28 april 2024, 22:56:59

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Ha Gerda,

Wat een nieuws zeg, omdat de anderen niet kunnen, moet jij maar... vind ik wel een hele kort-door-de-bocht redenering! Zou je niet eens in alle redelijkheid gaan praten over een oplossing waarbij jij misschien wel wat water bij de wijn doet, maar waarbij ook anderen een deel opvangen? En anders maar uitstel... of kan dat absoluut niet?! Voor hetzelfde geld was jij met vakantie of ben je aan het logeren bij ons (gebruik maar als excuus hoor! ;) ).... dan kun je toch ook nooit snel bij het ziekenhuis zijn?!  Ik snap best dat alles klaar moet en dat iedereen een steentje moet bijdragen, maar dat al die stenen van jou moeten komen, is niet redelijk!

Nu wat leukers... je foto's zijn weer prachtig hoor! Zo vliegend kun je de kleurschakeringen in de vleugels zo mooi zien! Ik ben weer helemaal onder de indruk!

Liefs enne... keep on smiling!  ;)

Peet

Dit is een uit-de-put-haal-vlindertje speciaal voor jou!

Gerda

10 december 2005, 16:25:06 #1411 Last Edit: 10 december 2005, 16:28:41 by Gerda
Ik heb besloten om mijn weekend er niet door te laten verpesten. Maar op een of andere manier schiet het me steeds weer te binnen.
Maar Natas, Riny, Kirsten, Rianne en Petra, dank jullie voor jullie opbeurende woorden.
Ja en het zal toch moeten gebeuren. Uitstel is niet mogelijk. We moeten op 1 januari draaien op 4 afdelingen. Want de strekker gaat op die dag uit het oude systeem!!! (Contract loopt dan af)

Het is ook niets voor mij om te piepen. Ik ben meer het aanpakken type. En wat moet dat moet!!!
Maar dit was denk ik even de druppel!! Misschien ook de inhoud van het verhaal, maar meer nog de manier waarop. Zo van 'even de mobiel meenemen voor het geval er ondersteuning nodig is'. Ja en de projectleidster die zei: ik werk toch ook verschillende uren. Ja, maar zij krijgt per uur een mega-salaris en alle onkosten vergoed, maar belangrijker: zij heeft er zelf voor gekozen!!!

Maar morgen ga ik lekker weer even naar Artis!!! En weer foto's maken van de bidry's. Vandaag maar even een 'baaldag' opgenomen. Beetje schoonmaken, stofzuigen, de kooi onder de douche afgeschrobt, beetje schaatsen kijken en straks een lekker drankje.

Dus morgen weer foto's!!! En dan ga ik ook weer verder met de handtekeningen voor Maris!!

Bedankt iedereen,
Liefs Gerda

marilyn

hoikes gerda

een baaldag moet ook eens kunnen de boog kan niet altijd gespannen staan. leef je maar een goed uit tussen de birdy's dat zal je ontspannen  ;)

groetjes marilyn

Gerda

Citaat van: marilyn op 10 december 2005, 16:28:03
hoikes gerda

een baaldag moet ook eens kunnen de boog kan niet altijd gespannen staan. leef je maar een goed uit tussen de birdy's dat zal je ontspannen  ;)

groetjes marilyn


:) :)

Riny

Hoy Gerda
Goed zo je moet ook aan je zelf denken .
Blaas je Yindee een kushandje toe van mij.
En veel plezier.
Groetjes Riny :-*

Gerda

Hoi Riny,

Ik zal haar zeker een kushandje geven van je. Als ze buiten staat maak ik ook wel foto's. Anders bezoek ik haar in ieder geval even in de stal!!

