29 april 2024, 00:22:09

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Citaat van: Caroline op  5 januari 2006, 00:49:21
Hoi Gerda,

Wat leuk om ook eens "het verhaal" achter Spikey en Nezumi te lezen. Die van Grisha kende ik natuurlijk al als trouwe fan.  ;) Maar wat een triest verhaal van Nezumi zeg, verschrikkelijk, die heeft nu vast het idee dat hij in het paradijs is belandt. En Spikey, wie zal het zeggen wat voor leven hij heeft gehad, waarschijnlijk was hij geen tam valkje. Maar wow, 7 hoog aan komen vliegen, moet je nagaan hoe hoog ze kunnen vliegen eigenlijk. Wil je ons nog eens precies vertellen hoe hij is aan komen vliegen en hoe je hem hebt kunnen vangen. Ik hou van verhalen, zeker met dit weer. winterverhalen.  ;)

Verder wil ik me aansluiten bij Marilyn, je spreekt met zoveel liefde over je diertjes, als je leest voel je de liefde gewoon.

Nogmaals heel erg veel beterschap, zorg dat je volgend weekend weer helemaal fit en fris bent, dan kun je lekker onbezorgd genieten van je verwenweekend.  ;)

Liefs Caroline  :-*


Hoi Caroline,

Het verhaal van Spikey en Nezumi kun je hier vinden.
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,7603.msg97264.html#msg97264

Spikey was erg tam!!! Alleen hield hij niet van kroelen. Maar hij stapte op, zat op je schouder en vloog ons overal achteraan. We hebben juist om deze reden heel veel moeite gedaan om zijn baasje te vinden.
Maar niets. Het was in augustus, dus achteraf gingen we toch denken dat ze hem toch hebben laten vliegen in verband met de vakantie ofzo!!

Het hele aparte was dat er iemand belde die een valkje kwijt was. Die vrouw woonde tegenover het ziekenhuis. Ze had een lutino en een wildkleur, en de wildkleur was weggevlogen.
Alleen haar valkje had een ring om en miste een nageltje. Spikey had geen ring en heeft al zijn teennageltjes nog.

Zo sneu voor die mevrouw!!! Je zou toch denken dat het hem had moeten zijn. Als je tegenover het ziekenhuis woont en daar een valkje aan is komen vliegen!!!

Dus Spikey bleef bij ons, en werd het maatje van Ronald.

Nu ben je wel aardig op de hoogte. Als je mij mijn gang laat gaan, dan vul ik bladzijden met valkenpraat!!

Liefs, Gerda

bobbie

Ha die Gerda,

Hier nichtje Nel  :P ;).
Gaat alles goed? Hopelijk is het een opgaande lijn en heb je morgen nergens meer last van.

Mooi om de verhalen van Nezumi en Spikey te lezen. Van Spikey had ik het al eerder ergens gelezen maar van Nezumi niet zo uitgebreid. Arme lieverd, en tevens bofkont nu hij bij jou woont. ;D

Ik ga weer verder buurten.

Groetjes, Nel :)

~Natas~

Hey Gerda,

Ik wist niet dat Spikey bij jou was komen aanvliegen op je werk.
Jeetje zeg wat een mazzel dat hij daar aan kwam vliegen.
Maar Spikey heeft het nu erg naar z'n bij je en das toch het belangrijkste.

Groetjes,

Natas

Caroline

Hoi Gerda,

Dank je voor de link van je verhaal,ik heb hem gisteren voor het slapen gaan nog even gelezen. Erg leuk om eens te lezen. Omdat ik ongeveer juni vorig jaar hier op het forum kwam weet ik van een heleboel natuurlijk HET verhaal achter de valkjes niet. En alle dagboeken vanaf het begin gaan lezen, wilde ik doen maar bleek al snel geen optie.   

Nou ik ga weer gauw verder, druk druk druk, mijn schoonzusje komt me met de kids halen om naar de kapper en het centrum te gaan. Ik wilde je alleen even laten weten dat ik je verhaaltje had gelezen. Was ik gisteren te moe voor. Nu nog even snel langs America en M&M.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Gera                                   
Over een week heb jij je leren motorpak al aan om naar America te'' stuiven''.
Ik zal een theedoek aan de lantaarnpaal binden anders stuiven jullie mijn huis nog voorbij.
Liefs Riny :-*

Gerda

Citaat van: Riny op  7 januari 2006, 09:54:56
Hoy Gera                                   
Over een week heb jij je leren motorpak al aan om naar America te'' stuiven''.
Ik zal een theedoek aan de lantaarnpaal binden anders stuiven jullie mijn huis nog voorbij.
Liefs Riny :-*


Hoi Riny,

Over een week komen we aanstuiven. Mijn chauffeuse en ik. We maken er een heerlijk meidenweekend van!!!!!

Ik kan niet wachten................

Liefs, Gerda

Gerda

Vandaag maar even 1 foto.
Grisha aan de trosgierst!!!



G

Gerda

OK, nog twee van Nezumi.


Je neemt altijd foto's van me als ik er onvoordelig uit zie!!!


Ja, dit is beter. maar voortaan gewoon vragen he!!!!!

G

hippysuus

hihihi funny die laatste 2 met de commentaar zo  ;D


Petra en Cheeky

Hahaha, die Gerda! En onze ijdele Nezumi! Leuke foto's, lekker afstekende kleurtjes! Ook Grisha zit er weer prachtig bij met de trosgierst!

Wat hoor ik nu Gerda? Op de motor naar Riny? Heb je nog een wintermotorpak nodig, die heb ik net bij het opruimen van de zolder gevonden! Cor reed vroeger nl. ook motor. Ik heb zelfs nog 2 helmen liggen, hihihi... kortom: ik ben er klaar voor om mee te stuiven!  ;) ;D

Liefs,
Peet

Riny

Citaat van: Gerda op  7 januari 2006, 13:14:09
Vandaag maar even 1 foto.
Grisha aan de trosgierst!!!





Het zal wel aan de lichtinval liggen maar zo lijkt Grisha net een cinamon gepareld valkje.
groetjes Riny :-*

Carin

Hoi Gerda,

Leuke foto's van Nezumi en Grisha!

Rijd jij motor? Super! Ik mag volgende maand afrijden voor mijn oefeningen :D

Groetjes Carin

Riny

                               
Hoy Carin
Gerda rijdt al jaren schadevrij!!
Groetjes Riny ;D

Carin

Hoi Riny,

Wist ik niet.. Maar vind het wel super! Wat voor motor heeft ze? Of weet je dat niet? Rij jij ook motor dan?


Groetjes Carin


Riny

Hoy Carin
Ik ben al blij dat ik mijn rijbewijs voor de auto heb ,en daar laat ik het graag bij.
Maar tegen een ritje achterop een motor daar zeg ik geen nee tegen.
Wat Gerda voor een heeft weet ik niet.
groetjes Riny :D