29 april 2024, 01:25:11

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes gerda

sorry maar wat een lomperik ben ik eigenlijk wel niet  :-[ ik was zodanig bezig met je verhaal over je diertjes dat ik vergeten ben om jou beterschap te wensen  :-\ ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan sorry hoor  :-\ maar bij deze

veel beterschap meisje

groetjes marilyn

Gerda

Citaat van: Kirsten op  4 januari 2006, 21:30:12
Hoi Gerda,

Allereerst beterschap,. Ik hoop dat de klachten snel minder worden. Demi heeft het een tijdje terug gehad en is daar nog steeds elke keer bang van als ze buikpijn heeft.

Ik sluit me aan bij de rest en denk ook dat dit hormonaal gedrag is. Het is erg herkenbaal en als Moppie en Lucky een nestje krijgen zie ik het hier ook heel erg,. dit blijft dan een ongeveer anderhalve maand en dan zakt het weer af. Ik hoop dat het snel weer bijdraait,. Er is eigenlijk verder niets wat je er aan kan doen, Je hebt goed gehandeld door Spikey even apart te zetten.

Groetjes
Kirsten


Bedankt Kirsten!!!
Fijn te horen dat het ook nog minder wordt met het gedrag van Nezumi. Grisha en Nezumi zijn wel happy met elkaar!!!
Alleen zielig dat Spikey het dan moet bekopen met een knauw!!

Arme Demi, voor kinderen is het altijd erger. Het is inderdaad erge pijn af en toe, maar als volwassene kun je wel even doorbijten!!!!

Vond ze de leeuwenfoto's mooi??
Wat zijn haar leivelingsdieren, als ze in artis zitten kan ik wel een foto maken!!!

Groetjes, Gerda

Gerda

Citaat van: marilyn op  4 januari 2006, 21:45:24
hoikes gerda

wat een verhalen allemaal van je valkjes stuk voor stuk hebben ze een geliefde thuis bij jou gevonden waar ze gelukkig kunnen zijn en hun verdere leven kunnen blijven.
in het vertellen van die verhalen alleen al straalt de liefde voor je diertjes uit je woorden voort  :D ze kunnen alleen maar god danken dat hij jou op hun pad heeft gestuurd  ;)

groetjes marilyn
Citaat van: marilyn op  4 januari 2006, 21:50:05
hoikes gerda

sorry maar wat een lomperik ben ik eigenlijk wel niet :-[ ik was zodanig bezig met je verhaal over je diertjes dat ik vergeten ben om jou beterschap te wensen :-\ ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan sorry hoor :-\ maar bij deze

veel beterschap meisje

groetjes marilyn


Lieve Marilyn,

Ik vind je zeker niet lomp, maar een schat!! Vooral na alle lieve woorden over mijn relatie met mijn valkjes!!!

Bedankt  :-*

Groetjes, Gerda

Kirsten

Hoi Gerda,

Ja ze vond ze prachtig en had er gelijk hele verhalen bij ;D Ze heeft zo'n mooie fantasie :D
Volgens mij heeft ze geen echte lievelingsdieren (op vogels na dan ;) :D) maar tijgers en leeuwen vind ze wel helemaal fantastisch,. eigenlijk alles wat nog klein is ook,. Dan zegt ze 'ah mam kijk nou,. ah die is lief'

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi Gerda,

Wat leuk om ook eens "het verhaal" achter Spikey en Nezumi te lezen. Die van Grisha kende ik natuurlijk al als trouwe fan.  ;) Maar wat een triest verhaal van Nezumi zeg, verschrikkelijk, die heeft nu vast het idee dat hij in het paradijs is belandt. En Spikey, wie zal het zeggen wat voor leven hij heeft gehad, waarschijnlijk was hij geen tam valkje. Maar wow, 7 hoog aan komen vliegen, moet je nagaan hoe hoog ze kunnen vliegen eigenlijk. Wil je ons nog eens precies vertellen hoe hij is aan komen vliegen en hoe je hem hebt kunnen vangen. Ik hou van verhalen, zeker met dit weer. winterverhalen.  ;)

Verder wil ik me aansluiten bij Marilyn, je spreekt met zoveel liefde over je diertjes, als je leest voel je de liefde gewoon.

Nogmaals heel erg veel beterschap, zorg dat je volgend weekend weer helemaal fit en fris bent, dan kun je lekker onbezorgd genieten van je verwenweekend.  ;)

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

• SH0RTY •

Lieve Gerda,

Als ik je verhaaltje zo lees, dan heb ik zin om verder te lezen, net zo'n goed boek die je persé in 1 keer uit moet lezen.

