29 april 2024, 08:58:26

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hallo allemaal,

Ik kreeg een filmpje van Lin van de beweging in het ei van Grisha. Het is zo spannend!!!

Grisha zelf is zich van niets bewust en heeft de ringen van Riny ontdekt

Eerst nog een beetje afwachtend:





Maar dan toch knabbelen. Je ziet uit de rechterkant van de ring al diverse hapjes!!!



Groetjes, Gerda
(duik weer even mijn bed in!!)

Lin

Het filmpje wordt niet geplaatst hier? Anders doe ik dat straks wel, maar eerst even andere dingen plaatsen. Wat een mooie meisje is het toch! Witmasker gepareld prachtig!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Citaat van: Lin op 21 januari 2006, 14:10:10
Het filmpje wordt niet geplaatst hier? Anders doe ik dat straks wel, maar eerst even andere dingen plaatsen. Wat een mooie meisje is het toch! Witmasker gepareld prachtig!


Tuurlijk wel,

Maar moest even een uurtje terug naar bed!!!

G

Gerda


Rianne

Wat een apart gezicht! Je zal wel trots zijn Gerda, op je kleine Grisha! :)

marilyn

hoikes gerda

waw eff geen woorden ............. was dat beweging in dat ei of wat ??? zoiets heb ik van mijn leven nog nooit gezien (tja ik heb ook nog nooit zelf een nestje gehad ook hé) ik heb het filmpje meerdere keren bekeken  :P en bevrucht is het zeker

grisha mag trots zijn  ;) ben nu benieuwd welk mooi donsje eruit komt  :P

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Gerda,

Zo  :o, wat gaaf die beweging in het ei. Daar heb ik nog niet op gelet bij mij. Ga ik ook eens bekijken :D.

Je bent toch niet ziek hoop ik, omdat je je bed in bent gedoken vanmiddag?

Prachtige foto's van Grisha. Als de baby's op mama lijken ...... wow

Groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi Rianne en Marilyn,

Ik ben heel trots op mijn Grisha en hoop het zelf ook een keertje mee te maken dat ze een nestje grootbrengen.
Maar dat mag pas als ik mijn cursus bij Riny achter de rug heb!!!

En ja Nel, helaas weer brochitis. Dus weer aan een AB kuur. En het wil nog niet echt vlotten!!!

Dus ik hang wat rond in huis. Niet echt iets voor mij!!
Morgen verder met de foto's. Het is heerlijk rustgevend om dat op mijn gemakje uit te zoeken.

Liefs, Gerda


Carin

Hoi Gerda,

Wat een leuk filmpje!!

Wat jezelf betreft, doe lekker rustig aan!!

groetjes Carin

Caroline

Hoi Gerda,

Leuk fimpje!!

Beterschap met de bronchitis!!

Liefs Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hoi Gerda,

Balen die bronchitis. Ik hoop dat de AB-kuur toch snel aan zal slaan.

Rustig aan.

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Ha die Gerda,

Volgens mij heb ik hier ook al veeeeel te lang niet meer gereageerd! Sorry!

Allereerst natuurlijk van harte beterschap! Het zit je niet mee he, met je gezondheid! Ik hoop voor je dat je snel weer opknapt!

Ten tweede, een hele grote dooddoener, waar ik eigenlijk een hekel aan heb, maar het IS gewoon zo, dus ik zeg het toch:  Ik vind je foto's in dit dagboek en dat van Riny echt superprachtig! Zooooo mooi kun je altijd de uitdrukkingen treffen, of het nou mensen of dieren zijn! De actiefoto's van Riny vielen me alleen wat tegen... maar ik weet wel zeker dat Riny ze enorm gewaardeerd heeft....hahaha!  ;) ;D Overal een klein stukje, maar niet herkenbaar in beeld! Het gaat erop lijken dat ze een gezochte crimineel is of zo....  :P  Oops... sorry... fantasie slaat weer op hol....

Liefs,
Peet

bobbie

Hoi Gerda,

Gaat het al weer wat beter met de bronchitis?

Gr, Nel :)

Kirsten

Hoi Gerda,

Allereerst beterschap, het zit je inderdaad niet mee de laatste tijd,. hopelijk slaat de AB snel aan en wordt je snel weer beter.
Complimenten voor de pachtige foto's bij Riny,

Oh en wat is het spannend met de eitjes bij Lin,. ik blijf het allemaal volgen, al zitten er soms wat langere pauzes tussen omdat het erg druk is hier. Je bent met recht trots op je lieverd :-*

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------