29 april 2024, 01:31:45

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

bobbie

 ;D ;D ;D

Ik zie de foto's nu ook. Wat zijn ze scherppppppppppp Gerda. Echt zeer goede kwaliteit foto's.

En nu over de plaatjes zelf:

Riny, wat ben je slank meid, ik had je flinker verwacht. Leuk maatje schoen heb je ook.

En wat een boef is Bailey bij de fazanten.

groetejs, Nel :)

marilyn

hoikes gerda

prachtige foto's  :D en riny je staat er ook mooi op hoor  :P
het filmpje van bailey is prachtig !!! ik ben al nieuwsgierig naar de andere foto's  :P maar ik kan wel wachten hoor  ;)

groetjes marilyn

Gerda

Hallo allemaal,

Ik heb wat valkenfoto's uitgezocht!!!! Ze staan natuurlijk ook bij Riny!!!!
Maar het zijn zulke mooie valkjes, dat ik ze graag ook in mijn dagboek plaats!!!!!

Het maken van foto's in de voliere is verre van makkelijk. Het licht is moeilijk en de valkjes zijn niet tam, dus gaan niet mooi voor je zitten!!!

LET OP bij de lutino's!!!! Wat een pracht exemplaren. Niet eentje met een kaal plekje op de kop!!!! Vol in de veren!!!!!

Nou, daar komt een selectie: 37 foto's!!!!!











































































G

marilyn

hoikes gerda

ik heb al in riny haar dagboekje gereageerd, maar ik doe het bij jou ook nog eens want je hebt echt prachtig werk geleverd  ;) je foto's zijn fantastisch echt waar . van zo'n mooie foto's kan ik alleen maar dromen en ik ben een beetje jaloers geloof ik hihihihihi (grapje hoor  ;))

groetjes marilyn

Rianne

Wat een mooi gezicht, zo'n volle voliere! :) Geweldige foto's Gerda!

Riny


• SH0RTY •

Lieve Gerda en Riny,

JEEEEETJE! Wat een schitterende foto's!
Riny, je hebt geweldig mooie vogels en ik ben jaloers op je voliere met inhoud! :)

Maar wie het er allermooist op staat is natuurlijk Riny.

:P

Liefs,
Roxanne



marianca.

Hallo Gerda,

Ik reageer hier ook ffkes om je te vertellen dat jij daadwerkelijk je beroep hebt gemist.Prachtige Foto`s van al die tevreden uitziende valkjes die lekker ziten te zonen volgens mij :).

Heel mooi gedaan gerda

liefs
marianca

Riny

Hallo Gerda
Zoals je weet let ik op mijn figuur.
Nu worden net bij Nel je foto's breed, Nel snapt het ook niet.
Maar mijn grote angst is nu als wij daar op kraambezoek, gaan dat wij er ook eens zo breed uit komen.
En ik heb geen zin om linia recta naar de weight watchers te gaan.
Hoe denk jij hier over?
Groetjes Riny :D


Gerda

Citaat van: Riny op 17 januari 2006, 19:55:17
Hallo Gerda
Zoals je weet let ik op mijn figuur.
Nu worden net bij Nel je foto's breed,Nel snapt het ook niet.
Maar mijn grote angst is nu als wij daar op kraanbezoek, gaan dat wij er ook eens zo breed uit komen.
En ik heb geen zin om linia recta naar de weight watchers te gaan.
Hoe denk jij hier over?
Groetjes Riny :D


Als ik nog breder wordt kan ik bij Nel de vogelkamer niet meer uit!!! Dus dat moet me niet overkomen!!!
En dan moet ik leven op parkieten- en papgaaienvoer zodat ik weer minder breed wordt en kan ontsnappen!!!

Maar ondanks alles denk ik toch dat we het risico moeten lopen, want jonkies bij Nel wil ik niet mislopen!! En de beschuit met muisjes ook niet!!!

Groetjes, Gerda

bobbie

Citaat van: Gerda op 17 januari 2006, 20:01:15
Citaat van: Riny op 17 januari 2006, 19:55:17
Hallo Gerda
Zoals je weet let ik op mijn figuur.
Nu worden net bij Nel je foto's breed,Nel snapt het ook niet.
Maar mijn grote angst is nu als wij daar op kraanbezoek, gaan dat wij er ook eens zo breed uit komen.
En ik heb geen zin om linia recta naar de weight watchers te gaan.
Hoe denk jij hier over?
Groetjes Riny :D


Als ik nog breder wordt kan ik bij Nel de vogelkamer niet meer uit!!! Dus dat moet me niet overkomen!!!
En dan moet ik leven op parkieten- en papgaaienvoer zodat ik weer minder breed wordt en kan ontsnappen!!!

Maar ondanks alles denk ik toch dat we het risico moeten lopen, want jonkies bij Nel wil ik niet mislopen!! En de beschuit met muisjes ook niet!!!

Groetjes, Gerda


;D ;D ;D

Ik heb in de vogelkamer 2 openslaande deuren naar de tuin. Op die manier kan ik jullie dan altijd nog "afvoeren".  :P

Groetjes, Nel 8)

gonnie

Hoi Gerda
Wat een prachtige foto`s, en allemaal zo scherp , en er is niets van te merken dat het licht niet goed was.
Wat een prachtige valken heeft Riny toch hè.
groetjes gonnie




margreet

hallo Gerda,

Wat een pracht, de valkjes, de voliere en niet te vergeten de foto's, zo kunnen wij ook nog eens meegenieten.

groetjes Margreet

Caroline

Hai Gerda,

En Riny natuurlijk ook!!

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt Gerda!! Echt super!!

En Riny, dat je mooie valkjes had dat wist ik natuurljik al.  ;)

Ook heel blij ben ik met de foto's van mijn "lieveling".  :D

En de foto van Bailey is om op te vreten en heb ik ook al opgeslagen, kan ik hem morgen aan Sanne laten zien.

Fijn dat jullie zo'n fijne dagen samen hebben gehad.

Maar zeker zo fijn dat jullie weer terug op het forum zijn.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.