29 april 2024, 07:11:24

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Riny en Nel,

Ik leer het nog wel een keertje!!! O ja, ik heb 3 januari nu vrij in plaats van 27 december waar ik toch niet veel aan had!!!

Hoi Lieve Roxje,

Wat een verschil in 100 bladzijden. Mijn kleine meisje is groot geworden!!!
Dank je wel  :-*

G

Riny

Hoy Gerda
Wat denk jij komt er bij Nel nog wat ''kleins''?
Of zouden nu de nieuwe buren uitgenodigd worden op kraamvisite.
Groetjes Riny :D

bobbie

Citaat van: Riny op 15 december 2005, 20:38:49
Hoy Gerda
Wat denk jij komt er bij Nel nog wat ''kleins''?
Of zouden nu de nieuwe buren uitgenodigd worden op kraamvisite.
Groetjes Riny :D



Hoi Riny en Gerda,

Ik vind dit wel heel sterk:

vanmiddag de kraamkooi weer in orde gemaakt en klaar gezet. Alleen zitten paps en mams er nog niet in. ;D

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Nel
Zie je wel wat wij met elkaar verbonden zijn.
Oude liefde roest niet.
Groetjes Riny :D

Caroline



Lieve Gerda,
Honderd bladzijdes!!
Gefeliciteerd!!

:-* :-* :-*


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

     
Hoy Gerda
Neem het er van dit weekend en rust lekker uit.
Liefs Riny :-*

Petra en Cheeky

Ha die Gerda,

Gefeliciteerd met je 100 pagina's!!! Hele mijlpaal he?! ;) ;D

Fijn dat je je zo goed door je verplichte werkdagen heenworstelt... het schiet al op! Van 't weekend lekker relaxen en misschien nog eventjes Artis in?!

Hoe dan ook, doe lekker kalm aan en denk aan jezelf!

Dikke knuf,
Peet

Mariska

Hoi Gerdq,

Maak er een lekker weekendje van en doe alleen maar dingen waar jij zin in hebt en leuk vindt ;)
Knap je lekker van op hoor!

Heel goed hoe je voor jezelf op kwam! ;)

En gefeliciteerd met je 100 pagina's :D :D :D

Doe rustig aan!!

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Vandaag op jullie aller advies weinig gedaan. Even de stad in en een nieuwe kamera-rugzak gekocht. prachtig ding van Lowepro, wel prijzig, maar dan heb je ook wat!!!
Lekker mezelf verwend!!
Verder alleen maar een beetje gehangen, wat tv gekeken en kerstkaarten geschreven. Relax dagje dus.

Helaas ook weinig Forumtijd genomen. Maar dat haal ik later wel weer in.  :D

Ik durf het bijna niet hardop te zeggen (bang dat het een slecht omen is) maar morgen heb ik Artis gepland. Maandag moet ik klusjes, naar de bank voor en/of rekening en in ieder geval naar de kapper (want mijn haar staat niet meer rechtop en dat is voor mij een teken dat het te lang is  :D).

Misschien dus morgen weer leuke Artis foto's. Mijn tas staat al klaar, kan ik hem meteen inwijden!!!

Caroline

Hoi Gerda,

Goed dat je even een lekkere relaxdag het ingelast, dat is ook belangrijk, jezelf eens lekker verwennen.

Heel veel plezier in Artis vandaag, kan niet wachten op de mooie foto's.

Liefs van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hihihihihi, boffen wij even dat je gaat Artissen  ;), dan verwen je niet alleen jezelf maar ook ons.

Heel veel plezier, het weer ziet er goed uit (hier tenminste).

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Gerda
Ik sta van jou te kijken ,en vindt dat je heel erg goed bezig bent.
Als anderen geen rekening met je houden moet je het zelf doen(en iedereen weet wie ik met die anderen bedoel)
Goed zo Gerda,ga zo door!!
Liefs Riny :-*

Lin

Hey Gerda,


Even weer kijken hoe het hier met jou, Grisha en de boys en de twee grasjes gaat. Maar wat staat er al een tijd geen fotos in je dagboek voor jou doen. Maar ik heb begrepen dat je avdnaag naar artis bent? Dan zullen we het resultaat wel weer zien. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Ik ga vandaag de fotos meenemen van die ik van roxanne en ria heb gehad en de fotos die ik van jou heb gehad met de veren. En dan ga ik die een mooie plaats geven.  hoe gaat het trouwens met Grisha en de liefde? Wanneer wordt ik eens oma?  ;D eind dit jaar?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Ze zijn er weer!!!!!

De nieuwe artis foto's!!!!!!!!!!!!!!

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11887.120.html

Klein voorproefje:




Zo nu eerst boodschappen doen. Straks ga ik beantwoorden en de dagboeken door!!!!

G

Gerda

Citaat van: Caroline op 18 december 2005, 08:44:59
Hoi Gerda,

Goed dat je even een lekkere relaxdag het ingelast, dat is ook belangrijk, jezelf eens lekker verwennen.

Heel veel plezier in Artis vandaag, kan niet wachten op de mooie foto's.

Liefs van Caroline  :)


De foto's staan er. Het was echt berekoud en ik kreeg nog een hagelbui over me heen!! Maar ik heb enorm genoten!!!

Citaat van: bobbie op 18 december 2005, 10:40:47
Hihihihihi, boffen wij even dat je gaat Artissen ;), dan verwen je niet alleen jezelf maar ook ons.

Heel veel plezier, het weer ziet er goed uit (hier tenminste).

Groetjes, Nel :)


Het merendeel van de tijd scheen de zon. Dus leeuwen en giraffen in het zonntje. Dat ziet er altijd vrolijk uit!!

Citaat van: Riny op 18 december 2005, 11:31:02
Hoy Gerda
Ik sta van jou te kijken ,en vindt dat je heel erg goed bezig bent.
Als anderen geen rekening met je houden moet je het zelf doen(en iedereen weet wie ik met die anderen bedoel)
Goed zo Gerda,ga zo door!!
Liefs Riny :-*


Ik leer het nog wel een keertje. De jaren die ik als verpleegkundige werkte kwam ik altijd voor anderen op. Dan is het altijd een beetje moeilijk om voor jezelf leren opkomen. Maar wanneer je beseft (tot je grote schrik) dat een ander het niet voor je doet, moet je voor jezelf opkomen!!!

Citaat van: Lin op 18 december 2005, 14:38:29
Hey Gerda,


Even weer kijken hoe het hier met jou, Grisha en de boys en de twee grasjes gaat. Maar wat staat er al een tijd geen fotos in je dagboek voor jou doen. Maar ik heb begrepen dat je avdnaag naar artis bent? Dan zullen we het resultaat wel weer zien. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Ik ga vandaag de fotos meenemen van die ik van roxanne en ria heb gehad en de fotos die ik van jou heb gehad met de veren. En dan ga ik die een mooie plaats geven. hoe gaat het trouwens met Grisha en de liefde? Wanneer wordt ik eens oma? ;D eind dit jaar?

Groeten, Lin


Hoi Lin,

Ja, er staan de laatste tijd wel weinig foto's in. Maar ik ben wel erg trots op mijn Grisha vliegfoto



Nezumi en Grisha zoeken echt het hele huis af naar een mooie nestplaats. Maar ik vind Grisha nog veel te jong. En bovendien, uit het nestje komen alleen maar wildkleurtjes (wel met mooie splits!!!!!!), dus die raak je ook niet makkelijk kwijt. En dan zit ik straks met een huis vol valkjes.

En de foto's van Artis staan er dus al!!!

Groetjes Gerda