28 april 2024, 23:23:03

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

26 december 2005, 13:16:25 #1560 Last Edit: 26 december 2005, 18:11:56 by Gerda
Grisha was weer lekker aan het slopen




Van die mand blijft weinig over


Nezumi verveelde zich. eerst een beetje drinken


Ach waarom zou ik geen bad nemen in mijn drinkbakje??


Heerlijk!!!!


Daar knapt een valkje van op!!!

Toen maar het badje neergezet. Maar Nezumi was er klaar mee.

Dus Grisha in bad


Beetje drinken


Als een dame in bad. Geen rare fratsen, gewoon een beetje zitten weken!!!!

Dat waren ze weer!!!!

G

Riny

Hoy Gerda
Ik zal zorgen dat ik takken van de knotwilg klaar heb liggen als je komt.
Dan hebben ze wat nieuws te slopen.



Heerlijk met haar ...kont in bad.
Prachtig !!
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes gerda

wat een leuke foto's zeg hihihihihihi eerst een beetje slopen dan drinken en dan badderen . die van grisha is mijn favoriet zoals ze zo mooi in het bad zit snoezig zeg . :D ook je grasjes staan leuk op de foto zo stoer zoals ze kijken.

groetjes marilyn

Gerda

26 december 2005, 14:27:02 #1563 Last Edit: 26 december 2005, 18:15:09 by Gerda
Citaat van: Riny op 26 december 2005, 12:39:29
Citaat van: Gerda op 26 december 2005, 11:51:44

En ik heb mezelf beloond voor de afgelopen weken hard werken. Ik heb een digitale spiegelreflex besteld. Het Nikon instapmodel, de D50. Met twee sigmalenzen (18-55 en 55-200) en extra accu.
Dus Riny, ik hoop dat hij er voor volgende week is, zodat ik nog wat kan oefenen voordat ik bij jou ben.
Natuurlijk gaat mijn oude vertrouwde kamera ook mee. Want ik ga ze naast elkaar gebruiken :)



Hoy Gerda
Al oefen jij niet met je nieuwe toestel dan nog worden het mooie foto's.
Als ik maar half zo goed was als jij ging ik al van verwaandheid langs mijn schoenen lopen.
Hopelijk blijft het vandaag ook lekker rustig.
Liefs Riny :-*


Hoi Riny,

*Bloos bloos* Maar ik kan wel aardig fotograferen, juist omdat ik het veel doe. Maar een digitale speigelreflex is wel iets anders hoor!!! Zal wel even wennen zijn. In het begin zal ik best staan te hannnesen
  ;D[/color]

Citaat van: bobbie op 26 december 2005, 13:11:57
Heeeeeeeeeeeeeeerlijk Gerda, om jouw naam weer steeds op het forum te zien.

;D ;D ;D

Leuke foto's weer. En een nieuw fototoestel besteld, wow dat beloofd wat voor ons. Dat wordt weer genieten. ;D

Groetjes, Nel :)


Ik ben ook beniewd of ik straks uit mijn nieuwe kamera nog mooiere foto's kan toveren. Het is wel de bedoeling!!!

Citaat van: Riny op 26 december 2005, 13:22:49
Hoy Gerda
Ik zal zorgen dat ik takken van de knotwilg klaar heb liggen als je komt.
Dan hebben ze wat nieuws te slopen.



Heerlijk met haar ...kont in bad.
Prachtig !!
Groetjes Riny :D



Ja een stapel wilgentakken zou fantastisch zijn. Ik kan ze hier alleen maar kopen van ongeveel 25 cm lang. En ik wil graag nieuwe stokken voor in de kooien.

Ik was zelf ook weg van die foto. Zo lief in dat badje met haar bolle achterste  ;D


Citaat van: marilyn op 26 december 2005, 13:33:57
hoikes gerda

wat een leuke foto's zeg hihihihihihi eerst een beetje slopen dan drinken en dan badderen . die van grisha is mijn favoriet zoals ze zo mooi in het bad zit snoezig zeg . :D ook je grasjes staan leuk op de foto zo stoer zoals ze kijken.

groetjes marilyn



Dank je!! De grasjes zijn inderdaad stoer en eigenlijk een beetje de baas.

Groetjes G

Carin

Geweldig die foto's weer! OOk heel mooi hoe Yesil op de foto staat, te tikken tegen de box.. Kan Sal ook doen.. Net of hij zichzelf ziet.. Zal wel in de familie zitten :D
Superfoto van Grisha.. Heel mooi, echt een mooie dame!


groetjes Carin

Caroline

Hoi Gerda,

Ik vind ze allemaal heel erg mooi, vooral natuurlijk van Grisha maar mijn favoriet is vandaag Yesil babbelend tegen het koekblik, vooral de kleurcontrasten vind ik in die foto heel erg mooi.

En ik hoop dat je heel veel mooie foto's maakt bij Riny, toen wij er waren was het er helaas al te donker om er nog iets te zien buiten. Dus nu kan ik mooi alles zien op jouw foto's.  :P

Liefs van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Geweldig die grisha. Zo gaat Simba hier ook in bad, heeft ie alleen een nat buikje, zó schattig!

Mariska

Hoi Gerda,

Ik hoop dat jullie ook hele fijne dagen hebben gehad ;)
Gelukkig niet gebeld 8) :D ;)
En wat een GEWELDIGE FOTO"S weer :D :D :D
Ik heb echt zitten genieten hier, dank je wel daarvoor :-*

En wat leuk voor je een weekendje naar Riny en Jan, dat heb je verdiend!! :D ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

27 december 2005, 16:18:38 #1568 Last Edit: 27 december 2005, 18:57:01 by Gerda
Vandaag even naar buiten geweest in een licht besneeuwd Amsterdam.

