29 april 2024, 09:23:54

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Je zat ook al heel dicht in de richting hoor Chrissie. Daarom had ik je de foto van het welpje al gegeven!!!! Voor het meedenken!!

Volgende week zal ik er weer een nieuw raadsel opzetten. Misschien dit weekend al!!!

Groetjes Gerda

Christine

Nog ff over dat welpje! men vriend was in september naar zuid-afrika geweest! en ja ik heb al de foto's mogen bekijken ik werdt gek allemaal leeuwen ik maar zeggen die moet je bijmaken, die en die en die en die het waren er zeker in de 20 :o :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

carco

Hoi Gerda

Wat een gave filmpjes van die ara's zeg:super.
Enne het nieuwtje:morgen  of vanavond geef ik wel een hint in mijn dagboek ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Gerda

Citaat van: carco op 28 oktober 2005, 11:23:50
Hoi Gerda

Wat een gave filmpjes van die ara's zeg:super.
Enne het nieuwtje:morgen  of vanavond geef ik wel een hint in mijn dagboek ;D
Groetjes: Caroline.


Ik was al benieuwd, maar ik word nu steeds nieuwsgieriger!!!

Groetjes Gerda

Mariska

Hoi gerda,

Nou mijn eerste ingeving was een kwal, maar ik dacht dat dat niet goed was ;D ;)
Dom he, had ik het nou maar gezegd ;)

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Gerda meis, wat heb je weer een ontzettend mooie foto's geplaatst! Die van die kikker en het welpje zijn qua belichting en verdeling zo verschrikkelijk mooi dat ik er bijna van ga kwijlen! Dat is fotograferen op z'n best!

Liefs,
Peet

Lin

Hey

Sorry dat ik er een tijdje niet was. Moeilijk om een tijdje niet alles te lezen. Maar ja nu heb ik even tijd dus nog even snel een paar dagboeken lezen. maar wat een leuke filmpjes van Yesil en azul en natuurlijk Grisha. Ik loop zo te smilen als ik haar weer zie. Iedereen moet gewoon duimen dat er in het aankomende nest weer een geparelde witmasker zit. Wat ik ben toch wel erg jaloers dat Grisha bij Paul is geboren en niet bij mij  :'(

Maar ja als ik dat niet had egdaan waren de eieren nooit uitgekomen en dan was Grisha en Fladder er niet.

erg mooei fotos heb je dus weer genomen. en van het aquarium ook. Ik kan er echt uren naar kijken. Ik vind het fascinerend een andere wereld die wij kunnen zien maar nooit in kunnen leven (diepzinnig he?)

En gelukkig gaat het ook wat beter met je want als het zweet uitbreekt na een rondje lopen is niet normaal. Ik hoop dat het spoedig helemaal weer goed is.

Groeten, Lin

p.s. leuk je fotopagina op je site!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Paul


CitaatGefeliciteerd Paul. Je kado neem ik 5 november mee  ;D ;D ;D


Hoi Gerda,

Ik zal de aanhanger achter de auto hangen op 5 november want een koelkast krijg ik niet op de achterbank  ;D ;D ;D

Groetjes, Paul

~Natas~

Hey Gerda en Paul,

Nee niet de koelkast meenemen, want dan kan k niet meer mee terug rijden 5 November.
En dan mag ik zeker bij Paul achter op de trekhaak zitten zeker  ;D
Leuke foto's Gerda

Natas

gonnie

Hoi gerda

schitterende filmpjes van die ara`s bij ons in het papegaaien centrum zaten ze ook zo in de buitenlucht, maar ze deden op dat moment niet veel .

En de andere foto`s tja prachtig.

Groetjes Gonnie




Riny

Hoy Gerda
Hoe gaat het met je ,ben je weer een beetje opgeknapt??
Een koelkast is een veel te groot cadeau voor een raadsel,dus Paul laat je aanhangertje maar thuis.
Groetjes Riny :D :D :D

Gerda

28 oktober 2005, 22:40:10 #941 Last Edit: 29 oktober 2005, 15:03:50 by Gerda
Hoi Riny,

Ik ben weer een stuk beter. Volgende week ga ik werkdagen van 6 uur houden. Dus langzaam opbouwen!!!

Ja en dat kado voor Paul  :D Je kunt ook komen kijken wat het is als je zaterdag 5 november ook naar de meeting komt!!!
Het zijn zelfs twee prijzen!!! (Nee hoor, geintje! Hij krijgt wel wat , maar dat lag al voor hem klaar ;))

Het past in een plastic boodschappentas, Natas, dus je hoeft niet te vrezen voor je plekkie!!!

Groetjes Gerda

Riny

Hoy Gerda
Fijn datr het weer een stuk beter met je gaat.
Ik ga niet naar de meeting maar ik hoor wel van jullie hoe het daar is geweest.
En maak maar een foto van Paul samen met zijn cadeau's.
Groetjes Riny

Gerda

Vandaag hebben de valkjes weer gedouched. Ze vonden het weer heerlijk. Maar ze genieten ook van het fohnen.
Vooral Nezumi en Grisha doen net zo als onder de douche. Ze vangen elke warme windvlaag op met hun vleugels. Heel leuk om te zien.

Hier alvast een foto van Grisha


Filmpjes volgen!

Groetjes Gerda

Gerda

Hier het eerste filmpje van Nezumi en Grisha samen onder de fohn!!

http://www.youtube.com/?v=PkadJiYfDF0

Groetjes Gerda