29 april 2024, 01:05:11

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Christine

Wat een mooie foto's

ik heb een vraagje met welk fototoestel maak jij al die prachtige foto's?? ik ga morgen eens zien achter een nieuw fototoestel waar ik ook vliegende foto's en bewegende foto's mee zou willen trekken want die iknu heb trekt op niet veel! kan niet eens bewegende foto's trekken daarmee met men gsm trek ik nu alle foto's maar dat gaat ook niet altijd!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

11 november 2005, 19:49:47 #1126 Last Edit: 11 november 2005, 19:52:41 by Gerda
Hoi Christine,

Mijn camera is wel erg duur. In ieder geval 825 euro, zonder extra accu en zonder geheugenkaart. Alles er bij komt het ver over de 1000 euro.
Ik heb wel een goede camera. Een coolpix 8800 (8 megapixel en 10x zoom). Maar ook met mijn kleine nikon coolpix 2200 (2 megapixel) maak ik vaak leuke foto's. Het is ook vaak het moment gebruiken, maar soms kun je wachten op het goede licht. Gewoon veel doen, en het voordeel van digitaal is: je kunt gewoon blijven klikken!!!

De coolpix 4600 of 5600 zijn geweldige camera's en niet enorm duur (De 4600 vanaf ongeveer 180 euro en de nikon coolpix 5600 vanaf zo'n 190 euro.
Kijk maar eens op kieskeurig:
http://www.kieskeurig.nl/product/0B199A3F2C05EDE9C1256FAB006A988E.htm

Mijn camera heeft veel instellingen die een 'normale amateur' niet veel gebruikt en dan is het zonde zoveel geld uit te geven. Terwijl voor het doel waar je het voor wilt je ook met een goedkopere, maar ook goede kamera afkan.

Maar ik denk dat de nikon coolpix 5600 een goede kamera voor de beginner is, maar ook voor een meer gevorderde gebruiker. Hij heeft een Nikkor objectief (lens) en dat zijn erg goede lenzen!!

En hij ziet er mooi uit en is lekker compact!!!

Misschien hebben anderen nog sugesties voor je??
Groetjes Gerda

Roosje

De coolpix heb ik ook, fijn toestel! Maar ik zou de 5600 nemen, de 4600 heeft geen geluid bij filmpjes :(

Gerda

11 november 2005, 21:02:16 #1128 Last Edit: 11 november 2005, 23:01:31 by Gerda
Hoi Roosje,

EN de coolpix 5600 is maar zo'n 10 euro deurder en heeft 5,1 megapixel (de 4600 'maar' 4).

Maar jij bent dus tevreden over je Coolpix.
Ik hoor eigenlijik alleeen maar tevreden gebruikers.

Groetjes G


Gerda

Gisteren na het werk even een rondje door Artis gelopen. Ik was om drie uur klaar met werken,
Ik had nog twee uurtjes ziekteverlof, want ik was toch te snel aan het werk gegaan en heb vanaf vorige week zondag bronchits - nu bijna over - maar ik beloof hierbij plechtig beter naar Nel en Riny te luisteren voortaan.

Maar heerlijk een therapeutisch rondje door Artis. Niet veel foto's genomen. Alleen deze van de groene wateragame. Hij wilde elke keer zowat door het glas heen kruipen van nieuwsgierig heid. En hij bleef maar kijken!!
Prachtig beest!!!


Groetjes G

bobbie

Citaat van: Gerda op 12 november 2005, 11:24:11
Gisteren na het werk even een rondje door Artis gelopen. Ik was om drie uur klaar met werken,
Ik had nog twee uurtjes ziekteverlof, want ik was toch te snel aan het werk gegaan en heb vanaf vorige week zondag bronchits - nu bijna over - maar ik beloof hierbij plechtig beter naar Nel en Riny te luisteren voortaan.

Maar heerlijk een therapeutisch rondje door Artis. Niet veel foto's genomen. Alleen deze van de groene wateragame. Hij wilde elke keer zowat door het glas heen kruipen van nieuwsgierig heid. En hij bleef maar kijken!!
Prachtig beest!!!


