28 april 2024, 20:57:19

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Is die week nou nog niet voorbij.....
Grmff###%#%%%~~~~~
Gerda..... we missen je!!!

Petra

Lin

Hey,

zit je stiekem eerst alles door te lezen voordat je hier terugkomt?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hippysuus

Hoi Gerda!

Nou ik ben blij dat je met vakantie bent...hoef ik tenminste niet zoveel pagina's bij je in te halen..hahaha.

Met al die geweldige foto's die jij altijd maakt verwacht ik wel heel veel mooie ibiza plaatjes te zien  ;D

De quizjes moeten moeilijker hoor, ik raad ze zelden fout als ik ze tegenkom in je dagboek. Ik heb ook met veel plezier gekeken naar het struisvogel neusgat....het leek wel een eiland  ;D

Tot gauw!
Suus

~Natas~

Hey Gerda,

We missen je al!!!!!!!!!!!
Wanneer ben je nou terug  :P
Maar ik heb wel gezien, dat je stiekum heb gereageert als GAST vanuit IBIZA............betrapt  :P
Veel plezier nog.

:-* Natas

bobbie

He Gerda,

Kom eens te  voorschijn en zet je zonnebril af. 8)  Je ziet toch wel dat we je missen? :-\

Als je nu snel reageert heb ik een quiz voor jou  ;D

Groetjes, Nel :)

bobbie

Hoi Gerda,

Ik zag je naam bij " aanwezig geregistreerden " . :D

Yeah, welkom terug. Heb je het leuk gehad? Stomme vraag natuurlijk. 8)

We komen je wel weer tegen.

groetjes, Nel :)

Riny

Hallo Gerda
Ik zag je naam staan bij de leden die online zijn.
Fijn dat je weer terug bent ,zonder jou zijn we niet compleet.
Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad en kun je er weer een hele tijd tegen.
Ze zullen je thuis wel met vreugdepiepjes begroet hebben!
Nou wij doen dat ook.
Groetjes Riny :D :D

Rianne

Hey Gerda, welkom terug in het koude Nederland! :)

Gerda

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug en gelukkig schijnt hier ook het zonnetje. Dan is de overgang niet zo groot  :D

De vakantie was heerlijk en ik zal wat foto's uitzoeken en bij een nieuw topic bij algemeen plaatsen. Onder andere een foto van een kooi met vier grasjes erin, want ja als ik vogeltjes hoor ga ik zoeken waar ze zijn.

Verder daar nog prachtige Eleanore valken gezien, biddend boven de heuvels bij het strand. Prachtige vogels, een donkerbuine en een lichtbruine. Ze blevven voordurend opduiken.

Ik ben in de vakantie een paar keer even snel op het forum geweest. Voornamelijk om even te kijken hoe het met Lilo van Irene ging.

Gisteren even snel gekeken en toen koffer uitpakken en koken voor manlief.
Vandaag een wasje doen en vanavond lekker uit eten!!!

Leuk dat iedereen in mijn dagboek bleef komen en prachtige foto's die geplaatst zijn. Geweldig die grasjes. Als ze niet zo ontzettend druk waren had ik er echt een huis van vol. Die kleuren en dat gezellige gekwetter.

Azul zat net op mijn schouder en dan maakt ie heel aparte geluidjes. Net als een kat spint dan borrelt hij. Een beetje een koerend geluid in zijn keeltje, heel lief.

Grisha moest eerst weer even aan me wennen. Vooral door de kleurige kleren die ik aan had. Maar nu likt ze weer mijn gezicht en laat zich lekker kroelen.

Met de andere drie gaat het ook goed. Nezumi klinkt volgens Ronald af en toe een beetje licht pruttelend. Maar dat heeft ie vaak. Volgens mij is een beetje een longpatientje.
Hij zit regelmatig met Grisha te wipwappen. Volgens Ronald is Nezumi dan helemaal in extase en Grisha kijkt zo van: ik weet niet wat er gebeurd, maar het is wel lekker.

De komende dagen zal ik weer wat foto's maken. Nu eerst maar even de laatste dingen opruimen, zo de was ophangen als ie klaar is. Vanavond en morgen ga ik proberen weer een beetje bij te komen met de dagboeken, maar ik vermoed dat het wel een week kost om alles bijgelezen te hebben.

Als jullie nieuwtjes hebben mogen jullie het hier ook wel vertellen hoor, dan ben ik meteen op de hoogte.

Ik zag bij Riny dat Bink weer naar binnen is. Gelukkig maar dat je de informatie op tijd hebt gehad. Alleen sneu voor Bo die een half jaartje op haar vriendje moet wachten.

En bij Nel zag ik prachtige foto's van Renzo. Jeetje hij wordt al een flinke knul.

Zo dat is het voor nu, ik meld me later wel weer!!!

Groetjes Gerda

Gerda

10 oktober 2005, 15:06:14 #789 Last Edit: 11 oktober 2005, 18:55:35 by Gerda
Vandaag eerst wat foto's gemaakt. Voornamelijk van Grisha.

Het viel me vandaag voor het eerst op dat ze grijze ogen heeft. Nezumi en Spikey hebben bruine ogen en zij heeft dudelijk grijze ogen. Heel mooi!!! Ik zal de ogen nog eens uitvergroten en naast elkaar neerzetten.

Hier eerst Nezumi, beetje dromen



En dan Grisha met de grijze ogen













Wat een schatje he?? Haar kuif is ook een stuk voller geworden. Alleen 1 veertje is nog doormidden gebeten door een van de grasjes  :(

Vakantiefoto komen denk ik morgen!!!

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi gerda,

Jeetje wat verwen je ons gelijk weer met prachtige foto's!
geen wonder dat jij gewonnen hebt, ben erg benieuwd naar je inzending voor deze maand :D

Groetjes en welkom terug, je zult inderdaad wel zo'n lekker bruin kleurtje hebben!

Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

10 oktober 2005, 15:12:07 #791 Last Edit: 10 oktober 2005, 15:13:57 by Gerda
Eerst het oog van Nezumi



En dit is het oog van Grisha



Groetjes Gerda

Gerda

Citaat van: Kirsten op 10 oktober 2005, 15:11:25
Hoi gerda,

Jeetje wat verwen je ons gelijk weer met prachtige foto's!
geen wonder dat jij gewonnen hebt, ben erg benieuwd naar je inzending voor deze maand :D

Groetjes en welkom terug, je zult inderdaad wel zo'n lekker bruin kleurtje hebben!

Kirsten


Hoi Kirsten,

Deze maand doe ik even niet mee met de fotowedstrijd, maar volgende maand wel hoor. Waarschijnlijk wel met een nieuwsgierige Grisha.

Ik ben erg benieuwd naar de badder inzendingen van deze maand!!!
Doe jij mee??

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi Gerda,

Ja ik doe mee, maar heb geen wereldfoto hoor,. vind het gewoon erg leuk dat het georganiseerd word en ik kan er lekker mijn lieverds showen ;) ;D

Bij m'n witmasker geparelde jong zag ik inderdaad ook dat het oog lichter is,. zou het zo horen?

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

He Gerda,

Heerlijk, als vanouds geweldige foto's. :D

Zeg Gerda, ik heb een quiz voor je. Een foto (is niet mee gerommeld) waarvan jij moet raden wat het is  ;D



succes, ik hoor het wel.

Groetjes, Nel :)