28 april 2024, 23:26:08

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Riny

Hallo verhalen buurvrouw                       
Hoe staat het leven in verweggistan,en met je vogeltjes.
Niet te hard werken hoor!
               
                       

bobbie

Hoi hoi,

Volgens mij heeft ze het erg druk, arme Gerda :-\.

Ik ga wel even een leuk plaatje voor je downloaden.

Tot straks, Nel ;)

bobbie

Hoi Gerda,

Hoi Gerda,

Ik wil je even weg laten dromen, weg van alle drukte en stress.

Daarom bied ik je bij deze een korte droomvakantie aan, daar komt ie:

Waan je in Spanje, in een restaurantje, typisch Spaans, met een heerlijk vers geperst glas sinaasappelsap



Heerlijk.

Dan komt de maaltijd, zacht vlees met een heerlijk glas Spaanse wijn, proef en geniet



En na het dessert treedt een Spaanse lokale groep op. Opzwepende Spaanse muziek met een temperamentvolle Spaanse danseres, olé



Ik hoop dat je hebt genoten van dit onverwachte uitje.

Welterusten voor straks, Nel ;)

Riny

OOOH Nel  Wat lieffffffff.
Groetjes Riny :-* :-*

Gerda

Het werk vandaag zit er op en ik heb nu net een minivakantie beleefd met Nel haar plaatjes!!!!

Het was een drukke dag, ik heb vanavond en vannacht ook dienst, dus duimen jullie maar voor een rustige week. Want ik heb 7 dagen en nachten dienst.

Vandaag veel uitgelegd en overal werkinstructies neergelegd, zodat iedereen zelfstandig aan het werk kan!!!

Lief van jullie om hier te komen buurten.
Met de valkjes en grasjes gaat het goed, heelaas heb ik weinig tijd voor ze. Maar ik heb wel het weekend van oud en nieuw lang weekend (ma en di vrij) dus dan kan ik weer even opladen!!!!

Liefs Gerda

marilyn

hoikes gerda

neem ook eens een paar minuutjes voor jezelf zodat je er niet onderdoor gaat hé  ;) iedereen heeft zijn rust nodig.

groetjes marilyn

Caroline

Wow Gerda,

7 dagen en nachten dienst, mag dat wel zoveel dagen achter elkaar?? Maar dat is dan toch zeker wel oproepdienst??

Ik ga duimen dat je de hele week lekker kan blijven slapen.  ;)

Zo niet, dan heel veel sterkte met het doorkomen van deze week.  :)

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

gonnie

Hoi gerda
jeetje 7 dagen werken achter elkaar , in in jouw beroep gaat alles altijd gewoon door, rustig aan maar.
groetjes gonnie




Gerda

Citaat van: hippysuus op 20 december 2005, 16:11:39
Hallo Gerda,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om de foto's te uploaden en met ons te delen. Ik heb er enorm van genoten :-* :-*


Graag gedaan. Ik heb al een beetje een schuldgevoel dat ik niet zo vaak in andere dagboeken reageer de laaste weken. Ik wil wel, maar.....

Citaat van: Riny op 20 december 2005, 17:12:00
Hoy Gerda
Kijk eens in je IM box.
Gr Riny :D


Heerlijk leuk gezellig ontspannend etc weekend in het verschiet over enige tijd!!!!!!!

Citaat van: Caroline op 20 december 2005, 18:11:12
Ik ben nieuwsgierig. ::)

Hebben jullie een afspraak kunnen maken?? ;) 8)

Liefs Caroline


Nieuwsgierig  :P Ja hoor, we hebben een afspraak kunnen maken. Dat gaat leuk worden!!!!

Citaat van: Carin op 20 december 2005, 19:06:45
Weer supermooie foto's! ;)

Komen er binnenkort weer foto's van je kleine slopertjes Azul en Yesil en Prinses Grisha?

Ik heb even je verhaal bijgelezen, maarre denk aan jezelf hoor!

Take care,

Carin


Hoi Carin, ik hoop met kerst weer wat tijd te hebben om foto's van de birds te maken. En natuurlijk ontbreken Yesil en Azul - die nu heerlijk zitten te kwetteren achter me - dan niet!!
Ik probeer het rustig aan te doen. Maar toch een beetje moeilijk. Soms wordt je een beetje geleefd.

Citaat van: Riny op 21 december 2005, 09:26:41
Hallo verhalen buurvrouw
Hoe staat het leven in verweggistan,en met je vogeltjes.
Niet te hard werken hoor!




Ik doe mijn best om zo efficient mogelijk met mijn tijd om te gaan. Hard werken is niet erg, alleen moet er ook ontspanning tegenover staan. Maar met de verassing in het vooruitzicht van een weekendje weg, krijg ik weer extra energie!!!!!

Citaat van: bobbie op 21 december 2005, 16:32:21
Hoi Gerda,

Hoi Gerda,

Ik wil je even weg laten dromen, weg van alle drukte en stress.

Daarom bied ik je bij deze een korte droomvakantie aan, daar komt ie:

Waan je in Spanje, in een restaurantje, typisch Spaans, met een heerlijk vers geperst glas sinaasappelsap



Heerlijk.

Dan komt de maaltijd, zacht vlees met een heerlijk glas Spaanse wijn, proef en geniet



En na het dessert treedt een Spaanse lokale groep op. Opzwepende Spaanse muziek met een temperamentvolle Spaanse danseres, olé



Ik hoop dat je hebt genoten van dit onverwachte uitje.

Welterusten voor straks, Nel ;)



Ik had je al uitgebreid bedankt. Heel lief Nel!! Had ik net even nodig!!!

