29 april 2024, 01:29:46

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  8 december 2005, 20:37:24
Heeeeeeejjjjjjjjjjjjj!!!!! :o :o :o

Je hebt toch al een lekker stuk naast je op de bank zitten, Mariska!!! Hebberd! ;D


Maar 2 lekkere stukken kan zo'n jonge meid als ik wel aan hoor :-X :-X :-X  ;D ;D ;D

En niemand wil hem, dus mag ik hem HEBBEN, HEBBEN, HEBBEN ;D ;D ;D :-X


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hallo Mariska
Het allermooiste manneke hebben Gerda en ik voor ons zelf gehouden.
We laten hem niet zien aan jullie ,want dan loopt het storm.
En wat het stil zijn van Gerda betreft''ze is vliegfoto's van hem aan het maken".
Groetjes Riny ;D ;D

Mariska

 ??? ??? ??? ??? ???

Spikey of Nezumi ???


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

~Natas~

Hey Gerda,

Ik wil foto's zien.
En daar wacht ik op.
Jesse zegt dat ik door moet gaan met kroelen, dus dan doe ik dat maar he.

Valkengroetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Mariska

YOEHOE GERDA,

WAAR BEN JE NOU???

En van wie maak jij nou vliegfoto's wat wij niet mogen weten ;D ;) :'(

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Citaat van: Mariska op  9 december 2005, 21:47:09
YOEHOE GERDA,

WAAR BEN JE NOU???

En van wie maak jij nou vliegfoto's wat wij niet mogen weten ;D ;) :'(


Citaat van: Riny op  9 december 2005, 18:48:21
Hallo Mariska
Het allermooiste manneke hebben Gerda en ik voor ons zelf gehouden.
We laten hem niet zien aan jullie ,want dan loopt het storm.
En wat het stil zijn van Gerda betreft''ze is vliegfoto's van hem aan het maken".
Groetjes Riny ;D ;D

~Natas~

Hoi,

Ik heb Gerda gezien, ze heeft gereageert in mijn verhaal  ;D
Dus Gerda waar zijn nou de vlieg foto's gebleven waar wij allemaal op zitten te wachten.
Dank voor je reactie

:-* Natas

Petra en Cheeky

Is it a bird? Is it a boy? .......

(waar je "vliegfoto's" van maakt....)  ;D ???

Gerda

10 december 2005, 11:07:11 #1403 Last Edit: 10 december 2005, 11:21:16 by Gerda
Daar ben ik dan. Helaas nog niet veel foto's gemaakt.
Maar wel twee vliegfoto's.

Nezumi vliegt naar de kast waar Grisha al op de deur zit. Zijn geknipte vleugels zijn al weer aardig aan het vervangen door lange veren. En omdat hij nu niet meer zo'n kamikazepiloot meer is, laat ik het weer aangroeien.



Grisha vliegt af en toe haar rondjes. Nu wel haar staart erop!!



Vanmiddag misschien weer meer foto's.

'k Zit een beetje in een dip. Op het werk is het erg druk. We werken met een groep aan een project. Drie van die groep kunnen support geven wanneer we 'live gaan'. Nu hebben we al tijden gevraagd hoe het zit met support, of we dan diensten moeten gaan draaien. Daar werd elke keer overheen gestapt!!

Het gaat om een voorschrijfprogramma voor artsen en dus wordt er 24 uur per dag gebruik van gemaakt.
Nu gaan we volgende week beginnen en is door de projectleidster opeens de verwachting dat wij 'even' de mobiele telefoon mee nemen voor ondersteuning. Dus met drie mensen plotseling de avonden, nachten en weekenden erbij nemen. Reken maar uit hoe vaak je dan dienst hebt en hoe lang!!! En omdat we vanaf thuis niets kunnen doen, zullen we bij problemen dan naar het ziekenhuis moeten.

Een van de drie is apotheker en draait met oud en nieuw al de apothekersdienst. Maar mijn andere collega is weg met kerst. Ook kan zij 's avonds en 's nachts en in de weekenden lang niet altijd, want ze heeft een kind van 3 jaar.
Dus ik denk dat kerst dan voor mij is evenals het leeuwendeel van de diensten. En dat terwijl we onder een CAO werken. Dus dit volgens mij niet eens mag.

Wat een verhaal he?? Maar goed, ik was al best moe van alle drukte op het werk, en dit maakt het dan niet echt makkelijker. Dus ben even een beetje futloos. Nergens zin in!!

Maar goed, weten jullie ook waarom ik gisteren maar eventjes op het forum was. En misschien de komende dagen ook wat minder.

Groetjes Gerda

Riny

Hoy gerda
Kon je maar onderduiken bij mij,dan zou ik je heerlijk verwennen.
Maar ik zou toch navragen of dit allemaal zo maar mag.
Liefs Riny :-*

~Natas~

Hey Gerda,

Daarom was je de laatste tijd al minder actief op het forum.
Jeetje zeg wat een drukte allemaal......en dat allemaal nog wel voor de feestdagen  :o
Ik zou als ik jou was de CAO maar even goed doorlezen hoor, want anders kan je er tegen in beroep gaan hoor.
Want een CAO is er niet voor niks.

Leuke vlieg foto's weer.
Ze zijn schitterend om te zien.......vooral mooie Grisha  :-*

Valkengroetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Gerda

Citaat van: Riny op 10 december 2005, 11:18:06
Hoy gerda
Kon je maar onderduiken bij mij,dan zou ik je heerlijk verwennen.
Maar ik zou toch navragen of dit allemaal zo maar mag.
Liefs Riny :-*


Hoi Riny en Natas,

Natuurlijk ga ik uitzoeken of dit allemaal zo mag. Maar ik zie wel in dat we die ondersteuning moeten bieden.
Maar het vervelende is dat er eerst steeds overheen gefietst werd. En gedaan alsof het niet nodig was. Alsof we iets geks vroegen.
En nu lijkt het net of ze het willen regelen zonder compensatie. Dus gewoon 32 uur werken en dan dienst erbij.

Maar goed, ik ben op dit momemt er echt een beetje down door. Op het werk was het al afzien en stress op het moment. Alles moest gisteren af!!
En dan komt dit erbij.

Groetjes Gerda

Riny

Hoy Gerda
Dat kan ik goed begrijpen dat je er dit niet bij kunt hebben.
Probeer je lekker te ontspannen dit weekend en een beetje bij te tanken.
liefs Riny :-*

Kirsten

Hoi Gerda,

Wat balen dat het zo hectisch op je werk is,. zoveel werken en in deze tijd is ook niet leuk. Ik hoop dat ze nog een andere optie kunnen verzinnen om jullie wat te helpen,. Je kan het inderdaad wel uitzoeken of het mag, maar gebeuren moet het helaas toch :-\ , daar heb je ook gelijk in.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

:-\ balen Gerda, volgens mij hebben ze gewoon mensen te kort.