29 april 2024, 09:06:47

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Carin

Hoi Riny,

Ik heb nu motorrijles en het is echt gaaf! Gisteren les gehad, was wel megakoud, maar goed!

Ik denk dat we wel van Gerda horen wat voor motor ze heeft? Ik verwacht een valkjesvriendelijke motor ;). Achterop is een motorzitje voor de valkjes en de grasjes! :). Grapje!




Groetjes Carin

Gerda

Hoi Carin,

Ik heb geen motor en zelfs geen motorrijbewijs. Ronald trouwens wel!!! Maar we hebben geen motor!!

Mijn chauffeuse wel hoor!!! Anders moest ik gaan fietsen naar America!!! Ik zal eens vragen wat het er voor eentje is.

Ik vind moters wel cool. Vooral met zijspan, zoals bij 'the two fat ladies'. Ken je dat, die twee koks uit Engeland??

Groetjes, Gerda

Gerda

Citaat van: Riny op  7 januari 2006, 16:31:21
Citaat van: Gerda op  7 januari 2006, 13:14:09
Vandaag maar even 1 foto.
Grisha aan de trosgierst!!!





Het zal wel aan de lichtinval liggen maar zo lijkt Grisha net een cinamon gepareld valkje.
groetjes Riny :-*


Hoi Riny,

Ja ze heeft ook een beetje cinnamonachtige waas over zich. Maar haar vleugelpenuiteinden (woord voor galgje) zijn echt donkergrijs/zwart. Dus is ze geen cinnamon.
Maar wel heel mooi!!!  :D :D :D

Liefs, Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Op de motor,  ;D ;D ;D. Fotomoment. ;D ;D ;D

Groetjes, Nel :)

~Natas~

Hi Ger,

Motorrijden is leuk hoor.
Mijn pa rijd motor, en ik ga zo nu en dan wel eens achterop.
Ik heb ook alleen mijn auto rijbewijs hoor, en das voor nu meer dan genoeg.
Grisha is echt heel mooi hoor.
En Nezumi is gewoon een dondersteen op die foto's.

Groetjes,

Natas

bobbie

Citaat van: Gerda op  7 januari 2006, 19:26:09
Citaat van: Riny op  7 januari 2006, 16:31:21
Citaat van: Gerda op  7 januari 2006, 13:14:09
Vandaag maar even 1 foto.
Grisha aan de trosgierst!!!





Het zal wel aan de lichtinval liggen maar zo lijkt Grisha net een cinamon gepareld valkje.
groetjes Riny :-*


Hoi Riny,

Ja ze heeft ook een beetje cinnamonachtige waas over zich. Maar haar vleugelpenuiteinden (woord voor galgje) zijn echt donkergrijs/zwart. Dus is ze geen cinnamon.
Maar wel heel mooi!!! :D :D :D

Liefs, Gerda


het is een schoonheid onder de geparelden.
;D ;D ;D

Gerda

Hoi Nel,

Maar nu heb je zelf ook een mooi gepareld engeltje!!!  :) :)

Liefs, Gerda

iepke

Wat een poepie om te zien zeg!

ff over die motor. Lijkt mij echt gaaf om dat te doen, ik denk dat je je dan zo vrij voelt als een vogel ;)
Ikzelf heb een autorijbewijs, maar geen motorrijbewijs.
Ben allang blij dat ik iets op 4 wielen kan besturen haahah

Riny

                                       
Hallo Gerda
Ik kwam even om te vragen hoe het met je ging.
Hopelijk gaat het weer beter met je.
Liefs Riny :-*

Gerda

Hoi Riny,

Het gaat weer een heel stuk beter!!! Nog wat 'napijn' in mijn spieren. Want door de pijn ga je spieren spannen waarvan je niet eens wist dat je ze had  :-\ ::)
Maar ik voel me al een heel stuk opgeknapt. Morgen ga ik weer even boodschappen doen en buiten fotograferen. Dan nog 4 dagen werken.
En dan is het zover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zal zorgen dat mijn accu's allemaal opgeladen zijn. (Maar ik neem mijn opladers ook mee, voor het geval dat.)

Dus de voorbereidingen zijn al in gang. Nu nog een tijd en dergelijke afspreken met mijn chauffeuse!!!

Liefs, Gerda

Roosje

Oh jij hebt het ook niet al te lekker gehad zie ik. Vervelend zo'n ontsteking. Gelukkig is het niets ernstigs en gaat het beter. :)

Gerda

Citaat van: Roosje op  8 januari 2006, 21:51:46
Oh jij hebt het ook niet al te lekker gehad zie ik. Vervelend zo'n ontsteking. Gelukkig is het niets ernstigs en gaat het beter. :)


Maar ik heb wel wat geweldigs in het vooruitzicht!!! Een weekendje America bij Riny!!!!!!

G

Roosje

Ooh wat geweldig! Ik las dat je wegging, maar ik had het niet helemaal begrepen (moe...). Gezellig joh :D

Kirsten

Hoi Gerda,

Oh wat gezellig een meidenweekend :D alvast heel veel plezier toegewenst en natuurlijk Riny ook.

Ik heb inmiddels een jaar of 7 m'n motorrijbewijs en het is inderdaad een heerlijk vrij gevoel. Jan rijdt ook en we hebben op dit moment een honda cbr600,.geen nieuwe hoor, maar opzich wel een mooie. Sinds ik moeder ben geworden 4 jaar terug, ben ik wel een mooi weer rijder geworden en let ik extra op, dat wel

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

• SH0RTY •

Lieve Gerda!

Lieeeeef die foto's! De close up van Grisha, wow!
Zulke mooie kleuren!

En uuuh, VOORTAAN WEL EVEN VRAGEN HÈ?
(Aan Nezumi!) Die moet ook aan zijn reputatie denken!

Liefs,
Roxanne