29 april 2024, 07:52:00

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

6 augustus 2005, 12:30:16 #450 Last Edit: 6 augustus 2005, 12:35:37 by Gerda
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  5 augustus 2005, 19:07:12
Ha Gerda!

Lekker vooruitzicht over twee maandjes naar Ibiza!  ;) ;D Klinkt wel heel erg goed! Ik moet zeggen dat ik er ook wel aan toe ben weer, lekker vrij zijn. Maar goed, eerst maar eens zien te voorkomen dat ik echt ziek word, want ik voel me zo rillerig en raar.

Wat een heerlijke achtertuin heb je toch?! Kun je ook gratis naar binnen, als je er bijna aan grenst?  ;) ;D

Groetjes,
Petra


Hoi Petra,
Ja heerlijk naar Ibiza. Ik ben er al heel vaak geweest. Altijd in het centrum van de stad, vlak bij de haven en tegen de oude ommuurde bovenstad aan. Het is daar heerlijk, vooral in het najaar. De oude stad is erg mooi, lekkere restaurantjes en we kunnen naar stranden met een bootje!!!




Of naar het zuidstrand met de bus (15 minuten). Dat strand is echt geweldig: pijnbomen-mooi strand- helder water.





Deze foto's heb ik twee jaar geleden gemaakt.

En wat Artis betreft. Een jaarkaart kost nu 67,50. Daarbij krijg je vier kinder of twee volwassen stripjes. Dat is dus al zeker 32 euro waard. Dus op dit moment ga ik inderdaad gratis, want na drie keer heb je het er al uit.
(En nog twee vrijkaartjes voor blijdorp en twee voor zoo antwerpen!!! en korting op andere dierentuinen en in de artisshops en restaurants)

Groetjes Gerda

Gerda

6 augustus 2005, 14:03:26 #451 Last Edit: 6 augustus 2005, 14:39:47 by Gerda
Vanochtend zat Grisha weer mooi te wezen in de badkamer. Dus maar even een foto'tje geschoten.



Afgezien van de afkadering is er niets veranderd aan deze foto. Grisha puur natuur!!!
De rest van de volgt!!

Groetjes Gerda

Gerda

6 augustus 2005, 14:37:12 #452 Last Edit: 6 augustus 2005, 14:39:10 by Gerda
Nog eentje alleen van haar koppie.



Deze is wel bewerkt, eerst naar saturatie 0 (zwart wit) daarna weer wat kleur toevoegen!!

Groetjes Gerda

Rianne


Gerda


Gerda

Citaat van: Muppet op  6 augustus 2005, 14:45:38
Eventuele puistjes zijn weggewerkt? ;D


Nee geen puistjes ontdekt, dus gelukkig niets weg te werken ;D ;D, ik had eigenlijk haar kuifje nog bij moeten werken. Want de grasjes hebben een paar veren doorgebeten.

Maar dat ging me te ver. Ze is prachtig zoals ze is.
Net als Tinco zonder staart, het hoort gewoon bij ze  ;) ;)

Rianne

Als ik Grisha was, zou ik een ander stel kappers opzoeken! Haar hele kuif doormidden! :o

Gerda

Grisha lekker aan het eten











Spikey zit steeds bij Ronald en nezumi zit verstopt boven op de kast. Hij is bezig een leuk plekje uit te zoeken voor een nest  :D :D

Groetjes Gerda

Roosje


Marije

Owww! Wat een prachtige foto's! Wat is ze toch een lekker ding...het contrast bij een witmasker geparelde is toch nog wat sterker dan een cinnamon witmasker geparelde, dat komt op foto's mooi uit zeg! (al moet ik eerlijk zeggen dat ik mijn scheetje ook wel mooi vind hoor :P ;D...*plaag* ;))
Ook een geweldige handtekening zeg! :-*
Liefs,
Marije en de meiden... ;)

Gerda

Hoi Marije,

Ik vind jouw Snowy echt een plaatje hoor!! Maar wat contrast betreft is Grisha natuurlijk winnaar  :P :-X. Maar volgens mij zijn ze beiden even mooi en lief  ;D ;D

Groetjes Gerda


bobbie

Hoi Gerda,

Wat heb je weer prachtige foto's neergezet, ze zijn om te  :-*.

Groetjes, Nel :)

Enne. ....................... ik krijg eigenlijk ook weer zin in vakantie als ik je foto's bekijk  ;)

Gerda

6 augustus 2005, 23:23:34 #462 Last Edit: 6 augustus 2005, 23:35:08 by Gerda
Het is me eindelijk gelukt om een video'tje te uploaden.

http://www.putfile.com/media.php?n=DSCN6076

Het laden duurt een tijdje, dus eventjes geduld hebben.
Nezumi is zichzelf aan het versieren!!
Wel een kort filmpje, ik moet nog even oefenen hiermee!!

Groetjes, Gerda

Kirsten

Hoi Gerda,

Wat een waanzinnig mooi handtekening heb je,. Ik zag hem toen je een berichtje in mijn dagboek gezet had :D
Ik vind je foto's ook weer prachtig,. zo scherp en duidelijk. Heb ervan genoten.
Heerlijke plaatjes ook van je vakantieplek,. Kan me voorstellen dat je zin hebt,. En dat wordt alleen maar meer en meer met dat rot weer hier,. hahaha

Groetjes
Kirsten

ps wat een moppies ook die nijnen,. die voskleuren en japaners zijn mijn favoriet, maar ik hou het voorlopig alleen even bij mijn voedster en gecastreerde ram, want als ik alles zou gaan halen wat ik graag zou willen hebben, dan moet ik eerst op zoek naar een andere woonruimte,. hihi een boerderij ofzo ;) :D en ik ben ook supertevreden en gelukkig met wat ik nu heb :D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Marije

Wat een scheetig filmpje! Die piepjes, en dan dat koppie tegen de spiegel... :-* Ook mooie kwaliteit, zo scherp van zo dichtbij... 8)
Liefs,
Marije, P&S