29 april 2024, 09:51:15

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Carin

Hoi Gerda,

Spannend allemaal! Dus over een kleine week heb je echt jonkies? Ga je er een van houden?

Hopen dat Azuultje snel weer zijn pennen terugheeft, kan hij weer lekker vliegen en gek doen met Yesil!

Overigens is het broertje van Yesil een beetje verliefd, op Calimero. Sal wil de hele dag al snavelen met Cali, biedt hem eten aan, zingt voor Cali, alleen Sal's zijn aanbedene wil er niets van weten :(

Groetjes Carin

Gerda

Citaat van: Carin op 27 januari 2006, 14:47:25
Hoi Gerda,

Spannend allemaal! Dus over een kleine week heb je echt jonkies? Ga je er een van houden?

Hopen dat Azuultje snel weer zijn pennen terugheeft, kan hij weer lekker vliegen en gek doen met Yesil!

Overigens is het broertje van Yesil een beetje verliefd, op Calimero. Sal wil de hele dag al snavelen met Cali, biedt hem eten aan, zingt voor Cali, alleen Sal's zijn aanbedene wil er niets van weten :(

Groetjes Carin


Hetzelfde hier met Yesil. DIe loopt steeds achter Spikey aan. Probeert hem ook te voeren.
Laatst lukte het hem om snel iets in Spikey's naar hem hakkende bek te stoppen. Spikey spuugde het meteen uit en was stomverbaasd!!!
Spikey moet dus niets van hem weten!! Yesil is hem veels te druk.

Grappig he, dat er zoveel herkenbaar is!!!

Zo, dat was mijn korte theepauze op het werk!! Ik ga gauw weer door!!!)

Groetjes, Gerda

gonnie

Hoi Gerda
Ook bij jou is het spannend , (Lin) dus , wat leuk die bewegingen in dat eitje , genoeg ruimte nog zo te zien, en de foto`s van je achter tuin prachtig , dat ezeltje staat er wel erg lief op , mooie ooievaar ze kijkt heel statig , en het strip verhaaltje , ik heb er mee moeten lachen geweldig Gerda.
Groetjes Gonnie




Gerda

Hoi Gonnie,

Ja mooi die beweging in het eitje!! Heel speciaal
En bedankt voor de fotocomplimenten!!

Groetjes, Gerda

Gerda

O ja Carin,

Als antwoord op je vraag of ik ze zelf ga houden. Nee!! Ik zoek (samen met Lin) een goed huis voor ze en ik heb al contact met twee mensen hierover.
Ik ga ooit, als Grisha een nestje krijgt hier in huis er eentje houden. Maar dan gaat het slot er op. En niet zo'n slot als Nel heeft, maar een echt gedegen slot!!!  :D :P

Groetjes, Gerda

bobbie

Citaat van: Gerda op 27 januari 2006, 20:33:13
O ja Carin,

Als antwoord op je vraag of ik ze zelf ga houden. Nee!! Ik zoek (samen met Lin) een goed huis voor ze en ik heb al contact met twee mensen hierover.
Ik ga ooit, als Grisha een nestje krijgt hier in huis er eentje houden. Maar dan gaat het slot er op. En niet zo'n slot als Nel heeft, maar een echt gedegen slot!!! :D :P

Groetjes, Gerda


Hoi Gerda,

een slot met cijfercode waarvan je de cijfers vergeet of 1 met een sleutel die je weggooit? :P ;D ;)

Groetjes, Nel :)

Lin

Citaat van: Gerda op 27 januari 2006, 20:33:13
O ja Carin,

Als antwoord op je vraag of ik ze zelf ga houden. Nee!! Ik zoek (samen met Lin) een goed huis voor ze en ik heb al contact met twee mensen hierover.