     

Liefs Gerda

Petra en Cheeky

Mag ik mee naar Artis?...... ;D In ieder geval in gedachten?... ;)
Ontspan-ze!
Peet

Gerda

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 10 december 2005, 16:39:09
Mag ik mee naar Artis?...... ;D In ieder geval in gedachten?... ;)
Ontspan-ze!
Peet


Jullie moeten van de zomer echt maar eens een keer naar Artis gaan. Jullie hebben al zoveel foto's van me gezien, dus het is bekend terrein. Maar het wordt tijd om al mijn vriendjes in levende lijve te zien!!! En in het weekend of op maandag wil ik best de gids zijn  :D

Maar in gedachten mag je natuurlijk mee Peet!!!
Morgen hopelijk weer foto's bij 'de dieren in mijn achtertuin'!!

Liefs Gerda

Mariska

Hoi Gerda,

Wat een narigheid allemaal :-\
Ik ben bekend met dat soort problemen en begrijp je heel goed. Op Schiphol bij de balie waar ik werk zitten we ook met 24uursdiensten en we moeten te allen tijde bemand zijn.
Kost wat kost! De mensen zonder kinderen en met eigen vervoer zijn vaak de klos tijdens problemen.
Tuurlijk wil je best helpen en een paar uurtjes extra komen, maar dat moet wel voor iedereen gelden en niet alleen voor jou. En uiteraard met een leuke vergoeding ;)

Maar laat hier niet je weekend door verknallen hoor, dat zij ze je niet waard!
Geniet morgen lekker in Artis en als mijn handtekening even niet uitkomt laat je het lekker wachten hoor.
Of ik knutsel zelf verder ;)

En we moeten zeker eens afspreken in Artis.
Ankie en Ivy kan ik zo meenemen vanaf hier :D.
En Peet wil graag mee :D
En misschien nog wel meer, hartstikke leuk, ben gek op Artis :D ;)

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Prima idee Maris.... Gerda... als we een keer een dag prikken (zaterdag of zondag een keertje?) kunnen we dan een rondleiding van jou krijgen met degenen die zin hebben en tijd hebben om mee te gaan? Voor mij is het goed te doen Artis.... door de Zeeburgertunnel en dan ben ik er toch al bijna vanaf Amersfoort?

Groetjes,
Peet

bobbie

Hoi Gerda,

Wat balen zeg: om maar even de mobiele telefoon mee te nemen.

Alsof je leven alleen uit je werk bestaat. Je werkt je momenteel al 3 slagen in de rondte. Kan me best voorstellen dat je er van baalde. En dat terwijl je al een paar keer had aangekaart: en dan?.

heerlijk morgen naar Artis. Geniet ervan . Ik heb de weersverwachtingen nog niet gehoord maar als je zo'n dagje als vandaag hebt, heb je geen klagen.

Rustig aan en laat je werk in ieder geval morgen heerlijk van je nek glijden.

Veel plezier in Artis.

Groetjes, Nel :)

marga

hoi gerda
veel plezier morgen

groetjes marga

hippysuus

Hoi Gerda,

Ik zal voor je duimen dat het zonnetje lekker zijn best doet als jij morgen naar Artis gaat, ik wens je veel plezier  :D

Ik heb ook regelmatig baaldagen  ;D

Groetjes,
Suus

Oja..op de laatste foto is grisha net een buizerdje ipv een valkje, maar in eerste instantie vond ik haar net een vlieger  ;D

Kirsten

Hoi hoi,

Morgen even heerlijk genieten van de dieren in je achtertuin Gerda, en als jullie gaan en ik kan het plannen, dan lijkt het me heel erg leuk om mee te gaan :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Hoi Maris, Petra, Nel, Marga, Suus en Kirsten.
Jullie zijn schatten!!!
Vanavond onverwachts met Ronald, zijn dochter en zijn nichtje en haar man uit wezen eten!!! Heerlijk avondje!! Even de zorgen vergeten  ;)

En dat ga ik morgen in Artis weer doen  ;D ;D

Misschien is een weekend in april of mei een idee. Het is natuurlijk het leukst als het een beetje mooi weer is. Artis heeft natuurlijk ook wat binnen 'dingen', maar koud en regen is wat minder leuk.

We komen er nog wel op terug!!!!

Weltrusten en bedankt voor de support, het begrip en opbeurende woorden.

Liefs Gerda