Dit is de Plantage Middenlaan, richting het Noorden




Dit is de Plantage Middenlaan richting het Zuiden (links is Artis)






Dit is de Muiderport, vlak bij het tropenmuseum




Deze foto is genomen vanaf mijn dak



Deze ook.




En dit is mijn huis. Het dakje is de zolder en eronder zie je de slaapkamer en de voordeur.



G

bobbie

Hoi Gerda,

Gezellig foto's  van je stad en je woonomgeving. :D

Bedoel je met jouw huis dat witte huis met de zachtgele deuren? En moet je dan een spiltrap op om naar je voordeur te gaan?

Groetjes, Nel :)

Gerda

27 december 2005, 16:26:31 #1570 Last Edit: 27 december 2005, 18:59:14 by Gerda
Citaat van: Carin op 26 december 2005, 14:50:51
Geweldig die foto's weer! OOk heel mooi hoe Yesil op de foto staat, te tikken tegen de box.. Kan Sal ook doen.. Net of hij zichzelf ziet.. Zal wel in de familie zitten :D
Superfoto van Grisha.. Heel mooi, echt een mooie dame!


groetjes Carin


Hoi Carin,
Volgens mij ziet Yesil wel een weerspiegeling van zichzelf erin. Hij vertelt in ieder geval hele verhalen.


Citaat van: Caroline op 26 december 2005, 21:18:36
Hoi Gerda,

Ik vind ze allemaal heel erg mooi, vooral natuurlijk van Grisha maar mijn favoriet is vandaag Yesil babbelend tegen het koekblik, vooral de kleurcontrasten vind ik in die foto heel erg mooi.

En ik hoop dat je heel veel mooie foto's maakt bij Riny, toen wij er waren was het er helaas al te donker om er nog iets te zien buiten. Dus nu kan ik mooi alles zien op jouw foto's. :P

Liefs van Caroline :)



Dat blik heb ik een keertje gekocht in Frankrijk. Het contrasteert heel mooi met Yesil.
En ik hoop inderdaad mooie foto's te maken bij Riny. Hopelijk is het niet te slecht weer of zo. Maar ja, dan is er een reden om weer eens terug te gaan. (Alsof ik een reden nodig heb, volgens mij wil ik wel een paar keer per jaar bij Riny op bezoek, gewoon voor de gezelligheid!!)


Citaat van: Roosje op 26 december 2005, 22:48:50
Geweldig die grisha. Zo gaat Simba hier ook in bad, heeft ie alleen een nat buikje, zó schattig!


Ja het is echt een dametje!!

Citaat van: Mariska op 27 december 2005, 13:23:53
Hoi Gerda,

Ik hoop dat jullie ook hele fijne dagen hebben gehad ;)
Gelukkig niet gebeld 8) :D ;)
En wat een GEWELDIGE FOTO"S weer :D :D :D
Ik heb echt zitten genieten hier, dank je wel daarvoor :-*

En wat leuk voor je een weekendje naar Riny en Jan, dat heb je verdiend!! :D ;)

Liefs
Maris!!


Hoi Maris,
Ik ben in mijn dienst niet eenmaal gebeld. Heerlijk!!! Of, misschien moet ik zeggen: goed voorwerk verricht, want overal duidelijke werkinstructies achtergelaten.
Nu alleen vanavond en vannacht nog dienst. Vanaf morgen drie dagen werken en dan heerlijk lang weekend!!!
Ik hoop dat mijn nieuwe kamera er dan al is!!!

Ja over een kleine drie weken is het al zover!!! Heerlijk naar Riny!!! (Jan is dan niet thuis!!)

Groetjes en veel liefs allemaal, Gerda

Gerda

27 december 2005, 16:27:53 #1571 Last Edit: 27 december 2005, 18:59:39 by Gerda
Citaat van: bobbie op 27 december 2005, 16:24:03
Hoi Gerda,

Gezellig foto's  van je stad en je woonomgeving. :D

Bedoel je met jouw huis dat witte huis met de zachtgele deuren? En moet je dan een spiltrap op om naar je voordeur te gaan?

Groetjes, Nel :)


Hoi Nel,

Ja ik bedoel het witte huisje op de hoek. Gelukkig kan ik over de gallerij lopen en gaat er een lift. Want het is 5 hoog!!!

Groetjes Gerda

bobbie

Citaat van: Gerda op 27 december 2005, 16:27:53
Citaat van: bobbie op 27 december 2005, 16:24:03
Hoi Gerda,

Gezellig foto's  van je stad en je woonomgeving. :D

Bedoel je met jouw huis dat witte huis met de zachtgele deuren? En moet je dan een spiltrap op om naar je voordeur te gaan?

Groetjes, Nel :)


Hoi Nel,

Ja ik bedoel het witte huisje op de hoek. Gelukkig kan ik over de gallerij lopen en gaat er een lift. Want het is 5 hoog!!!

Groetjes Gerda


Whahahaha, gelukkig voor jou Gerda.
Ik keek naar dat andere (bakstenen) huis en dacht: wow, dat is een eind omhoog lopen als het dat witte huis is  :o.

Je hebt in ieder geval een mooie brandtrap dan. Ik zie je al oefenen: voeten er op met gezicht naar treden en zoefen maar ......... hahahaha :D. Kijken of ik er een plaatje van kan vinden.

Groetjes, Nel ;D

bobbie

Het goede plaatje niet gevonden Gerda,

                                     

maar je snap wel hoe ik het bedoel he  :P.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Citaat van: bobbie op 27 december 2005, 17:01:33
Het goede plaatje niet gevonden Gerda,

                                     

maar je snap wel hoe ik het bedoel he  :P.

Groetjes, Nel :)


;D ;D ;D ;D ;D