28 april 2024, 23:39:57

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Christine

Bedankt voor de tip gerda ookal kijk ik het nu pas :o maar ik heb gisteren een Fujifilm FinePix 5.2MP gekregen van men papa ook een heel compact dingske hoor! en dan er zelfs geluid enal mee opnemen! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Met mij gaat het weer een stuk beter. Ronald is vandaag de hele dag weg, dus ik heb vogeloppas!!
Lekker een beetje aantuttelen in huis. Alle vogels zaten bij en/of op me, maar Grisha zat niet bij de groep. DUs ik op zoek naar waar ze zat.
Ik vond haar op de punt van het wasrekje dat ik in de kamer voor het raam in de zon had staan.
Ze zat heerlijk van de zon te genieten, met een schuin oog naar de 'vliegende valken' op het raam.


Beetje dromen


Ze is nog flink aan het ruien. Dus weer een stekelkuifje


'Kun je dan niet even de hulsjes wegkrabben voor me, het jeukt zo'


En mevrouw werd op haar wenken bediend


Zo, nu eerst maar even een boterhammetje eten en dan de dagboeken door!!!

En Riny, je maakt nog steeds mooie foto's hoor. Als ik de foto's van je koppeltje geelwangen zie, zouden ze zo uit een vogelboek kunnen komen!!!!
Maar we kunnen er tzt een spoedcursus tegen aan gooien.

Groetjes Gerda

Christine

Wat een mooie foto's van je meisje!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Gerda
Zo staan de zaken er hier vandaag ook voor manlief weg.
Ik geniet van een dagje alleen thuis,dat komt misschien maar een keer per jaar voor.
Ik heb vanmiddag geprobeerd om van mijn Grisha een foto te maken maar mevrouw nam de kuierlatten.
Het is zo moeilijk om in een grote voliere een foto te maken van een bepaald valkje.
Dat was gewoon een genot om gisteren foto's te maken van valkjes die niet weg konden vliegen.
Zeker omdat de voliere een onderdeel is van 11 voliere's.
Als er dan een fazant of een kwartel aan de fladder slaat kan ik weer opnieuw beginnen.
Volgende keer hopelijk meer succes!!
Groetjes Riny :D :D :D

Kirsten

Hoi Gerda,

Met die prachtige foto's van Grisha zorg jij ervoor dat straks iedereen een  'grisha' wilt, wat een beauty is het toch :-*

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Citaat van: Kirsten op 13 november 2005, 14:48:31
Hoi Gerda,

Met die prachtige foto's van Grisha zorg jij ervoor dat straks iedereen een  'grisha' wilt, wat een beauty is het toch :-*

Groetjes
Kirsten


Het is wel een eer!!! Niet meer spreken van een geparelde witmasker pop, maar van een Grisha!!!!

Maar er is maar 1 echte Grisha!!!
Ik ben benieuwd naar de foto van jouw 'Grisha', Riny!!
Maar je hoeft niet om mij de hele voliere door te jagen  :D :D

Groetjes Gerda

bobbie

Whahahahaha,

Grisha bij de was. Echt een meid  :D

groetjes, Nel :)

Caroline

Naamsveranderiing aanvragen bij de Standaardcomissie, "geparelde witmasker" wordt vanaf heden "Grisha".  ;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

~Natas~

Hai Gerda,

Wat een schatje toch die Grisha.
Echt leuke foto's hoor.
Vooral die tekst die erbij staat geschreven, lijkt net of ik een stripboek zat te lzen.
Maar deze foto slaat echt alles...........gewoon lief  :-*



Valken groetjes

Natas

Gerda

Hoi Natas,

Dan speciaal voor jou nog een uitsnede:



Groetjes Gerda

~Natas~

Hai Gerda,

Dank je wel.
Ze is en blijft een schatje hoor, echt een heel mooi valkjes.
Ik ga nu extra van haar genieten

:-* Natas

Rianne

Ahh wat een lieve foto! Ik hoop dat mijn cinnamon Grisha net zo mooi en groot wordt! :)

Gerda

In navolging van Petra ben ik ook maar met mijn kerstkaart begonnen.
Wat vinden jullie van deze??



Groetjes Gerda

Riny

Hoy Gerda
Die vind ik in een woord GEWELDIG!!!
Groetjes Riny :D :D

Rianne