28 april 2024, 23:59:27

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Gerda
dat kan geen kwaad hoor.
Maar ze zal dadelijk toch wel anders gaan eten denk ik omdat haar lichaam andere stoffen nodig heeft.
Groetjes Riny :D

Gerda

Vandaag is de eerste nacht dat ze buiten de kooi blijven . Nezumi zit in de open kooi te knarsen, maar Grisha zit op het nest. Soms roepen ze zachtjes naar elkaar, bijna priet priet geluidjes: zo van: is alles nog goed?? Ja, het is goed!! Ok!! Ok!!
Heel lief!!! Ze doen eindelijk lief tegen elkaar. ze zitten al en toe lief tegen elkaar aan op het mandje en na eventjes gezeten te hebben gaat een van de twee weer op het nest!!

En toen Grisha op het nest zat, kwam nezumi bij me op de bank zitten, tegen mijn arm aan. Hij is erg aanhankelijk op het moment.

Maar even zien hoe het vannacht gaat. Ik laat een lamp branden. En ik zal wel niet zo diep slapen.

Tot morgen, ik duik mijn bedje in!!! Liefs allemaal!! Gerda

Riny

Hoy Gerda
Durf je nog wel zo ver weg van huis ??
Helemaal de oceaan over naar America??
Groetjes Riny :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes gerda

wat zijn die twee schatjes zo lief  :D ik hoop dat deze nacht alles goed gegaan is en dat jij toch een klein beetje hebt kunnen slapen  ;)

groetjes marilyn

Rianne

Hoi Gerda,

wat spannend allemaal! Ik zou denk ik ook niet slapen als hier het eerste (en het tweede) ei word gelegd! :)

Riny

Hoy Gerda
Waar zitten ze nu op te broeden?
Vanmiddag ga ik neppers kopen.
Ik denk dat ik maar grasparkieteneitjes koop want die neppers voor valkjes zijn zo groot,daar past het kleine kontje van Grisha niet op.
Groetjes Riny :D
PS ik ben er bijna klaar voor.

Petra en Cheeky

Wat lief, Gerda! Het is net een soap bij jou thuis!
Eerst een mooi nestplekje zoeken en dan nu de eitjes en de aandacht en liefde voor elkaar.... smelt....!!!

Veel plezier dit weekend met de GIRLZZZZZZZ!!!

Liefs,
Peet

Riny

Hoy Gerda
De nepeitjes zijn gearriveerd!!
Groetjes Riny :D

bobbie

Hoi Gerda,

Heb je een beetje geslapen vannacht? Kan me voorstellen dat het je erg bezig houdt.

Als het goed is is Cootje op dit moment haar 2e eitje aan het leggen, ze zit al zo lang in het broedhok. Of ze is al begonnen met broeden, dat kan ook.

Ik ben blij dat je de birdies los laat, dan kunnen ze hun natuurlijke instincten volgen op deze manier.

Succes met alles.

groetjes, nel :)

Gerda

Hallo allemaal,

Grisha heeft vandaag geen nieuw ei gelegd. Dus nog steeds 2 eitjes!! Nezumi had vandaag veel broed-wacht en Grisha had een beetje een vrije dag.
Ze is opeens een enorme fan van badderen!!! En Nezumi wil ook, maar die moet dan op zijn beurt wachten, want madam neemt het hele badje in beslag. Dus gaat Nezumi maar 'droogbadderen' tot hij aan de beurt is.

Vannacht is het dus heel goed gegaan, Nel. Nezumi heeft in de open kooi geslapen en Grisha op het nest.
Vannacht blijven ze weer gewoon in de kamer, tot de drie weken ruim voorbij zijn, en ze geen belangstelling meer heeft voor het nest.
Ik heb best goed geslapen.

Fijn dat de neppers er zijn, Riny, want knikkers rollen toch wel behoorlijk. Je hoort soms in de kast dat ze ze heen en weer rollen. Eitjes rollen iets minder makkelijk.

Ze zijn wel erg aanhankelijk op het moment, ze komen tussen de bedrijven door meteen bij me zitten. Het meest gelukkig ben ik dat ze nu zo lief tegen elkaar doen en echte maatjes zijn!!

Zo, dat was weer even een update!!!

Iedereen bedankt voor de belangstelling.
Liefs, Gerda

Riny

Hoy Gerda
Heb je geen web cam??
Dan zouden we van het weekend even kunnen loeren hoe het er mee gaat.
Groetjes Riny :D

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Citaat van: Riny op 12 januari 2006, 20:42:54
Hoy Gerda
Heb je geen web cam??
Dan zouden we van het weekend even kunnen loeren hoe het er mee gaat.
Groetjes Riny :D


Nee jammer, maar ik moet Ronald maar even bellen hoe het met de eitjes stand is dit weekend!!!
Ik heb al een handvol knikkers klaar liggen!!!!!  :D :D

:D :D :D Gerda

Riny

Citaat van: Gerda op 12 januari 2006, 21:23:03


Nee jammer, maar ik moet Ronald maar even bellen hoe het met de eitjes stand is dit weekend!!!
Ik heb al een handvol knikkers klaar liggen!!!!! :D :D

:D :D :D Gerda

Hoy Gerda
Dan kan hij altijd nog gaan knikkeren als hij zich verveeld.
Groetjes Riny :-*