Groetjes, Gerda


Ik hoop dat de twee een mooi huisje krijgen!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Hoi Gerda,

Ik kom je alleen even gedag zeggen, of gezien de tijd kan ik je beter weltrusten zeggen.  ;)

Ik kom nog steeds elke dag even bij lezen hier maar reageer niet altijd, de afgelopen week heb ik lekker languit in mijn bedje alle dagboekje 's avonds gelezen maar ik had geen zin om te typen, was gewoon te moe.  :-[

Morgen wordt ik weer actief!!  ;D

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Hoi Gerda,

Ik had nog leuk nieuws!!

Herken je dit donsje?? 




Het is familie van jouw Grisha.

Wil je meer weten, klik dan op het donsje.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Ja het was te verwachten. Grisha was het broeden zat!!! Vannacht zat ze dus lekker bij Nezumi in de kooi!! Dat was ook een van de redenen dat ik haar nog niet wilde laten broeden. Ze is nog zo jong!!!

Maar vanochtend ging Nezumi weer dapper verder broeden en op dit moment zit Grisha er op. Nezumi is er net naar toegevlogen en ze zitten weer te overleggen  :D

Vanochtend waren ze er dus voor het eerst met z'n tweetjes uit. Dus meteen maar even foto's gemaakt.


Nezumi vindt de ringen van Riny ook niet meer eng!!


Maar eigenlijk heeft hij alleen oog voor Grisha!!!



Hoi Caroline,

We worden dus familie!!! Gefeliciteerd!!! Het is een prachtalbinootje. Nu maar hopen dat het een ventje is!!!


Liefs, Gerda

Carin

Hoi Gerda,

Grappig van Yesil, echt herkenbaar zijn gedrag! Broertjelief Sal hobbelt nog steeds achter Calimero aan of probeert er naast te gaan zitten! Vanmiddag wat kattegras voor mijn vriendjes gehaald en in de bloempot gestopt.. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze dat doorhebben!

Wat voor slot ga je erop doen dan? Echt een slot van geen valkjes er meer in of een ander slot?

Vind je het niet raar om afstand te doen van een kindje van Grisha?

geniet van je weekend!

Groetjes Carin

Gerda

Hoi Carin,

Omdat het de eerste twee valkenkindjes van Nezumi en Grisha zijn, heb ik zelf mensen benaderd!!!
Dus ik weet waar ze terecht gaan komen. Dan ben ik wat gerust!! Ik kan daarom makkelijker afstand doen!!

Maar het is nog vroeg, we wachten eerst maar af of ze gezond uit het ei komen en gezond opgroeien!!!

Ja Sal en Yesil zijn echt 'broertjes'. Maar volgens mij is Sal de lieve en Yesil de ondeugende!!!

Groetjes, Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Dus er was even een onderbreking betreffende het broeden? Dat bevestigt dus dat je keuze goed was. Je hebt het juiste beslist voor Grisha.

Wat staan ze schitterend op de foto. Lekker in het zonnetje. Wat is Grisha toch mooi. Telkens als ik weer een foto van haar zie valt mijn mond een stukje open van bewondering  :D.
Ik klap hem dan gauw weer dicht voor ik ga kwijlen  :P.

Groetjes, Nel :)

Caroline

Hoi Gerda,

Jij kent je meisje het beste dat zie je maar weer. Je hebt de beste keuze gemaakt door ze lekker op kunsteitjes te laten broeden leven hun eigen eitje in ieder geval nog.  :D

Wat spannend voor jullie zeg nog ongeveer 6 nachtjes en dan komt het eerste eitje waarschijnlijk uit.

Ik kan me wel voorstellen dat je het leuker vind als je er maar één kan houden dat je dan liever één houd die bij jouw en door Grisha zelf is uitgebroed en groot gebracht.

Succes met het wachten dit laatste weekje.

Liefs Caroline  :-*

PS. Weet jij of alles goed is met Riny?? Ik vind het zo stil in America.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Vandaag weer fotodag

Ik begin met twee van Grisha met de ringen en het kattengras





Straks volgen er nog meer.

G