28 april 2024, 20:58:07

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Gerda,

Ik zal nog even een toelichting geven.

Riny kwam op het idee om een raadselfoto voor jou te plaatsen omdat jij dat een paar keer voor ons hebt gedaan. Vandaar. Onze grijze hersencellen hebben gekraakt en we zijn hierop uit gekomen. Riny heeft het niet geraden (Riny:  :P )  :D

Succes, Nel 8)

Rianne

Bedoel je de rand rond Grisha's ogen? Of het oog zelf? ??? Ze is in ieder geval prachtig! :)

Riny

Hallo Gerda en Nel
Dat Riny het niet geraden heeft wil niets zeggen die heeft ook niet zoveel vrije tijd als jullie om een foto goed te bestuderen(heb ik me daar niet eens lekker uitgepraat??)
En Gerda weet je wat de prijs is als je het goed hebt??
Dat is nog een verrassing,maar Nel en ik zullen er wel bij varen. ;D ;D ;D
Groetjes Riny

bobbie

Citaat van: Riny op 10 oktober 2005, 15:38:40
En Gerda weet je wat de prijs is als je het goed hebt??
Dat is nog een verrassing,maar Nel en ik zullen er wel bij varen. ;D ;D ;D
Groetjes Riny


??? ??? ??? Fluister het eens in mijn oor Riny  ??? ??? ???
Ikke niet wete ???

Ankie

He Gerda

Welkom terug !!!

PRACHTIGE foto's van Grisha en Nezumi. Echt genieten hoor!
Ik denk dat je het oog zelf bedoeld toch ,want inderdaad ik zie het ook.
Je was hangt nu zeker lekker buiten te wapperen in het heerlijke zonnetje !! ;D :D.

Ik denk trouwens dat ik een .... zie op de foto !!! :o ;D ;).
Fijn dat je er weer bent!

Groet van Ankie

Gerda

Wauw Nel en Riny, dat is een moeilijke.

Ik dacht eerst: het is nel dus het zal wel uit het grote drollenboek komen. Maar bij nadere inspectie lijkt het een slapend beest in een soort grot. Misschien een slapende gorilla ofzo  ??? ??? ??? ???

Zeg maar of ik een beetje warm ben, anders ga ik even verder puzzelen.

Hoi Rianne en Ankie,
Ik bedoel inderdaad het oog zelf, de iris van het oog.
Grappig dat het jou ook opgevallen is Kirsten. Misschien hebben witmaskers wel grijze ogen en wildkleur bruine ogen. Maar misschien zijn er mensen met deze mutaties die ons dat kunnen vertellen??

Riny en Nel, ik ben benieuwd wat de beloning is!!

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi Gerda, nou het viel mij op toen ik in het zonnetje close ups aan het maken was,. ik zal zo even kijken of ik er nog een foto van kan vinden,.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Citaat van: Gerda op 10 oktober 2005, 16:45:42
Wauw Nel en Riny, dat is een moeilijke.

Ik dacht eerst: het is nel dus het zal wel uit het grote drollenboek komen. Maar bij nadere inspectie lijkt het een slapend beest in een soort grot. Misschien een slapende gorilla ofzo ??? ??? ??? ???


Riny en Nel, ik ben benieuwd wat de beloning is!!

Groetjes Gerda


Gerda, helemaal goed  :D, wat knap van je. Riny dacht inderdaad ook dat het een grote berg met drollen was.

Enne ............... wat betreft de beloning: ik ben ook benieuwd  ???

Groetjes, Nel :)

Lin

Hey Gerda,

Had je nog gelzen wat ik getypt had? Ik had je een sms gestuurd! omdat ik niet op internet was. Maar wel erg leuk dat je toch wel gemist ben uiteindelijk ook door Grisha. en hoe was het met Ronald? Ik ben heel benieuwd naar de elanoare valken! Wat een mooie fotos heb je gemaakt. Wat is Grisha mooi door de rui gekomen zo mooi dat Nezumi niet van haar kan afblijben. Wat een plaatje!

En dat bruine oog weet ik niet. Al bij mutaties gevraagd?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Ha Gerda!

Fijn dat je er weer bent en dan meteen getracteerd worden op een raadseltje van Nel en Riny! Ik ben ook benieuwd wat je prijs gaat worden.... Misschien een serenade van een van hun valkjes?? Of wie weet een koorzang van alle beesten samen? Zou wel erggggg origineel zijn! Maar dan moet je het wel ff filmen hoor!

Prachtige macrofoto's heb je weer gemaakt! Ik heb ze tot nu toe alleen nog maar op bloemen toegepast, maar valkjes zijn natuurlijk ook een leuk object!

Ben je al weer helemaal bij hier?

Groetjes,
Petra

Gerda

Citaat van: Lin op 10 oktober 2005, 18:04:38
Hey Gerda,

Had je nog gelzen wat ik getypt had? Ik had je een sms gestuurd! omdat ik niet op internet was. Maar wel erg leuk dat je toch wel gemist ben uiteindelijk ook door Grisha. en hoe was het met Ronald? Ik ben heel benieuwd naar de elanoare valken! Wat een mooie fotos heb je gemaakt. Wat is Grisha mooi door de rui gekomen zo mooi dat Nezumi niet van haar kan afblijben. Wat een plaatje!

En dat bruine oog weet ik niet. Al bij mutaties gevraagd?

Groeten, Lin


Hoi Lin,

Ja ik had je sms-je ontvangen. Ik had dacht ik wat terug gestuurd. Maar in de hectiek kan het mis zijn gegaan. Heel lief van je!!!

Ik heb de bruine en grijze ogen vraag al bij mutaties gezet.

Grisha is echt prachtig, nu mooi strak in de veren, echt een dame!!!

Groetjes Gerda

Gerda

11 oktober 2005, 22:04:50 #806 Last Edit: 12 oktober 2005, 11:16:27 by Gerda
Even een paar foto's van de vakantie.

Dit is een foto van de eclips van vorige week maandag



Hier een visserboot met een trouwe aanhang meeuwen



Ik ben dol op balkonnetjes



En doorkijkjes



En fruitbomen



Als je meer foto's wilt zien ga dan naar
http://photobucket.com/albums/b36/Gerda_Tw/Ibiza%202005/

Groetjes Gerda



Rianne

He verdorie, ze zijn met onderhoud bezig bij Photobucket. Vanmiddag nog maar eens kijken. De foto's die je nu geplaatst hebt zijn in ieder geval schitterend, net of ze zo uit de brochure komen. :)

Riny

Hoy Gerda
Heeft Nel je al verteld wat de prijs is????
Ik had zo gedacht om je een volledig verzorgd weekend in haar nieuwe vogelkamer aan te bieden.
Maar Nel is helemaal stil gevallen sinds ze dit weet .
We wachten haar reactie maar rustig af.
Mooie foto's maar we zijn niet anders van je gewend.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

Heb ik iets gemist?? Maar toch Welkom Terug Gerda! :-* ik wou ook meteen de foto's gaan zien maar ja ik geraakte er ook niet binnen! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**