29 april 2024, 01:06:28

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Gerda,

Leuk stripverhaal  :D :D :D

Straks moet jij nog eerder gaan brijen dan ik ;)

Groetjes, Nel :)

Riny

                                       
Hoy Nel
Jij zult toch wel eerder aan de beurt zijn denk ik.
Maar ik ben zoals je ziet al voor jullie 2 bezig.
Groetjes Riny ;D

Gerda

Hoi Nel en Riny,

Ik ga de deurtjes van de kast er echt weer opzetten. Het grappige is dat ze niet terretoriaal tegen me zijn. Als Spikey een 'holletje' heeft gevonden en ik kom in de buurt, dan komt ie eruit stuiven om het te verdedigen. En als ik dan niet oppas hangt hij aan mijn arm, de pitbull  :)

G

bobbie

Citaat van: bobbie op 28 november 2005, 14:58:40
Hoi Gerda,

Leuk stripverhaal :D :D :D

Straks moet jij nog eerder gaan brijen dan ik ;)

Groetjes, Nel :)



:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

breien bedoel ik


:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

bobbie

Citaat van: Gerda op 28 november 2005, 19:21:27
Hoi Nel en Riny,

Ik ga de deurtjes van de kast er echt weer opzetten. Het grappige is dat ze niet terretoriaal tegen me zijn. Als Spikey een 'holletje' heeft gevonden en ik kom in de buurt, dan komt ie eruit stuiven om het te verdedigen. En als ik dan niet oppas hangt hij aan mijn arm, de pitbull :)

G


Moet je nagaan als een koppel eitjes heeft  ::) ::) ::)


Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Ha die Gerda,

Hoezo eigen nestblok zoeken? Prachtig die superonderzoekende valkjes op de foto! Leuk, je teksten erbij! Die met de spiegeling is natuurlijk ook weer fantastisch... zo leuk als erbij gekeken wordt, zo van "it's me???"? ;D ;D ;D

Enne.... die Nel... weet je wel wat BRIJEN betekent in het Limburgs?! 't is maar goed dat je er weer BREIEN van hebt gemaakt.....  :censuur  

Groetjes,
Peet

(N.B. het betekent vast niks hoor in het Limburgs, maar ik vond het wel leuk om je te horen denken van "jeeeee, wat heb ik nu weer getypt..." hihihi, sorry... beetje plaagbui vandaag....)

bobbie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 28 november 2005, 19:26:48


Enne.... die Nel... weet je wel wat BRIJEN betekent in het Limburgs?! 't is maar goed dat je er weer BREIEN van hebt gemaakt.....  :censuur 

Groetjes,
Peet

(N.B. het betekent vast niks hoor in het Limburgs, maar ik vond het wel leuk om je te horen denken van "jeeeee, wat heb ik nu weer getypt..." hihihi, sorry... beetje plaagbui vandaag....)


Whahahahahaha, die Petra  :D

Sinds ik voor de kinderartsen werk heb ik problemen met het woord breien  ::).
Weet hoe dat komt?

Ik moet nog al eens tikken in brieven van patientjes:

brijïge ontlasting

brijïge        brijïge         brijïge         brijïge       ::)

Sindsdien moet ik echt denk denk denk doen als ik breien moet schrijven   :-\ :-[ :-X

Groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi Gerda
Het is een gezellige boel bij jou , en geweldige foto`s vooral met tekst heel leuk, en och laat ze toch lekker nestelen in dat mandje ;D ;D ;D
Groetjes Gonnie




Caroline

Hoi Gerda,

Wat een ontzettende lieve foto's van het koppeltje.  :D

En Riny, is zeker lief van Gerda, ik ben er ook heel blij mee.  :)

Groetjes van Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

~Natas~

Hey Gerda,

Haha geweldig die foto's.
En die tekst erbij dat maakt het nog leuker.
De valkjes zoeken zelf wel een plekje uit hoor, dus zo zie je maar niks is meer veilig.

Groetjes,

Natas

Roosje

Leuk verhaaltje, het komt denk ik goed in de buurt van wat ze echt denken :D

Riny

Citaat van: bobbie op 28 november 2005, 19:25:14
Citaat van: Gerda op 28 november 2005, 19:21:27
Hoi Nel en Riny,

Ik ga de deurtjes van de kast er echt weer opzetten. Het grappige is dat ze niet terretoriaal tegen me zijn. Als Spikey een 'holletje' heeft gevonden en ik kom in de buurt, dan komt ie eruit stuiven om het te verdedigen. En als ik dan niet oppas hangt hij aan mijn arm, de pitbull :)

G


Moet je nagaan als een koppel eitjes heeft ::) ::) ::)


Groetjes, Nel :)


Hoy Gerda en Nel
Als ik bij mijn valkjes de broedblokken ophang ga ik vanaf het moment dat ze eitjes gaan leggen,er iedere dag even bij staan kletsen.
Ik kijk dan met de deksel een stukje open of door het invlieggat.
Zo leren ze dat ik er alleen maar sta te kletsen en verder niets doe.
Als de jonkie's er dan zijn hebben ze zoveel vertrouwen in mij dat ik zo de nestcontrole uit mag voren.
Ook als ik jonkie's van hun in mijn hand heb vinden ze het prima!!
Groetjes Riny :D

Rianne

Leuk, straks kleine Grisha's en Nezumi's! ;)

Mariska

30 november 2005, 13:16:25 #1288 Last Edit: 1 december 2005, 00:39:39 by Mariska
Hoi Gerda,

*Mike tijdens het zien van je valkjes in de kast; aaaaaah, oooooh, aaaaah, oooooh* ;D ;D ;D

Hij vond het schitterend :D ;)
Ik ook natuurlijk!!
Heerlijke foto's  :-*

Ik hoop dat je het nog een beetje volhoud met die drukte op je werk. Denk je wel om jezelf, thuis lekker bijtanken hoor ;)

En ik had het bij Caroline al gezegd, maar doe het hier ook nog even, ik vind het prachtig wat je voor haar hebt gemaakt.
Zo mooi, ik heb er geen woorden voor.
Kon ik dat zelf maar (zegt ze jaloers) ::) ;)

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

• SH0RTY •

Lieve Gerda,

Aaaw, wat zijn het ook engeltjes!
Snel weer eens live bekijken!

Kus,
Roxanne