28 april 2024, 21:38:33

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Ha die Gerda,

Fijn dat je weer bent opgeknapt van alles en zulke prachtige foto's hebt kunnen maken! Heerlijk dat zo'n foto die toch zo eenvoudig lijkt, zoveel oproept, zoals die van die vogel in het water die spiegeltje.. spiegeltje... speelt....

Ik blijf roepen dat je achtertuin wel heel erg bijzonder is! Voor jou al zo gewoon, maar wij kunnen er lekker van meegenieten zo!

Is je nieuwe systeem eigenlijk nog een succes geworden of zitten jullie nog in de implementatiefase? (misschien heb ik iets gemist, want ik ben een tijdje weinig online geweest, sorry dan..). Met al die opofferingen, hoop ik voor je van wel!

Liefs,
Peet

bobbie

Hoi Gerda,

Ben ik hier aan het goede adres om je psychisch te ondersteunen aangaande een jonge blom met een oudere kerel met roest in de pijp en een eitje?

Ik las iets in het verhaal van Riny en ik koppelde dit eigenlijk aan jou, maar ik weet niet of ik goed zit.

En anders ........................., als ik goed zit ...................

bobbie



............................... wordt je dus oma


                                     


door de valkjes en moet je allerlei andere inkopen doen dan dat je gewend bent

                                       


Of je geef haar de pil of je stopt een asperientje tussen haar knieën of je doet Grisha een broekje aan.

Maar voor hetzelfde geld ging het helemaal niet over jou en je vogels.

Ik wacht af.

Groetjes, Nel ;)

Riny

Hoy Nel
Hebben die van jou dan ook een aspirientje tussen de knieen ,omdat je ons niet op kraambezoek wil hebben?
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Nel,

Ik dacht ook gelijk aan Gerda en heb gereageerd bij Divers!!

Riny,

Je had niet gezegd dat we hier moesten raden ::)
En ik denken dat ik de eerste was :'(

Liefs
Maris!! ;D


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Citaat van: Mariska op 10 januari 2006, 20:03:26

Riny,

Je had niet gezegd dat we hier moesten raden ::)



Hoy Mariska
Ik heb het als eerste bij divers gezet en daarna pas bij mijn dagboek.
Ik mag het alleen maar aankondigen en verder mag ik niets.
De a.s. oma maakt zich vanavond zelf bekend als ze van opa nog achter de pc mag.
Groetjes Riny :D

Gerda

Ja, ik hield Grisha al dagen goed in de gaten, omdat ze zo driftig op zoek waren naar een nestje. Maar ik zag geen bult, geen knik in de staart, geen apart gedrag.

Maar vanavond kwam ik thuis en voor het eerst kwam Nezumi niet achter de mand vandaan. Ik roepen en tikken, maar niets!!
Dus ik schuif het mandje voorzichtig weg: Nezumi in broedhouding!!! Dus ik denk nog (naief): die is droog aan het oefenen.
Achter het mandje lag een deksel van een schoenendoos. Die had ik er neer gelegd omdat ze zoveel kloven van het mandje en dat het dan mooi op 1 plek zou vallen.

Dus ik laat Nezumi opstappen (hij blies heel even, maar was verder erg lief) en pakte het deksel. En tussen de aangeknaagde rommel zie ik iets schemeren. Het is een donker hoekje en in de kamer was het ook best schemerig, dus ik dacht: ik zie het niet goed.

Dus wat dichterbij gehaald en ja hoor!!!!

Ik zeg tegen Ronald: er ligt een ei. Maar hij wilde het niet geloven.
Wat nu te doen. Grisha is pas 8 maanden en veel te jong voor een nestje. Dus ik deed het eerste dat ieder zinnig mens zou doen: ik belde Riny  :D
Die gaf me het advies van een knikker en na ons lekkere lange tlefoon gesprek ben ik de kast ingedoken (ik heb daar zelf geen ei gelegd hoor) en heb knikkers gevonden.

De knikker neergelegd en het eitje staat nu in de keukenkast in een glas met schelpenzand met de punt naar beneden.

De jonge 'ouders' zitten nu weer op het 'nest'.

We hebben even gekeken naar mogelijkheden om een kooi voor de kast te zetten, maar ze werden er erg bang voor. Dus: we hebben toch laminaat, gooien een oud laken over de bank en ze blijven gewoon 's nachts lekker waar ze willen. De kooi blijft open en als ze daar in willen is het goed (misschien om de beurt).

Maar goed, na alle kijken, regelen etc zit ik toch een beetje te trillen. Een eerste eitje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Foto's volgen!!

Liefs, Gerda

Mariska

 ;D ;D ;D ;D ;D

Ik wist gelijk dat jij het was ;D
Oh, Oh wat een stel is het ook ;)

Kan me voorstellen dat je even stond te trillen, zeker als je het niet verwacht.

Je kan toch nog wel CSI volgen he?! ;D
Want dat moet ook gebeuren ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Oh nee!! Mijn hart gaat helemaal tekeer! Jeetje mina! Oh nee zeg. voelde ze aan dat moeders ook eieren legt? Jeetje ik denk dat ik net zo nerveus ben als jou! Zou het goed gaan??? Ik hoop het wel.

goh... ik word misschien wel oma! Wat zou er uit komen?

Je kan ze altijd langsbrengen als je er geen raad mee weet, dan kunnen ze bij paps en mams eronder. Ik haal ze dan wel persoonlijk op  ;D

Goh ik ben helemaal hyper!  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Oh ja en wat zegt Paul? die zou het ook wel spannend vinden..


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

O Gerda,

Wat een ervaring.  :D Dan sta je echt gek te kijken, een ei zonder knik of bulten bij je valkje. Hahahaha, die Grisha.
Het ei blijft geloof ik 14 dagen goed he? Dus je hebt de tijd om na te denken wat je met het ei gaat doen.

Wat staat er bij mutaties als jonkies?

Ik ga het gelijk bekijken (voor de toekomst ;)). Is Nezumi nog ergens split voor?

Je hebt wel bereikt wat je wilde, een vriendinnetje voor Nezumi. Hij heeft het echt serieus ter harte genomen. :D :D :D

Groetjes, Nel :)

Riny

Hey Gerda
Nu weet ik wat we van het weekend als eerste moeten gaan doen.
Een nestje vlechten van takken van de knotwilg.
Groetjes Riny ;D ;D

Gerda

Ik heb foto's!!!

Door de schrik helemaal niet op de goede instellingen gelet, maar het gaat erom dat het erop staat.


De mand onder de tv


Het deksel van de schoenendoos


EEN EI ?? ?? ?? ??


Ja, echt een ei!!!!!!!


Mooi eitje!!!

G

Gerda

Het ei lijkt wel een kippenei met een ronde kant en een puntje. Misschien dat het daarom zo makkelijk eruit is gefloept!!! Ze heeft gelukkig nergens last van gehad.

Ze zitten op dit moment allebei bij me te eten, echt te bunkeren!!!!

Ik heb Grisha al helemaal geknuffeld!!! Zomaar een ei leggen!!!

G

Caroline

Hoi Gerda,

Heel erg leuk!!

Gefeliciteerd met de kleine grote meid. Jeetje dit had je vast nog niet verwacht.

Ik ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat verlopen en of er daadwerkelijk ook nog ergens een donsje uit gaat komen.

Geniet er van, liefs  :-*

PS. ik krijg nu ook nog de foto's tussendoor, echt een mooi ei, maar wat verwacht je ander van Grisha.  ;D ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.