29 april 2024, 06:48:20

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Citaat van: -Joyce- op 16 oktober 2005, 01:42:42
Beterschap hoor Gerda,dat klinkt allemaal niet fijn zeg :-\
Nou in iedergeval hou je er geen nat gezicht aan over,als je een tongetje op je wang krijgt ;D


Nou dat valt nog tegen hoor. Haar likjes zijn toch een beetje nat. Raar he voor een valkje, maar ik hoorde van een valkenvriendin dat twee valkjes bij haar dat ook doen  :D :D


Het forum is een aardige afleiding. De computer staat gewoon de hele dag aan en ik duik er af een toe een klein kwartiertje achter. Het gaat gelukkig ietsje beter.

Groetjes Gerda

Carin

Hoi Gerda,

Van harte beterschap!!

Enne Grisha, goed voor je bazinnetje zorgen hoor! :D

groetjes Carin

bobbie

Jeetje Gerda,

Wat lees ik nu allemaal? Dikke darmontstekinig? Heb je dat wel vaker? (Cröhn?). En ook nog eens een urinewegontsteking, jeetje wat zal jij je vervelend voelen.

Ik hoop dat je snel weer opknapt. Neem alsjeblieft de tijd om op te knappen.

Van harte beterschap, morgen kom ik hier weer op ziekenbezoek.  ;)

Groetjes, Nel :)

Gerda

Gisteren vanaf de bank een paar foto's gemaakt van Grisha, Spikey en Azul

Eerst hier Spikey en Azul


Twee valkjes in de kast


Grisha bij de foto van Nezumi


Spikey, slapend???


Toch een oogje open


Groetjes Gerda

Riny

Hoy Gerda
Gaat het al weer een beetje beter met jou?
Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt.
Maar iedereen die aan de fotowedstrijd mee wil doen in de toekomst maakt natuurlijk geen schijn van kans meer nu jij de hele dag foto's van je valkjes kan maken vanuit je ziekbed.
Groetjes Riny :D :D :D

Gerda

Hoi Riny,

Het gaat al ietsje beter. Ik lig nog veel in bed en op de bank, maar ook weer wat langer achter de pc. Pijn is nog wel aanwezig, maar minder dan het was. Ik moet een week rusten en dan begin ik volgende week weer 50% als alles goed gaat. Het heeft er flink ingehakt.

Hoi Nel, nee het was accuut, ik heb gelukkig geen Crohn.
Maar het gaat al weer wat beter.
Het was gewoon vervelend dat het allemaal tegelijk was, waardoor het allemaal erg hevig was.

Ik heb eindelijk de foto's van Artis van vorige week neergezet en ben nog bezig de filmpjes op te loaden. Hier kun je het vinden:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11887.75.html

Groetjes Gerda

Roosje

Jeetje wat lees ik nu? Je bent aardig ziek geweest zo te zien, gelukkig voel je je al wat beter :-*

Petra en Cheeky

Je bent gelukkig niet zo ziek dat je niet een handtekening gefabriceerd hebt! En nog een lhele mooie ook!
Beterschap met de laatste restjes... enne... je hebt weer heerlijke foto's geplaatst!  ;D

Groetjes,
Peet

Gerda

Ja, het gaat gelukkig wat beter.
Maar ik ben net ontsnapt aan een ziekenhuis opname.
Ik werk al meer dan 20 jaar in de gezondheidszorg en heb 14 jaar als verpleegkundige in het OLVG gewerkt (daar werk ik nog steeds, maar nu doe ik scholing en implementatie van software) en was daar op de EH.
Ik weet dus de andere kant, maar lig liever zelf niet in het ziekenhuis. Maar gelukkig mocht ik het zelf in de gaten houden (omdat de temp genoeg was gezakt).

Dus het was best wel erg pijnlijk en vervelend. Ik ben vanmiddag tot nu weer een paar uurtjes gaan slapen. Dus nu gaat het weer een beetje. Heerlijik al die afleiding hier, en van mijn valkjes natuurlijk.

Hier een poetsfilmpje van Grisha

http://www.youtube.com/?v=HFpJIJ-KdXs

O en Lin, die foto's waren allemaal nieuw van Grisha. Ze heeft voorheen nog nooit zo'n volle kuif gehad. Wel krijgen de grasjes het voor elkaar altijd een veertje door te knippen. Dit gebeurt als ze naar boven klimt langs de kooi, de heggeschaartjes zitten dan al te wachten om alles wat boven de rand uitsteekt af te knippen. Het lukt ze alleen bij Grisha en gelukkig maar een keer in de zoveel tijd.


Ja Petra, ik vond het heerlijk om een beetje te tuttelen. Voor mij is zo'n handtekening in 20 minuten gemaakt, dus net een mooie afleiding. En ik vond het een leuke aanleiding. De aanschaf van een vierde valkje waar ik Mariska op attent had gemaakt. Dus het was mijn schuld dat de handtekening niet meer klopte  ;D ;D ;D

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Wat een leuk filmpje van Grisha. Ze is schitterend om te zien he. Echt een plaatje.

Zo, nu je mandje zeker weer in. Je bent net weer erg actief geweest.

Welterusten voor straks en tot morgen, Nel :)

Riny

Hallo Gerda
Je moet echt zorgen dat je snel beter wordt ,ik heb net Nel aanwijzingen gegeven hoe ze het eerst "valkjesoma''wordt.
En wij 2 gaan dan samen op kraamvisite.
Die kans moeten we ons niet laten ontgaan''Nel in het Kraambed''
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Gerda

Dat wil ik meemaken!!!
We staan op de stoep na het uitkomen van het eerste ei van Nel (haar valkje)!!!

Groetjes Gerda

bobbie

Citaat van: Gerda op 17 oktober 2005, 20:33:24
Dat wil ik meemaken!!!
We staan op de stoep na het uitkomen van het eerste ei van Nel (haar valkje)!!!

Groetjes Gerda


TE LAAT!!! ZE ZIJN AL BIJ EI NR 3!!!



Groetjes, Oma Nel ;D

Riny

                                                         
Hoy Nel
Wat jij ons laat kijken zijn kippeeieren en daar trappen we niet in.Gerda en Ik zijn veel slimmer als jij denkt.
Wij komen als je eerste ei uitkomt.
Groetjes Riny :D :D :D

Carin

Hoi Gerda,

Al wat opgeknapt?

Ik zit net je dagboek te lezen en het filmpje van Grisha te bekijken, zie ik Calimero met een behoorlijke vaart de kooi uitkomen om mee te kijken en te horen waar het geluid van de valkjes nu vandaan komt.

Calimero heeft genoten en ik ook trouwens! erg leuk filmpje van de prinses!

Groetjes Carin en Calimero ;D