimen dat ze een vrijdag uitkomen, is wel leuk toch op zijn verjaardag, is gelijk een mooi cadeautje. ;) ;)
Groetjes van Esther

Gerda

Hallo allemaal,

Zoals jullie bij Lin hebben kunnen lezen is het met het eerste eitje niet goed gegaan!!! Jammer!!
Maar er is nog een eitje over, dus daar hopen we dan maar op.

Ik heb wel goed nieuws over Grisha trouwens. Want ondanks het broeden is ze aangekomen. Ze weegt nu 103 gram!!! (Was 98 gram).
Nezumi is ook aangekomen van 81 gram (wat als veel was voor hem) naar 85!!! (Toen hij ruim een jaar geleden ziek is geweest en bij Feld vandaan kwam woog hij 67 gram).

Dus met mijn schatjes gaat het prima!!! En dat is me heel veel waard!!!!

Tuurlijk is het even slikken dat het niet goed is gegaan met het eitje, maar het was al fantastisch dat ze onder de moeder van Grisha terecht zijn gekomen!!
En we hopen op het tweede eitje!!!

Liefs allemaal, Gerda

Caroline

Hoi Gerda,

Wat je zegt hoor, de gezondheid van eigen valkjes is tig x belangrijker maar het is zonde van het ene eitje, daarom maar hopen dat het andere eitje wel goed is en uitkomt op de verjaardag van Ronald.  ;)

Volgens mij heb je ze trouwens gewoon veel te veel verwend met allemaal lekkers.  ;D

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hoi Gerda,

We gaan met zijn allen keihard duimen voor het ene eitje wat er nog is van Grisha. Het zou ontzettend leuk zijn als er een gezond pluizenbolletje uit kwam.

Hou je taai.

Groetjes, Nel :)