Citaat van: marilyn op 21 december 2005, 17:14:14
hoikes gerda

neem ook eens een paar minuutjes voor jezelf zodat je er niet onderdoor gaat hé ;) iedereen heeft zijn rust nodig.

groetjes marilyn


Ik neem je raad ter harte. Even lekker een kwartiertje op het forum.
Mijn forumtijd zal nu wel snel teruglopen. Ik stond erg hoog (achter Paul en Riny!!!!)
En ik ga zo lekker naar bed, ik heb al een ontspannen douche genomen!!!

Citaat van: Caroline op 21 december 2005, 17:58:24
Wow Gerda,

7 dagen en nachten dienst, mag dat wel zoveel dagen achter elkaar?? Maar dat is dan toch zeker wel oproepdienst??

Ik ga duimen dat je de hele week lekker kan blijven slapen. ;)

Zo niet, dan heel veel sterkte met het doorkomen van deze week. :)

Liefs Caroline :-*


Ja hoor Caroline,
Het is oproepdienst. Maar omdat we net begonnen zijn weet ik niet wat ik kan verwachten.
Het begon meteen met een telefoontje terwijl ik onderweg was naar huis. Maar (klop klop) de rest van de avond is het rustig gebleven.
Dus daar hoop ik maar op. Omdat we maar met z'n drietjes zijn en mijn baas elke vier weken dienst heeft, moeten mijn collega en ik de weken ertussen verdelen. Dus van 4 tot 11 januari heb ik weer dienst.
(Maar Riny, dan ben ik de week erna het weekend vrij!!!!)
De diensten zijn van 5 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends en de weekenden en feestdagen 24 uur. Overdag werk ik dan gewoon 32 uur per week.

Citaat van: gonnie op 21 december 2005, 20:21:23
Hoi gerda
jeetje 7 dagen werken achter elkaar , in in jouw beroep gaat alles altijd gewoon door, rustig aan maar.
groetjes gonnie


Een ziekenhuis is een 24 uurs bedrijf. Je kunt niet even een uurtje dicht. En als het nodig is moet er ondersteuning zijn. Maar ik ga proberen de vrije tijd die ik heb lekker te genieten!!

Liefs allemaal!!!!
Gerda

Rianne

Leuk dat je bij Riny langsgaat Gerda! Valkparkiet.com on tour! ;D

Roosje

Ik vind het nog knap en heel lief van je dat je in je kostbare vrije tijd toch het forum op duikt om even op iedereen te reageren. Dat zegt toch al genoeg? :)

Riny

Citaat van: Gerda op 21 december 2005, 22:28:31

Mijn forumtijd zal nu wel snel teruglopen. Ik stond erg hoog (achter Paul en Riny!!!!)



Hoy Gerda
Na eerst aan Paul netjes toestemming te vragen ben ik hem ook voorbij gestoven in de forumtijd. (We moeten hem wel te vriend houden) ;D ;D
Maar in het broedseizoen gaan jullie me weer voorbij.
Groetjes Riny  :-*

Gerda

Citaat van: Rianne op 21 december 2005, 22:45:11
Leuk dat je bij Riny langsgaat Gerda! Valkparkiet.com on tour! ;D


Ik heb er heel veel zin in!!!
Wat heb je trouwens een prachtige handtekening!!!

Citaat van: Roosje op 22 december 2005, 00:33:27
Ik vind het nog knap en heel lief van je dat je in je kostbare vrije tijd toch het forum op duikt om even op iedereen te reageren. Dat zegt toch al genoeg? :)


Dank je Roos  :-* Ik ben nu nog even op het werk, ik ga zo lekker naar huis, maar heb denk ik geen fut om thuis de pc op te starten. Hopelijk blijft het rustig vanavond. Ga ik lekker suf op de bank naar Ajax kijken.

Citaat van: Riny op 22 december 2005, 12:14:44
Citaat van: Gerda op 21 december 2005, 22:28:31

Mijn forumtijd zal nu wel snel teruglopen. Ik stond erg hoog (achter Paul en Riny!!!!)



Hoy Gerda
Na eerst aan Paul netjes toestemming te vragen ben ik hem ook voorbij gestoven in de forumtijd. (We moeten hem wel te vriend houden) ;D ;D
Maar in het broedseizoen gaan jullie me weer voorbij.
Groetjes Riny :-*



Ik zag tot mijn schrik eigenlijk dat ik zo hoog stond. Maar ik besef dat ik heel vaak alles open laat staan thuis. Soms wel 12 uur per dag ofzo  ::) ::)
Dus eigenlijk ben ik niet echt zoveel online  ;D ;D in elk geval niet bewust  ;D

Het weekend is het weer foto-tijd. Hopelijk weer wat mooie foto's van het spul.

Liefs, Gerda

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Ha die Gerda,

Ik heb last van hetzelfde probleem als jij: tijdgebrek (en energiegebrek) om veel op het forum te komen! Ik heb geen verlof in deze periode en het is beredruk op het werk, dus tsja... 's avonds heb ik niet altijd tijd en zin om de computer aan te zetten. Af en toe lees ik wel wat, maar om op iedereen te reageren (wat al snel 3 uur kost), ga ik even niet redden. Ik heb daarom dus ook alle begrip voor jou!

Als het goed is heb je nu toch even rust? Je moest toch tot de 21e werken? Of heb ik alweer achterhaalde info... sorry dan!

Hoe dan ook! Ik vond je Artis-foto's supermooi. Ik heb daar niet apart gereageerd, maar met name jouw belichting vind ik echt heel mooi gekozen! Alleen al bij de voorproeffoto's, zoals het zonlicht schijnt op de beestjes is echt prachtig en geeft direct sfeer aan zo'n foto!

Goed... genoeg gekwijld... Ik wens je een hele fijne feestdagen toe en relax maar lekker!

Liefs,
Peet