Groetjes G


Even een quotje gedaan, hij is zo mooi  :-*

Je hebt gelijk Gerda, dat je de klok even terug hebt gedraaid en nog 2 uur ziektewet hebt. Een mens holt veel te hard vooruit en gunt zijn lichaam bijna geen tijd te herstellen terwijl het voor jou zeker geen kattenpis is geweest. Dat was een flinke dreun in je lijf.

Rustig aan en breek het lijntje niet.

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Weer zo'n typische Gerda-foto, om van te smullen! Elk detail komt zoooo mooi naar voren!

Denk je wel goed om jezelf joh! Even therapeutisch door Artis lopen, ken ik... Cor en ik hebben een abootje op Amersfoort Zoo en daar lopen we regelmatig, ook soms alleen om even bij te tanken!

Liefs,
Peet


Marije

Wauw Gerda, wat een mooie foto! :o
Echt heel mooi scherp! :D
Is dit een uitsnede of de hele foto? Ben wel benieuwd naar 't hele beessie! ;)

Rianne

Hoi Gerda,

over Artis gesproken, mijn moeder vond het zo gezellig, ze zei 'we kunnen wel een keer met Gerda mee naar Artis!' :)
Lijkt me een leuk idee, misschien dat Linda ook wel mee wil en misschien onze wederhelften? ;)

Gerda

Citaat van: Rianne op 12 november 2005, 12:01:38
Hoi Gerda,

over Artis gesproken, mijn moeder vond het zo gezellig, ze zei 'we kunnen wel een keer met Gerda mee naar Artis!' :)
Lijkt me een leuk idee, misschien dat Linda ook wel mee wil en misschien onze wederhelften? ;)


Lijkt me een leuk idee!!! Moeten we in het voorjaar doen, als alle dieren weer buiten zijn!!!
Ik krijg Ronald niet mee, die vindt dat we zelf al een dierentuin hebben  :-\ :D

Groetjes Gerda

Gerda

Citaat van: Marije, P&S op 12 november 2005, 11:57:01
Wauw Gerda, wat een mooie foto! :o
Echt heel mooi scherp! :D
Is dit een uitsnede of de hele foto? Ben wel benieuwd naar 't hele beessie! ;)


Hoi Marije, dat is de hele foto. Maar ik wil de volgende keer wel een foto van de hele agame maken. Ik denk dat ik maandag wel weer langs ga  :D :D
Dus nog even een paar daagjes wachten!!

Groetjes G

Carin

Hallo broertje Yesil,

Bedankt voor je groetjes enne ik heb mijn bazinnetje de oplossing van het raadsel van jouw bazinnetje in haar oor geborreld.. Ze hebben gewoon van paard gewisseld.. ;D

Dag broertje en de groeten aan Azul.


Je broertje Sal :-*

~Natas~

Hey Gerda,

Jij hebt gewoon een hele mooie camera, en das duidelijk te zien ook.
Maar ja ik heb ook een goede en die doet het prima, dus daar ben ik heel tevreden mee.
Maar vertel eens Gerda hoe hebben jullie al een dierentuin  ;D
Daar willen wij wel meer van weten  :P

Groetjes,

Natas

Gerda

Ha die Natas,

We hebben niet echt een dierentuin, maar Ronald vindt 'leven in een voliere met vijf vogels' al een dierentuin!!!
Ik heb daar blijkbaar niet voldoende aan, want ik ben gemiddeld a tot 2 keer per week in Artis te vinden!!!

Hoi Carin,
Sal heeft je het goede antwoord verklapt. Wel knap dat je dat geborrel kunt verstaan  ;D ;D

Groetjes Gerda

Riny

Hoe is het met Gerda??
Sinds de moppentrommel verplaatst is spreek ik je een stuk minder.
Woonde je maar bij mij om de hoek want ik krijg grijze haren van mijn fototoestel.
Kon ik even een spoedcursus komen volgen want volgens mij doe ik van alles verkeerd.
Ben je al weer wat opgeknapt??
Groetjes Riny :D :D :D