29 april 2024, 09:36:05

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Dan mogen jullie de eieren krijgen en leg ik hier nepperts neer!! Het huis is vol genoeg met 5 aandachtvragertjes!!! Je weet hoe klein we wonen  :-\ Het is hier soms een gekkenhuis, met dat gevlieg en gegil naar elkaar. En Ronald zit daar de hele dag tussen, ik ben nog 4 dagen aan het werk. 
Ik zou best wel een nestje willen, maar ik moet er maar eens goed over nadenken. Want eigenlijk wil je dan je eerst jong houden, maar dan is die weer alleen (Azul heeft Yesil, Grisha heeft Nezumi en Spikey heeft Ronald).

Nou ja, we zien wel ??? :-\ ;)

Groetjes G


Riny

Citaat van: Gerda op 31 oktober 2005, 19:16:26(Azul heeft Yesil, Grisha heeft Nezumi en Spikey heeft Ronald).

En wat heb jij dan??
Dus er moet er echt nog eentje bij.
groetjes Riny :D :D :D

Gerda

Zo had ik het nog niet bekeken!!!

Maar dan kan ik beter een jonge knappel knul opduikelen toch, in plaats van een valkje???

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes G

Riny

Citaat van: Gerda op 31 oktober 2005, 19:37:53

Maar dan kan ik beter een jonge knappel knul opduikelen toch, in plaats van een valkje???


Hoy Gerda
Een valkje is lang zo vermoeiend niet en veeeeeeeeeeeel makkelijker tam te krijgen.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Petra en Cheeky

Dat is gewoon vragen om een hunk, Gerda!
En je wordt op je wenken bediend:

Jong genoeg?
Knap genoeg?
Gekleed genoeg?
Lekker genoeg?

Groetjes,
Peet

N.B. Neeeeeee, het is geen familie, vriend of wat dan ook, gewoon spontaan van het internet geplukt!  ;)

Gerda

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 31 oktober 2005, 19:55:27
Dat is gewoon vragen om een hunk, Gerda!
En je wordt op je wenken bediend:

Jong genoeg?
Knap genoeg?
Gekleed genoeg?
Lekker genoeg?

Groetjes,
Peet

N.B. Neeeeeee, het is geen familie, vriend of wat dan ook, gewoon spontaan van het internet geplukt!  ;)


Hoi Peet,

Hij is te goed gekleed en ziet er te goed uit!! Dus......
Ik heb het programma niet gezien, maar ik denk dat 'herken de homo' niets voor jou is!! (Ik had hem doorgestuurd aan een homovriend van me en die zei meteen: 'Ja hoor, dat is er eentje en een lekkertje ook!!!)
Of is  het alleen voor een platonische relatie?? Vrienden en ook homo-vrienden heb ik genoeg  ;)

Nee hoor, ik heb genoeg aan Ronald!!! Ook al moet ik hem delen met Spikey!!!

Groetjes G

Petra en Cheeky

Heeeeej, je moet 'm niet meteen analyseren! Ik heb gewoon een plaatje voor je opgezocht, maar dat ik nou meteen een homo uit zou zoeken..... sorrrrrrryyyyyy!  ;) ;D ;D ::) ::) ::)
(wel lekker veilig voor Ronald... hoeft-ie niet bang te zijn dat jij ermee vandoor gaat!  ;) )

Liefs,
Peet

Gerda


bobbie

31 oktober 2005, 20:18:11 #983 Last Edit: 31 oktober 2005, 20:20:13 by bobbie
Puur natuur dus Gerda, niet opgedirkt.

;D


Gerda

Hoi Nel,

Nou dat is geen vooruitgang. Ik hou het maar bij Ronald.
Die is nog strak en loopt drie keer in de week anderhalf uur hard. Hij zit precies op gewicht!!
Dat kan van mij niet gezegd worden  :-[ :-\

Groetjes G

hippysuus

hahahah die Nel...ik vind die toch niet zo hoor...dat kun jij wel beter  ;D ;D

Riny

Hoy nel
Dat is een goeie vogelverschrikker,geen kraai die nog in de buurt durft te komen.
Groetjes Riny :D :D :D

♪ Marlies

Dames, dames toch, :-\

En ik maar zeggen tegen Martin (mijn man ) dat dit een serieus valkjes forum is. :-[.
Het is maar goed dat hij dit allemaal niet ziet, want anders zou hij het vast niet goed vinden dat ik hier zo vaak kom.
Maar ja , hij mag wel alles eten, maar niet alles weten. ;D ;D

Groetjes Marlies ;D

Gerda

Citaat van: Gerda op 31 oktober 2005, 11:15:48
Ik had nog een vraag aan de mensen die grasjes hebben. Azul beweegt net als de valkjes zijn hoofd in een soort bobbeweging. Ook tik hij regelmatig met zijn snavel op tafel en zingt dan het riedeltje van de valkjes (het auto-alarmgeluid). Is dit grasjes gedrag, of doet hij de valkjes na??

Ik heb het op film staan. Helaas alleen het headbobbing, niet het echte tikken met de snavel. Hier is het filmpje:

http://www.youtube.com/?v=fYm2239XmVQ

Groetjes Gerda


Niemand???

bobbie

Citaat van: Gerda op 31 oktober 2005, 22:20:28
Citaat van: Gerda op 31 oktober 2005, 11:15:48
Ik had nog een vraag aan de mensen die grasjes hebben. Azul beweegt net als de valkjes zijn hoofd in een soort bobbeweging. Ook tik hij regelmatig met zijn snavel op tafel en zingt dan het riedeltje van de valkjes (het auto-alarmgeluid). Is dit grasjes gedrag, of doet hij de valkjes na??

Ik heb het op film staan. Helaas alleen het headbobbing, niet het echte tikken met de snavel. Hier is het filmpje:

http://www.youtube.com/?v=fYm2239XmVQ

Groetjes Gerda


Niemand???


Hoi Gerda,

Ik wil het wel aan mijn zus vragen, die heeft sinds kort 2 grasjes. Ik denk niet dat we er wijzer van worden want  die zijn nog erg jong natuurlijk. :-\

Helaas pindakaas.

Groetjes, Nel  :)