29 april 2024, 00:39:36

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Ivy,

Gefeliciteerd!!!

De prijs is: eeuwige roem!!!

Hier nog even de jaarvogel:



Groetjes G

Kirsten

Hoi Gerda,

Hier ben ik weer,. :D
Ik ben weer bij met lezen,. wat een prachtig filmpje van de valkjes onder de föhn,. prachtig om te zien hoe grisha met haar kopje onder de vleugel gaat zitten,. Moet bij Grisha altijd aan m'n jong van Meg en Clooney denken,. Het was zo'n schatje en ook een popje,. Ze had een wondje opgelopen in de voliere en had m'n hartje gewoon gestolen door haar verschrikkelijk lieve koppie. Tja al m'n jongen stelen m'n hart wel, maar sommige net iets meer dan de ander denk ik.
(pf heb duidelijk last van het lege nestsyndroom :-\)
Ook het plaatje wat Nel geplaatst had van de twee giraffen vind ik prachtig!,. Ik heb deze in posterformaat in m'n slaapkamer hangen,. Het lijkt inderdaad net alsof de moeder haar jong een kus geeft en ondertussen het jong denkt van 'mam!,. moet dat nou?' Heerlijk! Ik heb er ook nog één naast hangen dat de moeder met haar tong onder de kin van haar jong kroelt,. je ziet het jong dan genieten.. Ik kan uren naar dieren(gedrag) kijken,. prachtig gewoon :-* :D

Ik vond het raden van de 'jaarvogel' van Ivy erg knap!,. die eeuwige roem heb je verdiend!,.

En Gerda nog erg bedankt voor het plaatsten van het prachtige plaatje van de kikker in m'n dagboek,. Ook m'n vriend vond hem erg mooi

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Hoe je soms op het verkeerde spoor gezet kan worden door een close up! Jaarvogel had ik nooit geraden. :)

Mariska

Citaat van: Rianne op  3 november 2005, 10:55:30
Hoe je soms op het verkeerde spoor gezet kan worden door een close up! Jaarvogel had ik nooit geraden. :)


Ik ook niet hoor Rianne!
Het enige wat in me op kwam waren spareribs ;D ;D ;D
Ik had nooit gedacht dat het een vogel was.

Toppie hoor Ivana!!! ;)

Wanneer komt de volgende Gerda????????

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Christine

Spareribs?? haha heel goed hoor mariska neen al een geluk dat het een vogel is anders at ik helemaal geen vlees meer moest dat een sparerib zijn ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Citaat van: Christine op  3 november 2005, 13:40:16
Spareribs?? haha heel goed hoor mariska neen al een geluk dat het een vogel is anders at ik helemaal geen vlees meer moest dat een sparerib zijn ;D ;D


Ja erg he, dat kwam als eerste in me op ;D
Afgezien van dat haar, wat dus geen haar was.
Gek genoeg had ik daarna wel zin in spareribs ;D ;)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Christine

Citaat van: Mariska op  3 november 2005, 13:47:14
Citaat van: Christine op  3 november 2005, 13:40:16
Spareribs?? haha heel goed hoor mariska neen al een geluk dat het een vogel is anders at ik helemaal geen vlees meer moest dat een sparerib zijn ;D ;D


Ja erg he, dat kwam als eerste in me op ;D
Afgezien van dat haar, wat dus geen haar was.
Gek genoeg had ik daarna wel zin in spareribs ;D ;)


Wat na die foto zin in spareribs?? jaja jij hebt echt wel rare eetgewoontes hoor! tja ik kan zelfs eten als ik een ziekenhuis programma bekijk ofzo meestal krijg ik daar hongen van ;D

Gerda heb jij nog een makkelijker raadplaatje want ik begin echt zwak te worden ::) ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ivy

Hoi Mariska.
Ik kon wel zien waarom je aan spareribs dacht, maar om nou van die foto trek krijgen... bah!!! harige spareribs, kan niet aan denken!
Ik zag ze toen in Artis en zat heel lang naar ze te kijken, ik vond die snavel zo gek!
Groetjes, de eeuwig beroemde ik 8)




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mariska

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Behoor ik nu ook tot de gekken op het forum Ivy???!!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Citaat van: Gerda op  3 november 2005, 09:35:26
Hoi Ivy,

Gefeliciteerd!!!

De prijs is: eeuwige roem!!!

Hier nog even de jaarvogel:



Groetjes G


oooh mooi!!! Dat had ik niet geraden want ik heb die nog nooit gezien en ken ook de naam niet. Maar ik zag de veerstructuur en dus moest dat "been" wel een snavelrug zijn :) sjieke vogel zeg!!

Gerda

Hoi Suus,

Moet je maar eens bij het volgende item kijken. Daar staan mijn foto's van Artis en daar staat deze vogel ook bij!!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11887.0.html

Groetjes G

Gerda

In navolging van Riny maar even een raadsel:

Wat komt er uit zeven maal zeven???

G

bobbie


Gerda

Hoi Nel, is dat het antwoord op zeven maal zeven of op het raadplaatje???
Want het raadplaatje is geen toekan maar een jaarvogel (geraden door Ivy) en uit zeven keer zeven krijg ik geen toekan

*rolt van haar stoel van het lachen!!!!!*

G

bobbie

wHAHAHAHAH, ik had niks gelezen over zevens  :-[