29 april 2024, 03:45:57

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Carin

Hoi Gerda en Riny,

Heel veel plezier samen dit weekend!

Groetjes Carin


Mariska

Hoi Gerda,

Ik heb even lekker de tijd genomen om jou verhaal bij te lezen :D
Heerlijk die verhalen over hoe dat allemaal gaat en je klinkt ook zo enthousiast ook al blijven ze niet bij jou ;)
Als ze ergens anders heen gaan en uitgebroed worden ben je toch valkjesoma :D
Ik geef mijn valkjes trouwens ook weleens appelmoes.
Zelfgemaakt door mijn schoonmoeder ;D
Vinden ze heerlijk!
Heel veel plezier het weekend als ik je niet meer spreek en ik verheug me op de foto's van Riny's dierenpark ;D ;)

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

• SH0RTY •

Hai Lieve Gerda,

Ik had het al in Riny's boekje gezet, maar ik wens jullie een heel erg gezellig weekend toe!
En ik hoop dat we na die tijd heeeeeeeeeeeeeeel wat foto's te zien krijgen!

Liefs,
Roxanne



bobbie

Dag meiden,

Heel veel plezier komend weekend.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi Petra, Carin, Maris, Rox-n en Nel

Het leuke weekend zal zeker lukken!!!!

De eitjes van Grisha liggen vanaf 12 uur vanmiddag onder Ayla (de moeder van Grisha, die bij Lin woont).
Dus ik ben benieuwd of ze bevrucht zijn en gaan uitkomen!!
Dat zou echt geweldig zijn!!!!

Ik zal veel foto's maken bij Riny!!!!

Liefs, Gerda

Petra en Cheeky

13 januari 2006, 17:16:42 #1821 Last Edit: 13 januari 2006, 18:15:50 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Goed zo Gerda, veel foto's maken: heb ik bij Ankie ook gedaan!
Veel plezier bij Riny!

Liefs,
Peet

Ankie

Hoi Gerda

Heel veel plezier dit weekend !!!!

Groet van Ankie

Agnes

Hoi Gerda,

Ik wil jou, Riny en je chaffeuze een heel fijn en gezellig weekend wensen!

Wat leuk dat de eitjes van Grisha onder haar moeder liggen ;D
Ben benieuwd wat dat gaat worden!

Groetjes van Agnes,

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Gerda

13 januari 2006, 20:27:14 #1824 Last Edit: 13 januari 2006, 21:57:47 by Gerda
Bedankt Ankie en Agnes!!
En ja Petra, die foto's komen prima voor elkaar.

Grisha heeft vandaag een derde eitje gelegd. Net weer omgeruild voor een knikker.
Nezumi heeft in de middag en het begin van de avond gebroed en nu is het weer de beurt aan Grisha. Ze wisselen ekaar wel lief af. Toen ik net het eitje voor een knikker ruilde, keek Grish heel rustig toe en toen ik mijn hand weghaalde, duwde ze alle knikkers onder haar buik en ging weer broeden.
Eigenlijk sneu dat ze denkt dat ze uit kunnen komen!!!

Maar als ze goed gaat oefenen mag je over ruim een half jaar wel zelf een nestje. Het is best moeilijk om ze weg te halen, maar ik doe het voor haar, want ik vind haar echt nog te jong!!!

Nezumi zit nu heerlijk op mijn schouder. Straks gaat hij in de open kooi slapen. Dan kunnen ze weer hun gang gaan.
Maar de afgelopen nachten bleef hij steeds in de kooi en Grisha op het nest.

Het zijn echt dotjes. Spikey wordt maar een beetje extra verwend door Ronald!!!

Zo, ik spreek jullie weer na het weekend!!!
Liefs, Gerda

gonnie

Hoi Gerda

Wat spannend allemaal bij jou , ik denk dat ik geen oog dicht zou doen, maar jij hebt gelukkig wel geslapen, Ik wens je een heel fijn meidenweekend toe.
groetjes gonnie




Roosje

Citaat van: Gerda op 13 januari 2006, 20:27:14

Grisha heeft vandaag een derde eitje gelegd. Net weer omgeruild voor een knikker.
Nezumi heeft in de middag en het begin van de avond gebroed en nu is het weer de beurt aan Grisha. Ze wisselen ekaar wel lief af. Toen ik net het eitje voor een knikker ruilde, keek Grish heel rustig toe en toen ik mijn hand weghaalde, duwde ze alle knikkers onder haar buik en ging weer broeden.
Eigenlijk sneu dat ze denkt dat ze uit kunnen komen!!!



Agossie wat klinkt dat lief zeg...Met haar knikkertjes :-* Inderdaad best sneu dat ze zo haar best doet en dat er niks uitkomt :-\ Maar als ze te jong is, is het toch echt beter voor haar :)

Gerda

Zo, ik ben bijna klaar om te vertrekken. Er is weer een treinvertraging door een kapotte bovenleiding in de Schipholtunnel, dus ...

Maar we zien het wel. Ik reis nu in ieder geval via Haarlem!!!

Tot na het weekend allemaal!!!!!

Liefs, Gerda

Caroline

Chips!!

Te laat.  :'(

Ik wilde je nog even een heel fijn weekend wensen met zijn drietjes.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Ik ben ook te laat :-\ maar ik zie eitje nummer drie staan?? heb ik iets gemist ofzo??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**