29 april 2024, 09:11:10

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Carin


Gerda

Patries had het goed!!!

Hier de hele foto's









Die struisvogel heft echt een goor neusgat van het in de grond wroeten.

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi Gerda,

Wat leuk al die 'raad het plaatje'spellen bij jou,. Ik heb ze met demi nog eens terug gekeken, maar het was nog iets te moeilijk voor haar... wel heel erg leuk.
Misschien moet ik eens met nel overleggen waar dat 'drollenbosboek'te koop is,. lijkt me erg leuk voor haar,. haha en kan ze alvast een beetje oefenen :D ;)

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik dacht bij de close up van de struisvogel dat het een insect in een holletje was... ranzige vogel hoor. Heb je 'm een zakdoek gegeven? ;D

Christine

jaja één van de twee goed wat is men prijs ::)  :D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

 ;D ;D ;D prijs hahaha uh uh... ;D ;D ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

marina coenradi

Hoi Gerda

Mijn god, jij met je even in mijn dag/week boek kijken  ;D ,hoe Biba eruit zal zien met veren op koppie.
Ik zit al 4dagen te lezen ,GEWELDIG
Wat een mooie foto`s allemaal, heb het net gered voor je vakantie. Heel veel plezier.  De valkjes en grasjes zijn echt heel mooi.Van iedereen hoor. Snel tot lezens.

Gr. Marina


Christine

heb je nog een raadplaatje voor ons?? :P :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Citaat van: Dinmar op 21 september 2005, 09:27:57
Hoi Gerda

Mijn god, jij met je even in mijn dag/week boek kijken  ;D ,hoe Biba eruit zal zien met veren op koppie.
Ik zit al 4dagen te lezen ,GEWELDIG
Wat een mooie foto`s allemaal, heb het net gered voor je vakantie. Heel veel plezier.  De valkjes en grasjes zijn echt heel mooi.Van iedereen hoor. Snel tot lezens.

Gr. Marina


Ik had zelf niet eens in de gaten dat mijn 'verhaal' al bijna 50 pagina's telt. Fijn dat je genoten hebt.
Hopelijk dat Biba er snel net zo mooi uitziet als Grisha.

Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik haar met haar kale nekkie en punkkapsel ook een schatje vind. Net de vale gier (een van mijn favoriete dieren). Daar staan in mijn dagboekje een aantal foto's van, dus die heb je wel langs zien komen.

Groetjes Gerda

Gerda

Citaat van: Christine op 21 september 2005, 22:22:00
heb je nog een raadplaatje voor ons?? :P :-*


Ik ga nog even zoeken, leuk dat je erom vraagt!!!
Het mag niet te makkelijk, want jullie hebben het al snel door!!

Morgen staat er in ieder geval weer eentje!!!

Groetjes Gerda

marina coenradi

Hoi Gerda

Kijk eens hoe mijn veren groeien.

Goed he  :P

Gr. Marina

Gerda

Zo Biba, je krijgt al weer veertjes in je nek. Straks durf je je koppie weer van voren te laten zien  ;)

Hier het nieuwe raadplaatje. Hij is best makkelijk (zeker voor Carin en Ankie)



Groetjes Gerda

Henry


Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Christine jij mag nooit meer raden  ;D ;D ;D
En jij ook Henry!!

Dit is inderdaad mijn Azul!!



Toen hij nog een jonkie was (de strepen lopen nog door tot aan de washuid boven zijn snavel).

Groetjes Gerda