28 april 2024, 23:48:44

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Gerda
Ben jij niet bang dat ze die plastic opeten??
Groetjes Riny :D

Gerda

19 november 2005, 14:01:37 #1201 Last Edit: 19 november 2005, 14:13:38 by Gerda
Hoi Riny,

Daarom gingen er na de foto ook oude handdoeken en theedoeken over het wasrek. Gisha laat alle afkluifseltjes meteen vallen op de drond, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere!!!

Groetjes Gerda

Gerda

19 november 2005, 14:11:18 #1202 Last Edit: 19 november 2005, 14:24:24 by Gerda
Zo ziet het er dan uit!!





Alleen gaat ze dan aan de gordijnen kluiven  :-\









Groetjes G

Riny

je gebruikt dezelfde theedoeken als ik.
;D ;D ;D ;D ;D

Gerda

Citaat van: Riny op 19 november 2005, 14:19:18
je gebruikt dezelfde theedoeken als ik.
;D ;D ;D ;D ;D


Ik mag geen reclame maken maar volgens mij is het :

Echt H...  !!!
(Deze zijn al oud, ik heb al weer nieuwe setjes in gebruik. Maar je ziet dat je oude nooit moet weggooien!!)
Groetjes Gerda

hippysuus

Hahaha leuke foto's zijn het zo Gerda.

Ik heb gisteren zo gelachen met die van mij...er loopt een kabel over het plafond naar de lamp boven de tafel, daar zit een heel klein boogje in.

De rekels hebben gisteren ontdekt dat ze daarop kunnen zitten, omdat de draad maar dun is kunnen ze hun evenwicht niet goed houden en gaan dan zonder dat ze het willen steeds harder wiebelen...zo'n komisch gezicht, ik heb echt zitten lachen gisteren.

Valkjes kunnen soms rare capriolen maken he?

Petra en Cheeky

Heya Gerda!

Wat een heerlijke foto's heb je gemaakt! Bij die op je witte wasgoedrek schrok ik wel even... zou de was wit zijn gebleven! Cheeky zou het veeeeeel te wit vinden en direct een bonus droppen!  ;) ;D

Leuk dat Riny en jij dezelfde handdoeken hebben! Zo ontdekt je nog eens wat op het forum! Rianne had weer hetzelfde dekbedovertrek als waar Cor onder lag op de foto toen hij net geopereerd was!  ;D ;D ;D

Enne... Suus, jouw verhaal klinkt erg grappig inderdaad! Je moet er eens een filmpje van maken!

Gerda... doe maar lekker kalm aan meid, je hebt nu - als het goed is - weekend! De implementatie van een electronisch voorschrijfsysteem lijkt me behoorlijk tijdvretend! En inderdaad als het moet draaien, mogen er geen storende fouten meer in zitten, dus flink testen! Dat zal je best gemerkt hebben! Daarom klonk die kroeg ook niet verkeerd in mijn oren!

Groetjes,
Peet

Mariska

Hoi Gerda,

Wat een leuke foto's weer ;D
Dat is wel hun favoriete plekje geloof ik.
Mischien moet ik ook maar eens een wasrek aanschaffen, dan hang ik er alleen geen witte was op 8) ;).

Lekker voor je dat je gisteren even lekker gerelaxed heb met eten en daarna lekker in de kroeg. Dat heb je nodig af en toe!!
Rust maar lekker uit het weekend, is goed voor je!

Liefs
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

• SH0RTY •




bobbie

Hoi Gerda,

Die laatste foto van Grisha. Ze rekt gewoon om in het zonnetje te kunnen dutten  :D.

Relax Gerda, heb je nu hard nodig. Je lichaam heeft al hard moeten werken de afgelopen weken om te herstellen van al je ziekteverschijnselen en niet van die kinderachtigen ook.

Je bent in ieder geval klaar met je kerstkaart dus dat scheelt weer een klus  ;D ;) :D.

Groetjes, Nel :)

Caroline

Hoi Gerda,

Ik heb nog niks hier gelezen daar kom ik straks nog voor terug. Maar ik vond ergens hier op het forum deze topic en ik moest gelijk aan jou denken.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,4149.0.html

Misschien kende je hem al en vind je het niks, dat kan ook natuurlijk, maar voor het geval dat je hem nog niet had gezien, alsjeblieft.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Caroline,

Ja ik had het al wel een keertje gezien, maar dat was volgens mij al een jaar geleden.
Misschien komen er met het thema kerst van de fotowedstrijd nog meer leuke 'kaarten'. Die kan Peter dan meteen bij de e-cards zetten!!!!
Maar bedankt voor de link naar het item.
Grappig al die valkenkerstkaartjes he??

Groetjes Gerda

Riny

Hoy gerda
Ik vindt de kerstkaarten allemaal mooi .
Maar ik heb mijn favoriete kaart al gekozen.
Die is dit jaar gemaakt door iemand die en beetje ziek was.
Groetjes Riny ;D ;D

Gerda

Gisteren heerlijk wezen stappen.

Geheel op uitnodiging van twee vrienden van me, die wat te vieren hadden.


Eerst naar de Cotton club. Live jazz en een heerlijke sfeer.
Een paar sfeerimpressies die ik daar maakte:








Toen naar een Spaans restaurant. Heerlijk gegeten: Paella, stoofschotel, lamsvlees, speenvarken, gamba's pulpo (octopus). Er kwam van alles op tafel.



Iedereen genoot, en niet alleen van het eten, maar ook van elkaar



Daarna nog even een paar mojito gedronken bij Cafe Cuba en toen was het plotseling 3 uur!!

Dus ik ben weer heerlijk bijgekomen.

Morgen zijn de foto's van de valkjes weer aan de beurt.

Groetjes Gerda

Gerda

Citaat van: Riny op 20 november 2005, 12:17:37
Hoy gerda
Ik vindt de kerstkaarten allemaal mooi .
Maar ik heb mijn favoriete kaart al gekozen.
Die is dit jaar gemaakt door iemand die en beetje ziek was.
Groetjes Riny ;D ;D


:D :D :D