29 april 2024, 03:57:28

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

• SH0RTY •

Lieve Gerda en Ronald!

Haha, jullie waren vast heel erg verbaasd en nu vast heel erg "Springerig" omdat er ineens een eitje lag van jullie schatjes.

Ik weet nog dat ik overladen werd met vragen over koppeltjes, eitjes en baby's toen ik bij jullie was :D
Net of ik alles al had meegemaakt, terwijl het bij mij nog niet eens is gebeurd.
En toen zei jij nog: Oooh, maar dat is hier nog lang niet zover hoor!
En kijk nu!! Grisha heeft een ei gelegd!
En een hele mooie ook nog wel!
Ookal groeit er nu nog niets in dat kleine kippen-eitje, ik wil dat je het heel zachtjes een kusje geeft voor mij.

Ik wou dat ik al een koppel had om de eitjes onder te brengen, dat zou echt een eer zijn, maar helaas.

Nou, gefeliciteerd dan maar! Ik ben heeeeel benieuwd of er ook een lutinootje uit wordt geboren ;D

Heel veel liefs,
Roxanne



Lin

Citaat van: Riny op 10 januari 2006, 22:25:43
Hoy Lin
Dan heb ik een vraagje,
Heb jij wel de hele dag de tijd om als de eitjes bevrucht zouden zijn om de kleintjes groot te brengen?
Want daar heb je wel een dagtaak aan als het er een paar zijn.
Groetjes R :Diny


Nou Gerda verdeelt ze toch. Ayla legt er denk max. 4 en dan twee van grisha erbij is 6. Dat kunnen de ouders wel redden. En als er een albino uitkomt dan red deze het niet altijd bij mij.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne


Agnes

Hoi Gerda,

Spannend hoor, dat eierenverhaal ;D
Ben benieuwd naar ...het vervolg!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi Gerda

Gefeliciteerd met je Grisha-ei !!!
Wat een verrassing!! Ik had het al in verschillende dagboeken gelezen ,maar wil je toch even persoonlijk feliciteren !!!
Ben benieuwd hoe het verder gaat bij jou !!!

Groet van ankie

Gerda

Vandaag even langs de dierenwinkel geweest om extra verwen voer te halen. Dus het koppeltje zit nu lekker achter me te smikkelen.
Dus ze waren fllink afgeleid en daarom maar weer kastcontrole!!!
En ja hoor, ei nummer 2!!! Ietjes groter dan het ei van gisteren(?) of zou ze het eergisteren avond gelegd hebben?? Want er zit meestal toch een dag tussen?

Maar goed, Grisha is volgens Ronald een beetje in een slecht humeur. Maar tegen mij was ze allervriendelijkst.
Nezumi volgt haar nu overal en ze zitten eindelijk af en toe lekker tegen elkaar aan en kroelen een heel klein beetje.

Nu zitten ze voor mijn beeldscherm, overal aan te voelen en te knagen.

Met mij gaat het goed, op het werk is het nog wel druk, maar iets minder hectisch. En met het weekend in het vooruitzicht.... :D

Ik heb mijn dienst-compensatie-uren omgezet in een vrije dag aanstaande dinsdag, dus mocht het weekend uitlopen.... Bovendien heb ik dan alle tijd om de foto's uit te gaan zoeken!!!!

Foto's van mijn eigen valkenvolkje schiet er een beetje bij in. 's avonds is het te donker om leuke foto's te maken. Dus dat kan dan ook mooi op dinsdag!!!!!

Liefs, Gerda

• SH0RTY •

Lieve Gerda,

ik wist gewoon dat er nog een eitje zou liggen.
Ik had het al in m'n eigen boekje gezged.

En dus, Ronald weer naar de Turk?
Of toch maar wel rode kool..?

Volgende week dinsdag een vrije dag voor jou, lekker hoor!
Geniet er maar goed van, zo na je meidenweekend ;)

Liefs,
Roxanne



Gerda

Citaat van: • SH0RTY • op 11 januari 2006, 18:34:46
Lieve Gerda,

ik wist gewoon dat er nog een eitje zou liggen.
Ik had het al in m'n eigen boekje gezged.

En dus, Ronald weer naar de Turk?
Of toch maar wel rode kool..?

Volgende week dinsdag een vrije dag voor jou, lekker hoor!
Geniet er maar goed van, zo na je meidenweekend ;)

Liefs,
Roxanne


Nee, ik was er nu mentaal op voorbereid!!!
Dus ik ga nu de aardappels schillen!!!!

Liefs, G

Riny

Citaat van: Gerda op 11 januari 2006, 18:40:18

Nee, ik was er nu mentaal op voorbereid!!!
Dus ik ga nu de aardappels schillen!!!!



Ik ben blij dat ik ze niet hoef te schillen.
Gisteravond om 19.00 uur is ze er al mee begonnen en nu nog niet klaar.
Arm kind
Groetjes Riny

bobbie

Hoi Gerda,

Gefeliciteerd met je 2e ei  :D. Wat gaaf dat er gegadigden zijn om ze uit te broeden. Als dat ook bij Lin gaat gebeuren vind ik dat wel heel bijzonder hoor, door oma uitbroeden. En ik ben zo benieuwd naar de jonkies dan.

Wie het ook gaan doen, ik hou ze in de gaten. ;) De eitjes dan he. 8)

Groetjes, Nel :)


Riny

Hoy Gerda
Dat moet dan wel bijna dat ze het eerste eitje eergisteravond hebben gelegd.
Ik heb hier tenminste nog nooit meegemaakt dat er 2 dagen op rij een eitje werd gelegd.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes gerda

gefeliciteerd met je 2de eitje hopelijk zijn ze bevrucht en krijg je lieve donsjes  ;)

groetjes marilyn

Gerda

Hoi Marije,

Ik zie je hier,

Je mailbox is vol
Ik heb bericht in je dagboek gezet!!!

G

Gerda

Ik heb nog een vraagje,

Mag een valkje een beetje appelmoes (extra kwaliteit van AH). Er zat wat op de rand van mijn bord en Grisha heeft alles eraf gelikt!! Anders kan ik wat appelmoes en eivoer mengen. Want ze houden niet van droog eivoer en nat met water of roosvicee vinden ze ook niets!!!

G

Roosje

Ja hoor een beetje mogen ze zeker wel. Kijk even of er veel toevoegingen in zitten of suiker. Anders kan je altijd nog suikervrije appelmoes kopen :)