Volgens mij moet jij maar een boek schrijven.
En dan vooral aan mij geven :P ;)

Liefs en welterusten,
Roxanne



Lin

Hey Gerda,

Ik wist natuurlijk het verhaal van je vogels al. Maar voor anderen is het fijn om alles beter te begrijpen. ik ben blij dat het wat beter met je gaat. Ontsteking van de ureters is dat erger als nierbekkenontsteking? Wat is eigenlijk het verschil?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Gerda
Hoe is het met jou vandaag,heb je veel pijn??
Ik heb vandaag mijn hele berg knotwilgen weg gewerkt.
Mooi werk als het gedaan is.
Groetjes Riny :-*

Gerda

Citaat van: Riny op  5 januari 2006, 21:24:49
Hoy Gerda
Hoe is het met jou vandaag,heb je veel pijn??
Ik heb vandaag mijn hele berg knotwilgen weg gewerkt.
Mooi werk als het gedaan is.
Groetjes Riny :-*


Hoi Riny,

Het is dragelijk vandaag. Geen pijn in onderbuik meer, alleen in de rug. Maar goed, er zit schot in!!! Morgen nog een dagje AB en dan moet het over zijn!!!
Ik ben benieuwd naar je wilgenwerkjes in het echt. Leuk om te frobelen he, maar ook weer lekker als de boel weer ruim is.
En dan moeten we de boom nog onder handen nemen voor wat mooie takken van zo'n halve meter en redelijk recht. Met vijf takken ben ik al tevreden. Dan kan ik de kooien van nieuwe zitstokken voorzien!!!

Lief dat je steeds informeert  :-*

Liefs, Gerda

Riny

Hoy Gerda
Weet je wat nu zo fijn is?
Steeds als ze nu nieuwe zitstokken nodig hebben ben jij verplicht om af te zakken voor een weekend naar het zonnige zuiden.
De volgende keer zullen we eens informeren hoe het dan gesteld is met de zitstokken van Nel.
Anders gaan jullie gewoon samen op TIENERTOUR.
Groetjes Riny :D

Gerda

Citaat van: Riny op  5 januari 2006, 21:58:11
Hoy Gerda
Weet je wat nu zo fijn is?
Steeds als ze nu nieuwe zitstokken nodig hebben ben jij verplicht om af te zakken voor een weekend naar het zonnige zuiden.
De volgende keer zullen we eens informeren hoe het dan gesteld is met de zitstokken van Nel.
Anders gaan jullie gewoon samen op TIENERTOUR.
Groetjes Riny :D


;D ;D ;D

Lijkt me te gek een keer zo'n 'meidendag'. Heb ik weer wat om naar uit te kijken!!!

Ik kijk er echt naar uit om over een weekje te komen!!!
Je lijkt net een moeder en zus tegeljk voor me!!!!!

Liefs, Gerda

Riny

Citaat van: Gerda op  5 januari 2006, 22:06:09

Je lijkt net een moeder en zus tegeljk voor me!!!!!


Dat komt dan goed uit ,ik heb altijd graag een zus willen hebben.
En dan maken me Nel ons nichtje.
groetjes Riny ;D

Lin

Gerda,

Had jij nog een antwoord op mijn vraag over de ureters?
Ik ben wel benieuwd.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Citaat van: Lin op  5 januari 2006, 22:39:53
Gerda,

Had jij nog een antwoord op mijn vraag over de ureters?
Ik ben wel benieuwd.

Groeten, Lin


Hoi Lin,

Een ontsteking aan de ureters (verbinding tussen nieren en blaas) is erg pijnlijk, maar minder gevaarlijk dan een nierbekken ontsteking. Wel moet het behandeld worden, want anders kan een ontstoken ureter een nierbekkenontsteking veroorzaken!!

Groetjes, Gerda

Gerda

Citaat van: Kirsten op  4 januari 2006, 23:17:22
Hoi Gerda,

Ja ze vond ze prachtig en had er gelijk hele verhalen bij ;D Ze heeft zo'n mooie fantasie :D
Volgens mij heeft ze geen echte lievelingsdieren (op vogels na dan ;) :D) maar tijgers en leeuwen vind ze wel helemaal fantastisch,. eigenlijk alles wat nog klein is ook,. Dan zegt ze 'ah mam kijk nou,. ah die is lief'

Groetjes
Kirsten


Fijn dat ze het leuk vond, Kirsten. Er waren dit jaar veel jonge dieren in Artis. Er zijn ook nog jonge manenwolfjes geboren, maar ik hen ze nog niet buiten gezien!!

Groetjes, Gerda