29 april 2024, 00:22:54

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda


Carin

Hoi Gerda,

Wat een mooie foto's van Grisha en het kattengras!! Hier hangen de grasjes in het kattengras!

Ik denk dat je wel goed zit met je beschrijving.. Sal is het meest sociale beestje hier.. Haalt af en toe wat uit, maar voor de rest is het een schatje!



(Sal op het kattengras)..

Groetjes Carin

Gerda

29 januari 2006, 16:17:11 #1982 Last Edit: 29 januari 2006, 16:21:52 by Gerda
Hoi Carin,

Sal lijkt me inderdaad een lievertje. Een beetje zoals Azul hier.

Vandaag ging grisha eerst onder de douche en vanmiddag weer in bad.








EN na het bad een beetje uitrekken (of uitlekken)  ;D



Tot zo ver maar even. Ik ga even mijn foto's uitzoeken. Vandaag 200 geschoten van de vogels. Het kattengras en de rode tas er naast zijn zo'n mooi contrast. Daarom bleef ik foto's maken.

Nezumi zat op het nest, dus Grisha liep wat rond met Spikey bij haar.



Daarvoor zat Grisha op de tas en maakte aanstalten op het kattengras te springen




Maar daar gleed ze overheen en ze landde in de notenschaal




Lachen, Spikey vond het zo'n mooie landing dat hij haar een klein beetje toe ging zingen.



G

Marije

Wat een mooie foto's! :D Op de close-up van Grisha in bad valt het echt op dat ze zo'n grijs oogje heeft! ;D Die van Snowy is toch echt bruin...bijzonder! ;)
En voor de rest is Grisha gewoon een heerlijk dametje... ;D...ze gaat ook echt als een net dametje in bad....dat is hier wel anders... :-X ;)
Heb je ook zo'n zin in de volgende fotowedstrijd?! ;D Ben zowiezo dol op portretten, dus kan niet wachten! ;D ;D ;D
Liefs,
Marije en de mutsjes :)
P.s. In m'n dagboek staat een kort filmpje van het jonge leeuwenwelpje uit Artis, de langere was te groot op te uploaden :-\

Christine

Wat een prachtige foto's!! vooral die laatste is wel super mooi!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hoi gerda

wat een mooie foto's
lekker badderen in een bakje :D

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes gerda

wat een prachtige foto's hier weer zeg !!!! grischa is echt erg fotogeniek en zoals ze in bad gaat amai dat doen de mijne hier niet hoor  :-\ plaats maar veel foto's daar geniet ik keer op keer van  :D

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Gerda,

Ik heb weer genoten van je foto's. :D Wat een mooie dame is het toch. En inderdaad, dat oogje he. Zulke oogjes heeft Angel ook. Je kan ze zo makkelijk "lezen", de uitdrukking er in zien.

Sterkte de komende week (bibber bibber ;)).

Groetjes, Nel :)

Caroline

Hoi Gerda,

Wat een heerlijke foto's heb je weer gemaakt van zus Grisha. Als ik Grisha zo zie kan ik helemaal niet meer wachten tot er pareltjes komen of........ niet  natuurlijk.  :'(

Mocht het niet zo zijn dan blijf is gewoon nog even lekker genieten van de foto's van Grisha en plaats ik af en toe een foto van haar in mijn dagboekje.  ;)

Ik ga weer een dagboekje verder,

liefs Caroline  :-*

PS. nog 3-4 nachtjes wachten, spannend!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Citaat van: Marije, P&S op 29 januari 2006, 20:28:21
Wat een mooie foto's! :D Op de close-up van Grisha in bad valt het echt op dat ze zo'n grijs oogje heeft! ;D Die van Snowy is toch echt bruin...bijzonder! ;)
En voor de rest is Grisha gewoon een heerlijk dametje... ;D...ze gaat ook echt als een net dametje in bad....dat is hier wel anders... :-X ;)
Heb je ook zo'n zin in de volgende fotowedstrijd?! ;D Ben zowiezo dol op portretten, dus kan niet wachten! ;D ;D ;D
Liefs,
Marije en de mutsjes :)
P.s. In m'n dagboek staat een kort filmpje van het jonge leeuwenwelpje uit Artis, de langere was te groot op te uploaden :-\



Hoi Marije,

Misschien is het oogje van Snowy bruin omdat het een cinnamon is!  :-\ Maar bruinoogjes zijn ook prachtig!!

Ik heb nu het kleinste welpje in het echt gezien. Zelfs dat het samen met de andere welpjes en leeuwinnen buiten zat!!

Schattig zijn ze!!!

Groetjes, Gerda

Gerda

Nog even een uitsnede van Grisha die op het kattengras wilde springen, maar erover heen gleed. Alsof het een ski-helling was!!!



G

Gerda

Citaat van: Christine op 29 januari 2006, 20:38:57
Wat een prachtige foto's!! vooral die laatste is wel super mooi!!


Dank je Christine!!
Het is een mooi model!!!
G

Gerda

Citaat van: trienke op 29 januari 2006, 20:46:57
Hoi gerda

wat een mooie foto's
lekker badderen in een bakje :D

Groetjes Trienke


Hoi Trienke,

Leuk dat je weer eens kwam buurten. Ja in het bakje zit ze alleen met haar buik in het water, maar onder plantenspuit-douche gaat ze echt uit haar dak!!!

G

Gerda

Citaat van: marilyn op 29 januari 2006, 20:58:20
hoikes gerda

wat een prachtige foto's hier weer zeg !!!! grischa is echt erg fotogeniek en zoals ze in bad gaat amai dat doen de mijne hier niet hoor  :-\ plaats maar veel foto's daar geniet ik keer op keer van  :D

groetjes marilyn


Ik blijf heus foto's plaatsen, ik ben niet te stoppen!!!!

G

Gerda

Citaat van: bobbie op 29 januari 2006, 21:15:44
Hoi Gerda,

Ik heb weer genoten van je foto's. :D Wat een mooie dame is het toch. En inderdaad, dat oogje he. Zulke oogjes heeft Angel ook. Je kan ze zo makkelijk "lezen", de uitdrukking er in zien.

Sterkte de komende week (bibber bibber ;)).

Groetjes, Nel :)


Hoi Nel, ik schreef al in de dagboek dat mij de ergste zenuwen bespaard gaan blijven. De eitjes liggen bij een ervaren moeder en vader en een zeer ervaren oma!!!

Nog een nachtje of 4!!!!
Spannend!!!

G