29 april 2024, 01:29:28

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Mariska

 ??? ??? ???

Je zou denken 49, maar dat is natuurlijk niet goed.


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Een heleboel???  ;D ;D ;D
Een getal???  ;D ;D ;D

Of je kunt het zeven natuurlijk ook letterlijk nemen, iets zeven... maar ja, wat er DAN uitkomt? Iets heel fijngezeefds?

O jee.... en dat voor het naar bed gaan.... nou kan ik natuurlijk niet meer slapen voordat ik de oplossing gehoord heb!

::)
Peet

Mariska

Ja dat "maal' kan je misschien ook opvatten als malen!!

Ik moet de oplossing weten voor ik naar bed ga, maar Gerda komt niet terug ::)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Ik roep haar wel even:

GERDA!!!

Werkt 't?

Gerda

Ik ben er!!!!!!

En Petra had gelijk!!!

Uit zeven keer zeven krijg je heel fijn zand!!!!!

Ik heb nog een nieuwe:

Op de weg naar Henegouwen, kwam ik een man tegen met zeven vrouwen. Elke vrouw die droeg een zak. In elke zak daar zat een kat en elke kat had zeven jongen. Jongen katten zakken vrouwen. Hoevelen gingen nu naar Henegouwen?

Ga met dit in je hoofd maar slapen!!!

Groetjes G

Gerda

Ik zocht voor Petra een zielig zingende Spikey op. Misschien wel leuk om hier ook neer te zetten.
Het lijkt zielig, maar hij heeft er wel het macho-tikken bij, dus het is volgens mij en verleidingstechniek!!!

Kijk maar:

http://www.youtube.com/?v=qITnXsNUhKw

G

hippysuus

Citaat van: Gerda op  3 november 2005, 21:16:44
Ik ben er!!!!!!

En Petra had gelijk!!!

Uit zeven keer zeven krijg je heel fijn zand!!!!!

Ik heb nog een nieuwe:

Op de weg naar Henegouwen, kwam ik een man tegen met zeven vrouwen. Elke vrouw die droeg een zak. In elke zak daar zat een kat en elke kat had zeven jongen. Jongen katten zakken vrouwen. Hoevelen gingen nu naar Henegouwen?

Ga met dit in je hoofd maar slapen!!!

Groetjes G


Maak je een grapje...ik snapte het halverwege al niet meer en heb het notabene al 3 keer gelezen ::)  ;D

Riny

Ja sorry hoor maar telt die .......van die man ook mee???
Groetjes Riny en Suus ;D ;D ;D

Gerda

Iedereen en alles die NAAR Henegouwen gaat telt mee!!!

G

bobbie

GERDA JIJ GAAT IN JE EENTJE NAAR HENEGOUWEN

bobbie

Jijwas op weg naar Henegouwen en de rest kwam je TEGEN.

Wat heb ik gewonnen?  ;D

Riny

Hoy Gerda
71 is dit goed?????????????????????????
Groetjes Riny :D :D :D

Gerda

Ja Nel is de winnaar

Want ik was op weg naar Hengouwen en kwam de man tegen. Dus die ging de andere kant op!!!!  ;D ;D

Nel, ook jij krijgt eeuwige roem!!!

G

Riny

Het is me niet gegund om bij Gerda wat goed te raden,ik denk dat ik er ook maar mee stop.
Groetjes Riny :D :D :D

Gerda